Määräaikaisen nettiliittymän irtisanominen

Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 142
Aloin miettimään, kun sain työpaikan Helsingistä ja työpaikka lupasi maksaa mun nettilaskun. Otin sit 200mt netin hintaan 19,90 per kk. No nyt hommat loppuikin ja toi sopimus on määräaikainen vielä n. 1,5 vuotta. Oiskohan mulla mitään keinoa irtisanoa tuota sopimusta DNA:lta? En mä oikeasti tarvitse noin nopeata nettiyhteyttä.

Tekis mieli muuttaa vähäksi aikaa johonkin asuntoon, johon ei saa valokuitua, jotta saisin tuon sopimuksen purettua.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
574
Aloin miettimään, kun sain työpaikan Helsingistä ja työpaikka lupasi maksaa mun nettilaskun. Otin sit 200mt netin hintaan 19,90 per kk. No nyt hommat loppuikin ja toi sopimus on määräaikainen vielä n. 1,5 vuotta. Oiskohan mulla mitään keinoa irtisanoa tuota sopimusta DNA:lta? En mä oikeasti tarvitse noin nopeata nettiyhteyttä.

Tekis mieli muuttaa vähäksi aikaa johonkin asuntoon, johon ei saa valokuitua, jotta saisin tuon sopimuksen purettua.
Muutat "paperilla" vaikka vanhemmillesi hetkeksi, jollei noin halpa netti kiinnosta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Muutos tuloissa eli työttömäksi jääminen on käsittääkseni peruste määräaikaisen irtisanomiseen. Täytyy vaan itse nähdä vaivaa ja soitella sinne DNA:n aspaan, selittää tilanne ja sanoa ettei ole varaa pitää enää liittymää.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 142
Muutos tuloissa eli työttömäksi jääminen on käsittääkseni peruste määräaikaisen irtisanomiseen. Täytyy vaan itse nähdä vaivaa ja soitella sinne DNA:n aspaan, selittää tilanne ja sanoa ettei ole varaa pitää enää liittymää.
Joo, näin se varmasti mennee. Aluksihan aspa ei tietenkään mitään tuollaista ehdottanut, vaan piti kaivaa tämäkin tiedonjyvä kissojen ja koirien kanssa. (Kymppimegasella netillä ei heidän mukaansa voi kuin lukea mailit...) Lopulta asia varmistui Kilpailu ja kuluttajaviraston kautta. Nyt kun selitin sitten asian uudestaan, niin sain heiltä sähköpostiosoitteen, johon voin yrittää selittää tilannettani. Ehkä tämä tästä. :)
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 142
Eikös toi ole tosi edullinen ja siten kannattava pitää? Elisan pelkkä surkee 4G maksaa kybän enempi.
Ihan turhaan maksan 20 euroa kuussa, kun voin saada 10mt liittymän ilmaiseksi, kun se kuuluu vuokraan. Otin ton vain siksi, kun firma maksoi 30 euroon asti nettikuluja.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 647
Viestejä
4 197 274
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom