Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuo ovat sen kiinniolevan levyn osioita. Voit poistaa kaikki ja sitten uusi niin luo tarpeelliset osiot.
Kaikki levyt irti ja vain se levy kiinni mihin olet asentamassa Windowsia asennuksen ajaksi.
Muuten Windows asentaa toiselle levylle jonkun oman osion ja sitten kun otat muut levyt irti tai joku hajoaa, Windows ei käynnisty.
Kaikki osiot voi poistaa ja antaa Windowsin tehdä asennuksen itse sille jääneelle osiolle.
Itse jouduin räpläämään biossia, ennen kuin koko laitos tunnisti edes koko levyn.
Windows asentaa levylle 0 omat kilkkeet jos sellainen levy on järjestelmässä. Joissakin biosseissa voi valita mikä levy on tämä ns. boottilevy ilman irroituksia. Yleensä sata väylät ovat ennen m.2 väyliä mutta nykyään m.2 väylä voi myös olla levy 0.Kaikki levyt irti ja vain se levy kiinni mihin olet asentamassa Windowsia asennuksen ajaksi.
Muuten Windows asentaa toiselle levylle jonkun oman osion ja sitten kun otat muut levyt irti tai joku hajoaa, Windows ei käynnisty.
Kaikki osiot voi poistaa ja antaa Windowsin tehdä asennuksen itse sille jääneelle osiolle.
Itse jouduin räpläämään biossia, ennen kuin koko laitos tunnisti edes koko levyn.
Mulla on varmaan sen verran vanha lankku, ettei homma toiminut kuin junanvessassa.Windows asentaa levylle 0 omat kilkkeet jos sellainen levy on järjestelmässä. Joissakin biosseissa voi valita mikä levy on tämä ns. boottilevy ilman irroituksia. Yleensä sata väylät ovat ennen m.2 väyliä mutta nykyään m.2 väylä voi myös olla levy 0.
Kyllä tuolla emolla pitäisi toimia. Tietysti bios asetukset pitää olla oikein.Mulla on varmaan sen verran vanha lankku, ettei homma toiminut kuin junanvessassa.
Asus Z97-AR.
Toimii hienosti, mutta jouduin Googlettamaan toisella koneella ennen kuin tajusin mitä arvoa biossista pitä alkaa säätämään.Kyllä tuolla emolla pitäisi toimia. Tietysti bios asetukset pitää olla oikein.