Maailman paras Trump Mobile T1 Phone saapuu vihdoin markkinoille

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu
Revikoita pitäs tulla viikonlopun aikana, nähtävästi ensimmäinen erä on toimitettu asiakkaille.
Lisäys, tosta alkaa.

Väriksi nähtävästi valittu golden shower. No kultainen toki sekin.
"my first thought on opening the box was: This is not the shade of matte gold I would have chosen for my flagship phone. It was kind of giving dehydrated pee."

Säästetty sentään ihan oikeassa paikassa, eli Android lähellä stock versiota: "One of the surprises we found when powering up the T1 phone for the first time is that it runs a close-to-stock version of Android 15. There isn't a "TrumpOS" software layer on top."
Joskin ainakin pari esiasennettua appia löytyy: "Even though the Trump phone runs what appears to be a clean version of Android, it comes with the Doctegrity and Truth Social apps preinstalled."

5000 mAh akku ja SOC:ina keskiluokan puhelimiin tarkoitettu Snapdragon 7 gen 3 (Edit: luultavimmin 7 gen 3): "One of the only specs Trump Mobile has shared is that it has a 5,000-mAh battery. Paired with an efficient processor, likely the Qualcomm Snapdragon 7 Gen 3, it could last for a long time."

Päivityslupauksesta ei ole nähtävästi mitään tietoa tämän puhelimen kanssa? Vai onko turvallisin mitä on koskaan tehty, niin ei tarvitse päivityksiäkään :hmm:

Takapuolen lippua ei ole näköjään vieläkään korjattu, eli väärä määrä raitoja :D Tähtiä sentään se 50 mitä pitääkin.
"As previously reported, we can confirm that the Trump phone features the wrong number of stripes on the American flag. There are supposed to be 13 stripes representing the 13 original colonies of the United States, but the flag printed on the back of this golden phone has only 11. The US flag does have the requisite 50 stars, however."
 
Viimeksi muokattu:
Yllättävän kalliin puhelimen ovat kyllä valinneet pohjalle, ja vieläpä laittaneet tehokkaan laturin ja suojakuorenkin mukaan. Itse olisin odottanut enemmän hinnat alkaen mallia ilman ylimääräisiä kilkkeitä.

Myös yllättäen Aito ja Oikea Whitehouse appi puuttuu: White House Mobile App


Väriksi nähtävästi valittu golden shower. No kultainen toki sekin.
"my first thought on opening the box was: This is not the shade of matte gold I would have chosen for my flagship phone. It was kind of giving dehydrated pee."


Päivityslupauksesta ei ole nähtävästi mitään tietoa tämän puhelimen kanssa? Vai onko turvallisin mitä on koskaan tehty, niin ei tarvitse päivityksiäkään :hmm:


Takapuolen lippua ei ole näköjään vieläkään korjattu, eli väärä määrä raitoja :D Tähtiä sentään se 50 mitä pitääkin.
Tuo hiukan ikävän värinen kulta selittyy helposti sillä, että ovat pinnoittaneet sen ihan oikealla kullalla mutta pihistäneet hiukan liikaa sen pinnoitteen paksuudessa (mikä sinällään on naurettavaa koska puhutaan pennien säästöstä…)

Päivityslupaus on satavarmasti mallia ”ei ole” mutta jos asiasta nousee riittävän iso kohu niin muuttavat sen muotoon ”joo kyllä päivitetään ja pitkään (tarkemmin ilmoittamattomaan ajankohtaan asti)” mutta todellinen päivitystuki loppuu kyllä heti mediaan unohdettua asian.

Takapuolen lippua taas pitää kyllä puolustaa vaikka en muuten Trumpin touhuista perustakaan: tuossa on ihan selkeästi se alin raita tyylitelty TRUMP MOBILE tekstiksi, ja jos sitä katsoo yhtään kauempaa tai silmiä siristää niin lippu näyttää ihan siltä miltä pitääkin. Toki sen tekstin olisi voinut pudottaa kauemmas alas ja jättää lipun ja tekstin väliin reilusti tilaa jotta kauempaa katsottuna lipussa ei näyttäisi olevan liikaa raitoja, mutta tuollaisenaankin se näyttää omaan silmään ihan hyvältä.
 
Takapuolen lippua taas pitää kyllä puolustaa vaikka en muuten Trumpin touhuista perustakaan: tuossa on ihan selkeästi se alin raita tyylitelty TRUMP MOBILE tekstiksi, ja jos sitä katsoo yhtään kauempaa tai silmiä siristää niin lippu näyttää ihan siltä miltä pitääkin. Toki sen tekstin olisi voinut pudottaa kauemmas alas ja jättää lipun ja tekstin väliin reilusti tilaa jotta kauempaa katsottuna lipussa ei näyttäisi olevan liikaa raitoja, mutta tuollaisenaankin se näyttää omaan silmään ihan hyvältä.
Totta, tämähän sen taitaakin selittää. Sinällään ihan ok idea kunhan tuon oivaltaa.
 
Eli intternetin mukaan tuo on HTC U24 Pro uusilla kuorilla. Selvinneeköhän vielä että missä kokoonpano on hehty, koska sitä edelleen markkinoidaan "kasattu usassa", vai riittääkö siihen että kuoret laitettu ja sit laatikkoon jenkeissä että noin voi sanoa.


The T1's benchmarks put it on par with the HTC U24 Pro 5G and phones from 2020 to 2022, such as the OnePlus 9 Pro, OnePlus 10 Pro and Galaxy Z Fold 2.

Geekbench 6.0 1195 ja 3443. Jenkeissä 599 hintainen Iphone 17E 3320 ja 8531
 
Takapuolen lippua taas pitää kyllä puolustaa vaikka en muuten Trumpin touhuista perustakaan: tuossa on ihan selkeästi se alin raita tyylitelty TRUMP MOBILE tekstiksi, ja jos sitä katsoo yhtään kauempaa tai silmiä siristää niin lippu näyttää ihan siltä miltä pitääkin. Toki sen tekstin olisi voinut pudottaa kauemmas alas ja jättää lipun ja tekstin väliin reilusti tilaa jotta kauempaa katsottuna lipussa ei näyttäisi olevan liikaa raitoja, mutta tuollaisenaankin se näyttää omaan silmään ihan hyvältä.

Hyvä huomio , omaan silmään teksti näytti korkeammalta kuin raita, mutta taitaa kyllä olla sama, ehkä fontti ei ihan onnistunut.

Tähtiä olisi voinut olla yhtäpaljon kuin Maga amerikassa. (ne uudet tulevat osavaltiot) :-=

Eli intternetin mukaan tuo on HTC U24 Pro uusilla kuorilla. Selvinneeköhän vielä että missä kokoonpano on hehty, koska sitä edelleen markkinoidaan "kasattu usassa", vai riittääkö siihen että kuoret laitettu ja sit laatikkoon jenkeissä että noin voi sanoa.

Oliko jossain ketjussa kerrottu että made in USA oli muuttunut johonin epämääräisempään arvo pohjaan.

Tosin jos on valmistettu Taiwanissa niin viestinä ihan hyvä saaren kannatal
 
Oliko jossain ketjussa kerrottu että made in USA oli muuttunut johonin epämääräisempään arvo pohjaan.
Alunperin sitä markkinoitiin että tehdään usassa, sitten että kasattu. Nyt sitä markkinoidaan että suunniteltu USA:ssa ja että it’s shaped by American innovation. With American teams helping guide design and quality.

Eli nähtävästi se "kasattu usassa" on myös tipahtanut pois markkinoinnista, nyt ihan parhaat asiantuntijat ovat jeesanneet suunnittelussa.
 
Edit: turha postaus.
Takapuolen lippua ei ole näköjään vieläkään korjattu, eli väärä määrä raitoja :D Tähtiä sentään se 50 mitä pitääkin.
"As previously reported, we can confirm that the Trump phone features the wrong number of stripes on the American flag. There are supposed to be 13 stripes representing the 13 original colonies of the United States, but the flag printed on the back of this golden phone has only 11. The US flag does have the requisite 50 stars, however."
Eikö kukaan logon suunnittelijan (ja minun) lisäksi muka ihan oikeasti älyä, että se TRUMP MOBILE on se 13. raita "tyyliteltynä"?
 
Mielestäni tämä oli taas hauskasti kirjoitettu trumppimaiseen tyyliin, ellet sitten meinannut itse Trump Mobilen olevan se huono uutinen. :D

Milloinkas saadaan Putin Phone* markkinoille? :hmm:

(* Disconnecting People)
Ehdottomasti Putin tarvitsee oman älyttömyyspuhelimen, jolla ei pääse nettiin mutta puhelut ja tiukasti salatut sms viestit kulkevat luotetun FSB:n puhelinvaihteen ja viestikeskuksen kautta.
Puhelin toimitetaan Putleroid💩 version käyttöjärjestelmällä. Kamera ja mikrofoni on päällä koko ajan, joita putlerX tekoäly kuuntee ja katselee koko ajan väärien mielipiteiden varalta.

Puhelimessa on ultramoderni sinkkipohjainen 12 megatavun muisti, joka valmistetaan paikallisessa sinkkiämpäritehtaassa. Valtava 200000mAh plutoniumakku kestää ainakin kaksi päivää, ja se toimitetaan erillisessä repussa. Lisäksi sitä voi käyttää kädenlämmittimenä. Loppusilauksen antaa 4" crt näyttö joka toistaa luonnollisesti 256 väriä. Lisävarusteena saa novitshok kalsarit, jotta FSB ei tarvitse vaivautua väärän mielipiteen tapauksessa.
 
Ehdottomasti Putin tarvitsee oman älyttömyyspuhelimen, jolla ei pääse nettiin mutta puhelut ja tiukasti salatut sms viestit kulkevat luotetun FSB:n puhelinvaihteen ja viestikeskuksen kautta.
Puhelin toimitetaan Putleroid💩 version käyttöjärjestelmällä. Kamera ja mikrofoni on päällä koko ajan, joita putlerX tekoäly kuuntee ja katselee koko ajan väärien mielipiteiden varalta.

Puhelimessa on ultramoderni sinkkipohjainen 12 megatavun muisti, joka valmistetaan paikallisessa sinkkiämpäritehtaassa. Valtava 200000mAh plutoniumakku kestää ainakin kaksi päivää, ja se toimitetaan erillisessä repussa. Lisäksi sitä voi käyttää kädenlämmittimenä. Loppusilauksen antaa 4" crt näyttö joka toistaa luonnollisesti 256 väriä. Lisävarusteena saa novitshok kalsarit, jotta FSB ei tarvitse vaivautua väärän mielipiteen tapauksessa.
Lisäksi mukana tekoäly joka auttaa viestien kanssa ettei tule vääriä asioita viestiin, ihan niinkuin toiseksi paras kaveri Kim neuvoo.
 

Nähtävästi viralliselta tilaussivustolta oli päästy ottamaan talteen data kaikista tilaajista. Joita ei ole puolta miljoonaa, vaan muutama kymmentä tuhatta.
Trumpin kommentoi sisäpiirin lähteiden mukaan, että kyseessä oli Greatest Security Leak EVER, Obama could not have done this!
Original story:

TrumpMobile.com apparently contains an exploitable software flaw that can leak data, including emails, physical addresses, and full names, according to YouTubers Coffeezilla and Cr1TiKaL....
Long story short, I found a vulnerability in the Trump T1 Mobile preorder website and gained the ability to both place fake orders, but also to scrape and search the entire preorder database,” the person told Coffeezilla.
 
CNET:n testi taitaa edelleen olla ainut todellinen revikka? Parisen viikkoa alkaa olla siitä että toimitusten piti alkaa "nyt", mutta ei nyt sen enempää ole (kait) testeihin päätynyt. Tiktokkia jne. en seuraa, mutta onko noita tosissaan kellään lapasessa vieläkään? Kummallista.
 
CNET ja NBC ovat ainoat, joilla on kyseinen puhelin testissä. Eli täyttä puppua oli se toissaviikon ilmoitus että nyt lähti toimitukset, aikas tuttua Trump meininkiä tämäkin...
 
Ainoa tyyli uutisoida tästä uutisesta on juurikin tämä tyyli, jolla uutinen on kirjoitettu :)

donaldtrump-thumbsup.gif
 

Statistiikka

Viestiketjuista
308 793
Viestejä
5 233 287
Jäsenet
83 389
Uusin jäsen
lime3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom