• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Macbook M4 16GB / 256GB, useita värejä, 899 eur

Eikö On-Site takuu tarkoita paikan päällä korjaamista, läppäriä ei haeta siis pois?
Aikoinaan kun olin noiden asioiden kanssa enemmän tekemisissä, Lenovolla on-site oli muuttunut tarkoittamaan että päättivät sopivimman huoltotavan mutta asiakkaan ei tarvinnut tehdä itse muuta kuin huoltokutsu.

Aikoinaan kun olin noiden asioiden kanssa enemmän tekemisissä, Lenovolla on-site oli muuttunut tarkoittamaan että päättivät sopivimman huoltotavan mutta asiakkaan ei tarvinnut tehdä itse muuta kuin huoltokutsu.
Eikö se muillakin mene on-site niin että korjataan paikan päällä jos mahdollista ja jos ei ole niin huoltohemmo ottaa raudan kainaloon ja kiikuttaa sen pajalle uudelleen taottavaksi? Palautuksesta en tiedä, tuoko huoltofirma ja asentaa (fyysisesti) takaisin siihen mistä ottikin, tuoko posti tai kuriiri mutta käsittääkseni raudan pitäisi palautua sinne mistä se haettiin kyytiin sen kummemmitta toimenpiteittä asiakkaan taholta.

Onsite korjataan asiakkaan tiloissa, eli on site.
Pickup and return haetaan asiakkaalta, palautetaan korjattuna.
Depot (korjaamo) asiakas toimittaa laitteen itse huoltopisteeseen ja hakee sieltä.

Toki esim. tuossa Lenovon tapauksessa arvailisin vikakuvauksen olleen sellanen että kaikki osapuolet pääsee helpommalla kun kone haetaan kerralla korjattavaksi sen sijaan että siellä käy joku onsite-jantteri kolme kertaa vaihtamassa eri osia ennenkuin osuu oikeaan.

No kun se on pelkkä mielipidekysymys. Käytän itse Windowsia ja MacOS:ää ehkä suhteessa 70:30 eli kumpikin järjestelmä aktiivisessa käytössä ja Windows näistä vielä suuremmalla painolla työn takia. Enkä silti ole kokenut että MacOS mitenkään rajoittaisi minun toimintaani normaalina peruskäyttäjänä (muuten kuin huonomman pelitarjonnan muodossa) tai olisi jotenkin muutenkaan käytössä huonompi, monessa asiassa on mielestäni parempikin ja kummassakin on tasapuolisesti omat yksilölliset heikkoutensa toiseen verrattuna.

Mielipideasioita tosiaan. Itse käytän ehkäpä 50:50 jo nykyään, ja kyllä mä koen, että MacOS ei oikein ole missään Windowsia parempi (ja tuo ei johdu peleistä tuo mielipide, koska ainoa peli jota pelaan pyörii MacOS:llä vastaavasti Windowsiin verraten ja niin hassua kuin se onkin niin pelaaminen on ainoa asia josta mulla ei siis ole mitään valittamiseta MacOS:n osalta).

MacOS:n suurimmat ongelmat liittyy käyttöliittymään ja käyttökokemukseen (vaikka vaillinainen softatarjonta toki osatekijä) ja se olikin ekoilla käyttökerroilla aika iso järkytys koska mäkillä on omanlaisensa helppokäyttöisyyden maine ja sitten MacOS olikin aivan käsittämättömän huonon nimenomaan käyttöliittymän ja käytettävyyden osalta (tästä osa on toki sitä, että käyttöliittymä on suunniteltu puhtaasti kannettavalla käytettäväksi ilman erillisia hiiriä tai näyttöjä jne). Ei se silloinkaan täydellinen ole, mutta käytettäessä MacOS:ää pelkästään jollain aivan mahtavalla Macbookilla (kuten vaikkapa tämän ketjun aiheena oleva kone) osa ongelmista ei realisoidu.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 626
Jäsenet
82 197
Uusin jäsen
Jesse Räisänen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom