Magic: The Gathering Arena

CryptoKid

Jonkun tarttis varmaan tehrä jottain
Make ATK Great Again
Team Linux
Team H2O
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
242
Onkos täällä muita MTG Arenan pelaajia?
Kyseessä siis tällä hetkellä suljetussa betassa olevasta Magic: The Gathering -korttipelin digiversiosta.



Sain kaverilta betakoodin ja on nyt muutama päivä tullut pelattua jollain herpderp-tason pakalla. Onneksi matchmaking toimii ja on ollut aika 50/50 voittojen suhteen. Suurempia bugejakaan ei ole tullut vastaan, mitä peli nyt vähän turhan innokkaasti siirtyy vuorossa eteenpäin, vaikka olisi manaa jäljellä kortteihin.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Ai tällainenkin on tulossa. Vasta hiljattain oli mielessä, että uutta MTG-peliä tekisi mieli. :)

Eihän tämä ole kuukausimaksullinen?
 

CryptoKid

Jonkun tarttis varmaan tehrä jottain
Make ATK Great Again
Team Linux
Team H2O
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
242
Ei ole kuukausimaksua tulossa. Rahalla saa lisää kortteja boosterien muodossa. Tosin ainakin vielä kultaa ja boostereita saa ihan hyvällä tahdilla myös pelaamalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 469
Olen kokeillut Magic Duelsia ja Duels of the planeswalkereita, mutta niistä on jäänyt vain paha maku suuhun. Ne eivät tunnu tietävän, mille yleisölle peliään haluavat tarjota. AI:ta vastaan pelaaminen on uskomattoman tylsää ja yleensä pakkojen kustomointi on surkeaa. Planeswalkerit tarjosivat myös Magic the puzzling -aivopähkinöitä, mutta ne jakautuivat 95% "hyökkää ainoalla creaturellasi kun sillä on trample" ja sitten yhtäkkiä kaksi puzzlea, jossa olisi pitänyt tietää joku 5 kortin combo ja 10 kortin toimiminen samasta määrästä eri settejä.

Iso ongelma on se, että settejä ja avainsanoja on nykyään niin järjettömän paljon, ja digiversioissa ei tunnu olevan oikein suuntaa sille, miten hommaa rajoitettaisiin pienempään määrään. Tarjolla on yleensä jonkinlainen sekasotku, jossa saa olla aikalailla magicissa sisällä, jotta ei saa informaatioähkyä heti alkuunsa. Puhun nyt kuitenkin näkökulmasta, että pelasin Ravnica - Zendikar välin aika aktiivisesti.

Tämä kiinnostaa kolmessa tapauksessa:
- Tarjoaa halvan tavan osallistua drafteihin
- Tarjoaa halvan tavan osallistua sealediin, hearthstonen areenan tyylisesti
- Tarjoaa dedikoidun yksinpeliseikkailun, kuten Microprosen Magic the Gathering: Shandalar

Shandalarin UI oli tietokoneläheisyydestään huolimatta matseihin suhteellisen vikkelä, eikä odottelua ollut juurikaan. Kaikki modernit magic UI:t ovat ärsyttävän hitaita, ja AI:ta vastaan etenkin toivoisi pystyvänsä skippaamaan kaikki umpiturha animaatiot ja säätämiset. Yksinkertaiset matsit venyvät silkan silmäkarkin vuoksi pitkiksi kuin FF7:n Knights of the Round.

...historian havinoiden perusteella epäilen, ettei yksikään toivomuksistani täyty. Pelkkä pakanrakennus ja korttien keräily AI-matseilla/mikromaksuja maksamalla ei oikein kiinnosta. Tarjoaako beta jotain parempaa?
 
Viimeksi muokattu:

CryptoKid

Jonkun tarttis varmaan tehrä jottain
Make ATK Great Again
Team Linux
Team H2O
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
242
Draftit löytyy jo nyt, sealed on tietääkseni tulossa.

Yksinpelisisällöstä ei vielä ole tietoa ainakaan itselläni, mutta olen aika varma ettei se tule olemaan mitään Microprosen tasoa. Luultavasti jotain AI-matseja kehystarinalla Duelsin tyyliin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 469
Beta-koodi tuli tänään sähköpostitse, joten kai tälle on sitten annettava mahdollisuus. Pitää katsoa jos illasta ottaisi heti draftin tai pari, mikäli siihen on mahdollisuus.

Tutoriaalit skippasin heti ensimmäisen jälkeen, joka saattai olla virhe sikäli, että miss-clickejä varmaan tulee nyt. Oli jotenkin bugisen tuntuinen jo, kun ensin halusi minun vetävän kortteja areenalle, sitten tuplaklikkaavan, ja toisaalta skippasi second-mainin kysymättä, kun olisi voinut pelatakin jotain. Ehkä vain tutoriaalin puutteita.

Mutta miten tässä ei ole minkäänlaista anti-aliasingia korttien reunoissa? Ihan järkyttävää sahalaitaa esimerkiksi noiden packien avaamisen UI:ssa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Tutoriaalissa oli välillä jotain tuommoisia hassuja kohtia, kun haluaa että se pelataan tietyllä tavalla. Itse olisin jossain kohti pelannut eri kortin, mutta tuli ilmoitus että laita tuo toinen kortti :D Tietysti se oli fiksumpi vaihtoehto jos olisi tiennyt mikä seuraava kortti on.

Muutaman quick playn heitin itse tutoriaalin jälkeen ja tuntui kyllä ihan hauskalta ja laadukkaalta verrattuna vanhoihin MtG peleihin. Tietysti heti tutoriaalin jälkeen omat pakat ei kovin hyviä ole ja aika tuurilla piti voittoja haalia. Varmaan aika pienillä muutoksilla saisi kuitenkin aloituspakkoja paremmaksi.
 
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
1
Jos joku kaipaa vielä koodia MTG Arenan Betaan, niin spoiler - tageissa 5kpl koodeja.

Mieluusti ilmoitusta kun käytetty niin saapi poistaa näkyviltä, niin ei turhaan ketään yritä käytettyä koodia käyttää.

Ao. koodit on saapunut mulle heinäkuun 19.päivä, mutta kaiken järjen mukaan pitäisi olla aktiivisia.

Itse pelihän on muutaman kuukauden pelailun jälkeen hyvä, mutta draw/shuffle vaikuttaa välillä aika armottomalta. :)

edit: Kaikki koodit ilmeisesti käytetty ja pian alkaakin open beta vaihe!
 
Viimeksi muokattu:

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Jos joku kaipaa vielä koodia MTG Arenan Betaan, niin spoiler - tageissa 5kpl koodeja.

Mieluusti ilmoitusta kun käytetty niin saapi poistaa näkyviltä, niin ei turhaan ketään yritä käytettyä koodia käyttää.

Ao. koodit on saapunut mulle heinäkuun 19.päivä, mutta kaiken järjen mukaan pitäisi olla aktiivisia.

pmc-6hfw-k4z
kgm-tdsg-b4k
czm-er67-uxg
fwy-zr3n-f6r
bte-iekb-i6b

Itse pelihän on muutaman kuukauden pelailun jälkeen hyvä, mutta draw/shuffle vaikuttaa välillä aika armottomalta. :)
Kiitoksia! Alimmainen käytetty. :)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 469
Aika nopeasti katoaa into, kun 5000 kultaa tarvitsisi quick draftin pelaamiseen, ja sitä on alussa tarjolla 1000, jonka jälkeen pitäisi grindata. Competitive draft taas vaatii heti 1500 gemiä. Gemejä ilmeisesti ainoastaan myydään, ja 1600 packeissa, ja hintaa 10$. Siis mitä helvettiä nyt - 3 boosteria reaalimaailmassa maksaa 9 euroa, eli virtuaalidraftaaminen kilpailullisessa muodossa tulee yhtä kalliiksi. Ja lompakkoa oletetaan raotettavan jo keskeneräisessä betassa, vaikka tilanne resetoidaan betan päätteeksi - rahat "palautetaan" pelin sisäisenä valuuttana, tottakai.

Joo, eiköhän tässä jo nähty, ettei tämä ole minua varten. Nämä eivät ole mikromaksuja, eikä usean daily questin ja constructedin grindaaminen yhden quick draftin maksuksi ole millään tavalla mielekästä.

Pikaisesti laskien esim. tuo yksi quick draftin osallistuminen, 5000 kultaa, vaatisi noin 5 päivän daily questit + muutaman voiton, eli päivän questeista tienaa noin ~1000-1300. Eli kerran viikossa pääsisi draftaamaan (quick draftia, jossa matsit on best-of-1 ja maksaa itsensä takaisin jos pelaat vähintään 5-3)...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
704
Aika nopeasti katoaa into, kun 5000 kultaa tarvitsisi quick draftin pelaamiseen, ja sitä on alussa tarjolla 1000, jonka jälkeen pitäisi grindata. Competitive draft taas vaatii heti 1500 gemiä. Gemejä ilmeisesti ainoastaan myydään, ja 1600 packeissa, ja hintaa 10$. Siis mitä helvettiä nyt - 3 boosteria reaalimaailmassa maksaa 9 euroa, eli virtuaalidraftaaminen kilpailullisessa muodossa tulee yhtä kalliiksi. Ja lompakkoa oletetaan raotettavan jo keskeneräisessä betassa.

Joo, eiköhän tässä jo nähty, ettei tämä ole minua varten. Nämä eivät ole mikromaksuja, eikä usean daily questin ja constructedin grindaaminen yhden quick draftin maksuksi ole millään tavalla mielekästä.
:facepalm:
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
592
Onhan tämä hemmetin mukava, beta nyt on beta, mutta kun profiilista puuttuu tällaiselle pelille niinkin tärkeä asia kuin statistiikka... Matchmakingista ei juuri tuon takia pysty sanomaan yhtään mitään, en ole mikään älyttömän hyvä MTG pelaaja, mutta jos kolmen voiton jälkeen tulee vastaan 5? tieriä korkeampaa pelaajaa jota vastaan ei ole mitään tsänssejä niin...

Samalla tässäkin pelissä tulee taas ilmi se "en saanut mun korttia X käteen drawsta" -> ragequit, näitä "voittoja" tuli eilenkin varmaan puolen kymmentä. Parhaat matsit taas oli niitä joissa itselle jäi 1 hp kun voitto tuli.

Ehdottomasti paras matsi oli sinivihreällä token pakalla pelannutta vastaan, joutui oikeasti miettimään mitä tekee ettei sieltä tule n^2 1/1 tokenia läpi seuraavalla rundilla :)

Itse pelaan siis vain ja ainoastaan mustalla, aikojen alusta tullut MTG:tä pelattua puhtailla mustilla pakoilla jos vain mahdollista.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 469
Itse pelaan siis vain ja ainoastaan mustalla, aikojen alusta tullut MTG:tä pelattua puhtailla mustilla pakoilla jos vain mahdollista.
Tämä on kyllä harvinaisen jännä ajattelutapa - ja sama oli itselläkin ensimmäistä kertaa peliin tutustuessa. Että se väri on se juttu.

... mutta sillä rajoittaa itsensä kyllä täydellisesti, varsinkin nykyisellä aikakaudella, kun on ties mitä väritöntä, moniväristä, vaihtoehtovärejä, väreillä tai lifellä maksettavaa ym. Jos rajoitteita haluaa, kannattaa enemmänkin löytää mielekäs teema, korttiyhdistelmä tai pelityyli (control/combo/aggro) ja rajoittaa itsensä näihin. Yhden värin pelaaminen ei vaan enää toimi ja sillä ampuu itseään heti jalkaan, varsinkin kun Magicin värien teemat ovat käytännössä kadonneet kokonaan, ja oikeastaan kaikki osaavat jo kaikkea.

Magicista ylipäätään tullut monipuolisuutensa vuoksi jo omaan makuun liiankin sekava peli. Planeswalkereihin suhtauduin jo hieman nihkeästi, joten Artifact vehiclet, Enchantment creaturet, Legendary-sääntöjen muutokset ja Energy counterit tuntuvat vain tyhmiltä. Esimerkiksi enchantment creaturet ja Legendary säännöt vievät aika hyvin kaikki omat ominaisuudet tietyiltä korttityypeiltä, ja kun jokaikiselle rodullekin on oma loordinsa, tuntuu että kaikki on mahdollista kaikella. Toisaalta taitaa olla suorastaan pakollinen tulevaisuus kaikille keräilykorttipeleille, joiden on puskettava jatkuvasti ulos uutta ostettavaa.
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
592
Nyt alkuinnostuksen hiivuttua, tätä jaksaa pelata sen ~10 quick constructedia maksimissaan päivässä, huomaa kyllä että MTG:stä on tullut meikäläiselle aivan liian monimutkainen peli, vastaan tulee ties mitä kummallisuuksia joista ei ota sitten kirveelläkään selkoa (esmes. Sagat, mitä helvettiä nuo on?)

Planewalkerit ja Artifact kummajaiset on kanssa omasta mielestä tavaraa jotka sais viskata sinne missä se pippuri kasvaa.

Yhdellä värillä pelaamisessa on se etu että tämmöisessä pelissä jossa on (teoriassa) rajattomasti kortteja, niin ainakin tiedät mitä ne SINUN värin kortit tekee.
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
592
Heh, tullut huomattua nyt pelatessa että koska pelaan hyvinkin "wanhalla" tyylillä niin moni nykypelaaja menee ihan lukkoon kun vastaan ei tulekaan sitä odotettua Planeswalker / ties mitä tauhkaa :D

Useampi voitto jo ihan vain sen takia että vastustaja ei osaa reagoida "yksinkertaiseen" pelityyliin :)
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
6
Jos joku kaipaa vielä koodia MTG Arenan Betaan, niin spoiler - tageissa 5kpl koodeja.

Mieluusti ilmoitusta kun käytetty niin saapi poistaa näkyviltä, niin ei turhaan ketään yritä käytettyä koodia käyttää.

Ao. koodit on saapunut mulle heinäkuun 19.päivä, mutta kaiken järjen mukaan pitäisi olla aktiivisia.

pmc-6hfw-k4z
kgm-tdsg-b4k

Itse pelihän on muutaman kuukauden pelailun jälkeen hyvä, mutta draw/shuffle vaikuttaa välillä aika armottomalta. :)
kiitos, alin käytetty
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Eilen tuli beta-koodi sähköpostiin ja on tätä muutama tunti tullut hakattua. Jotenkin laadukkaamman oloinen kuin Duels vaikka Beta onkin. Pakanrakennusta sun muuta en ole vielä koittanut, mennyt vaan eteenpäin Quick Playlla. Bronze Tier 2 on tyssännyt aloituspakoilla, koska parinkin voiton jälkeen sieltä tulee sellaista lappua vastaan ettei niin mitään jakoa.

Tuota tier-systeemiä ei nähdäkseni selitetä edes missään, kuinka korkealle siinä voi päästä, mitä tierejä on olemassa jne.

Joku tuossa ylempänä peräänkuulutti statistiikkaa - kyllä, tämä kiinnostaisi itseänikin. Ihme ettei ole mitään sisäänrakennettua tilastoa tästä, sillä täytyyhän siitä mm. MMR:n takia olla tieto ylhäällä.

Saas nähdä kuinka oahasto MtG-kärpänen on tällä kertaa purrut, mieli tekisi mennä pelailemaan nytkin, vaan perhevelvollisuudet on hoidettava...
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
592
Ei kannata välttämättä hirveesti pakkaa edes rakennella nyt, open betan alkua huhuillaan siihen samaan rysäykseen kun tän vuoden kortit (Guilds of Ravnica) tulee ja samalla sitten 4 settiä nykyisistä poistuu + full account wipe, kaikki menee, vain gemit (ja alotusdealin korttipackit) korvataan jos niitä on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
MTG Arena Open to All Starting September 27

Peli suljetaan 24.9, (kauppa suljetaan jo 21.9) ja 27.9 aukea open beta. Silloin pääsee myös ennakkoon pelaamaan Guilds of Ravnica draftia vaikka fyysinen pre-release ei ole ollut vielä mikä on yllättävää.

Uutena moodina on sealed, jossa pakka rakennetaan 6 boosterista.

Myös viimeinen wipe tapahtuu ennen open betaa, joten jos on gemejä/kultaa varastossa, ne kannattaa käyttää nyt pois sillä ne katoavat wipen myötä.

Itse olen ainakin todella innoissani, tämä pre-release pelaaminen ennen oikeaa pre-releasea antaa jonkinlaista osviittaa, että WotC uskoo MTGA:han.

Ai niin, vanhimmat setit myös poistuu Guilds of Ravnican myötä, eli Kaladesh, Aether Revolt, Hour of Devastation ja Amonkhet poistuvat.

E: Päivitetty päivämääriä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
639
paitsi että "all puchased gems will be refunded to your account"

Olipa tuskaa ku eilen tuli eräänkin kerran pataan niin että nauratti, kiitos @Mauska lle koodista, vaikka ei se näemmä pitkää closedbetailua mahdollistakaan :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Tuli eilen testattua ensimmäistä kertaa Quick Draftia, Ixalan-blokista. Ensimmäinen yritys jäi kahteen voittoon, lähinnä koska kortit eivät olleet tuttuja, joka johti siihen ettei löytänyt mitään järkevää tapaa draftata kortteja, eikä tiennyt oikein, mitä sieltä voi tulla vastaan.

Toinen yritys heti perään, ja tuli niin kovaa valkomustaa vamppyyrimörköä vastaan parissa ekassa buusterissa että päätin tehdä valkomustan pakan jossa oli paljon lentäjiä, mahdollisimman paljon removalia ja lifelinkkiä. Vähäisiksi jääneet kolmen ja neljän manan möllit korvasin sillä ett mun flyerit jäi yleensä pöydälle ja pystyi hyökkäämään, ja tein vastustajalle vahinkoa yksinkertaisesti nopeammin kuin mitä se pystyi tekemään minulle.

Jälkimmäinen setti päättyikin kuuteen voittoon. Viimeisen kierroksen häviö kirpaisi - vastassa oli niinikään valkoinen decki joka oli keskittynyt lentäjiin. Aloituskädessä oli 3 valkoista manaa, jolla sain pari maa-tyyppiä pöytään, mutta loppupelin aikana ei enää noussut yhtäkään manaa, ja vastustaja sai parilla lentäjällä naputella rauhassa 3 pistettä kerrallaan mun healthia alas samalla kun en itse voinut tehdä hälle mitään.

Silti jäi oikein hyvä fiilis tuosta, en malta odottaa wipeä & open betaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Eilen illalla aukesi Open Beta. Itse en jaksanut sitä odotella kun aukesi niin myöhään, joten jäi tälle päivälle pelailut. Streameja toki tuli katseltua senkin edestä, kun vajaa 400 streamaajaa oli saanut ennakkoon tuon GRN-betan kaikkine kortteineen päivineen.

Noh, tänään tuli kokeiltua uutta moodia, Sealedia, jossa saa siis sen 6 boosteria mistä pitää duunata itselleen pakka. Verrattain heikoilla valko-vihreillä rareilla mentiin, eikä voittoja loppuviimein irronnut kuin kaksi. Tästä sisuuntuneena oli tarkoitus vetää heti perään uusi kierros, vaan kuinka ollakkaan, serverit kaatuivat ja palkinnot jäivät saamatta. Tällä hetkellä kukaan ei pääse käsittääkseni edes pelaamaan, sillä tuo on vienyt kullan ja gemien lisäksi myös pakat mennessään. Odotettavissa, kun iso launch? Ehkä, mutta harmittaahan se silti vietävästi.

Hauskasti muuten Storessa 1$ = 1€, ja näihin vielä verot päälle. Ei paljoa kannata euroilla ostella...

Täältä pääsee näkemään server statuksen: MTG Arena Status
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Mitäs, eikö täällä ole ollenkaan tämän pelaajia? N. kuukauden päästä tulee taas uusi julkaisu, War of the Spark joka tuo kourallisen uusia kortteja, ja samalla rotaatio pitää huolen että vanhimmat setit poistuvat kierrosta. Ilmeisesti tulossa jokin uusi formaatti missä voi pelata "kaikilla" seteillä, mutta tästä ei ole varmaa tietoa vielä.

Jonkin verran tosiaan pelasin aikaisemminkin, sitten tuli pidettyä taukoa kun ei inspannu, nyt on taas maistunut hyvin pitemmän aikaa. Mythic Invitationalia oli hieno katsella kun Savjz pärjäsi hyvin ja päätyi lopulta koppaamaan kolmannen sijan. Formaatti ei mielestäni ollut hyvä (parempi olisi ollut perinteinen paras kolmesta yhdellä pakalla), enkä ymmärrä miksei pelaajat itse saaneet valita ensimmäisen pelin pakkaansa, mutta vielä kun parantavat tuota spectate-mahdollisuutta, minkä uskoisin olevan tulossa jos kerran noinkin paljon tuohon satsaavat, niin hyvä tulee.

Viime seasonilla tuli grindattua ladderia platinaan asti, ja eilen saavutin taas platinan ladderissa tälle seasonille, saas nähdä riittääkö eväät/hermot timanttiin asti.
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
592
Kyllä tätä tulee edelleen päivittäin pelattua aina sen verran että dailyt napsii pois, muuten ei oikein jaksa kun ranked(bo1) ja traditional ranked(bo3) on syöpää (Lue: tier1 deckejä) täynnä. Toisessa tulee vastaan monoU/R/W ja Gates deckiä ja toisessa noiden lisäksi vielä miljoonaa eri versiota Teferistä.

Wizardsin nykyinen (taitaa olla useamman vuoden näin) tilanne on se että ne ketkä pelaa monoB tai WB :tä voi jäädä sinne "karjaosastolle". ts. Ei oikein innosta juur pelata kun ei pysty kasaamaan mitään edes etäisesti kunnollista deckiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Kyllä tätä tulee edelleen päivittäin pelattua aina sen verran että dailyt napsii pois, muuten ei oikein jaksa kun ranked(bo1) ja traditional ranked(bo3) on syöpää (Lue: tier1 deckejä) täynnä. Toisessa tulee vastaan monoU/R/W ja Gates deckiä ja toisessa noiden lisäksi vielä miljoonaa eri versiota Teferistä.

Wizardsin nykyinen (taitaa olla useamman vuoden näin) tilanne on se että ne ketkä pelaa monoB tai WB :tä voi jäädä sinne "karjaosastolle". ts. Ei oikein innosta juur pelata kun ei pysty kasaamaan mitään edes etäisesti kunnollista deckiä.
Tier 1 pakan saa melko edullisesti, olettaen ettei ole haaskannut wildcardeja johonkin paskaan. Mono U:lla pääsy jopa Mythic Invitationalin finaaliin asti eikä vaadi kummoista määrää wildcardeja sen craftaaminen. Jos olet napsinut dailyt pois, niin siitähän saa helposti tonnin verran kultaa/pvä jolla saa pakan, joka taasen antaa wildcard-mittarin täytettä.

Hieman hitaampaa toki sitten onkin tehdä ne Esper-pakat sun muut, mutta eipä niitä pakko ole pelata. Itse tykkään vetää limitediä ja draftia, mutta tällä hetkellä säästelen kultaa War of the Sparkia varten että saa muutamia pakkoja aukaistua silloin (ja gemeillä sitten draftiin kun siihen ei kullalla pääse ~kuukauteen WotSin julkaisun jälkeen).

Onhan tuossa sitten Constructed event ja ihan normi play queue myöskin jossa voi pelata kasuaalimilla pakoilla niin halutessaan + discordin kautta direct challenge jolla pystyt pelaamaan kaveria vastaan. Itse tykästynyt pelaamaan Dimir-pakalla mutta eihän sillä tuossa nykymetassa pärjää, aivan liian hidas alku ellei satu olemaan täydellinen käsi = boardwipea sopivan kokoisille mölleille Cry of the Carnariumin tai Ritual of Sootin avulla.
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
592
Tier 1 pakan saa melko edullisesti, olettaen ettei ole haaskannut wildcardeja johonkin paskaan. Mono U:lla pääsy jopa Mythic Invitationalin finaaliin asti eikä vaadi kummoista määrää wildcardeja sen craftaaminen. Jos olet napsinut dailyt pois, niin siitähän saa helposti tonnin verran kultaa/pvä jolla saa pakan, joka taasen antaa wildcard-mittarin täytettä.

Hieman hitaampaa toki sitten onkin tehdä ne Esper-pakat sun muut, mutta eipä niitä pakko ole pelata. Itse tykkään vetää limitediä ja draftia, mutta tällä hetkellä säästelen kultaa War of the Sparkia varten että saa muutamia pakkoja aukaistua silloin (ja gemeillä sitten draftiin kun siihen ei kullalla pääse ~kuukauteen WotSin julkaisun jälkeen).
Kannattaa oikeasti lukea mitä on kirjoitettu kun vastaa: Tier1 tasoista MonoB TAI WB pakkaa EI OLE nykyisellään, tai ole ollut useampaan vuoteen. Draftia en pelaa ennen kuin voi draftata ihmisiä vastaan, Wizardin tapa painottaa botit suosimaan tiettyjä kortteja draftissa on... noh, täysin typerä. Ja muutenkaan nuo maksulliset pelimoodit ei meikäläistä kiinnosta. Olen sen vitosen tähän oikeaa rahaa pistänyt ja tuskin tällä Wizardin rahastus menolla tulen koskaan enempää laittamaankaan.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
27
Tulee päivittäin pelailtuun ja säästeltyyn kultaa ja wildcardeja WARia varten. Ite en fyysisillä korteilla pelaa ollenkaan standardii joten ite tykkään tosi paljon mahdollisuudesta ilmatteeks pelailla kotoa käsin. Ja ei toi ladderikaan niin kauheeta ole "ei Tier1" dekeillä. Tullu betasta asti pelkällä Grixis Controllilla pelaituun joka ei ainakaan tällä hetkellä tier 1 ole, mutta ei ainakaan itseä haittaa, kuhan vaan jaksaa sideboardii tuunailla sen mukaan minkä tyyppisiä dekkejä vastaan alkaa tietyllä rankilla tulla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
755
Tuli taas pistettyä, mutta muistin parin pelin jälkeen, miksi lopetin muutama kuukausi sitten.
Mitä järkeä pelata KORTTIpeliä, jossa et voi pelata omia KORTTEJA.

Vihaan sinistä. Jos olisin miljardööri, ostaisin koko firman ja tuhoaisin koko sinisen olemassaolon.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 296
Viestejä
4 190 939
Jäsenet
70 721
Uusin jäsen
juukaliz

Hinta.fi

Ylös Bottom