• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Macbook M4 16GB / 256GB, useita värejä, 899 eur

Tuote: Macbook Air 13" M4 16GB muistilla ja 256GB levyllä
Tarjoushinta: 899
Normaalihinta:1049
Kauppa: Gigantti, VAIN MYYMÄLÖISTÄ
Voimassa
: 16. - 22.2. / 200kpl
Linkki: MacBook

Kommentti tarjouksesta:

Perinteinen "150 eur pois Macbookeista keväällä" -tarjous jälleen. Nyt 16GB muistia vakiona niin hinta ei ollenkaan paha jos tuollaista kaipaa.

Edit: jäi tuo 13 ja Air pois otsikosta, eikä niitä näköjään sinne saa editoitua...

Tämä tuli ostettua syksyllä silloisesta 799€ tarjouksesta ja ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa. Mahtava laite ja arvo säilyy pitkään.

Kiintolevy ja muisti on juotettu kiinni, eli käytännössä tässä on älypuhelintason rauta, mutta isolla näytöllä.

Pakollinen varoitus aiheesta eli päivittyy todennäköisesti pian (maaliskuu?)

1771241995122.png

BF aikaan kattelin myös tota 800e hintaa. 900e kuulostaa myös tosi hyvälle kunhan toi 16gb riittää käyttöön. Kaipasin hiukan enemmän ite kun docker käyttöä.

Samalla logiikalla minun Studio M4 Max on myös älypuhelintason rautaa, mutta jopa ilman näyttöä. Älytöntä settiä.
Rehellisesti sanottuna suorituskyky on aika lähellä iPhone 17 Prota, mutta halvemmalla hinnalla. Silti 256 Gt juotettu SSD on aika rajallinen (mun vuoden 2013 läppärissä oli jo 1 Tt HDD).

Rehellisesti sanottuna suorituskyky on aika lähellä iPhone 17 Prota, mutta halvemmalla hinnalla. Silti 256 Gt juotettu SSD on aika rajallinen (mun vuoden 2013 läppärissä oli jo 1 Tt HDD).
Mun autossa on myös ketterä Intelin prosessori, mutta ei sillä ATK-hommia silti tehdä. Macit on tietokoneita ja niissä sitä palveleva käyttöjärjestelmä, ja ne kaikki muut tietokoneen osat :D

SSD:n pienuus on tässä miinuksena, mutta muuten on viiden tähden läppäri edukkaasti tarjolla.

Silti 256 Gt juotettu SSD on aika rajallinen (mun vuoden 2013 läppärissä oli jo 1 Tt HDD).
Meinasin jo ostaa tämän hintapisteen tehokkaimman, ohuimman, pisimmän akunkeston ja muutenkin parhaimman laatuvaikutelman omaavan läppärin, mutta nyt kun sanoit tuon niin jää Airi kauppaan. Tällä olisi jäänyt liian paljosta paitsi.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 589
Jäsenet
81 836
Uusin jäsen
Epoor

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom