• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut M Perf Tech 6in miesten bokserit Under Armour, 33,74 euroa, Stadium

Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 550
Tuote: Under Armour Perf Tech 6in M -bokserit 3 kpl
Tarjoushinta: 33,74 euroa
Normaalihinta: 44,99 euroa
Kauppa: Stadium
Voimassa: 16.9. asti
Linkki: UNDER ARMOUR M PERF TECH 6IN 3P sivustolla stadium.fi
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: 25 prosentin alennuksessa hyvät bokserit, kaikkia kokoja ja värejä, 3 kpl setissä. Ilmaiset toimitukset yli 49 € ostoksiin koko Suomeen Postin kautta.

Stadiumissa kyseiseen -25 % tarjoukseen kuuluvat kaikki treenivaatteet tai -varusteet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 878
Suht olennaisena huomiona että nuo ovat sitten polyesteriä, eli muovia, eli hengittävyys täysi 0 ja mahdollisuus iho yms ongelmiinkin on herkemmillä suuri.
Tiedän toki että jotkut tykkäävät kuten vaikka kumivaatteistakin, tämä siis vain ihan huomiona.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
54
-25% boksereista on kyllä mielestäni kehno tarjous, vaikka olisi totta. Nyt hinta on sama kuin muilla nettikaupoilla, joissa myös muka vastaava alennusprosentti.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 550
-25% boksereista on kyllä mielestäni kehno tarjous, vaikka olisi totta. Nyt hinta on sama kuin muilla nettikaupoilla, joissa myös muka vastaava alennusprosentti.
Juuri tämä malli on harvoin tarjouksessa ylipäätään, mutta siellä on nyt lähes koko urheiluvalikoima -25 % eli treenivaatteet ja -välineet.

Sokoksen netissä näyttäisi olevan myös boksereista -20 % alennus S-kortilla, esim. Tommy Hilfiger puuvillaiset, jos ei polyesterista tykkää.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
18
Suht olennaisena huomiona että nuo ovat sitten polyesteriä, eli muovia, eli hengittävyys täysi 0 ja mahdollisuus iho yms ongelmiinkin on herkemmillä suuri.
Tiedän toki että jotkut tykkäävät kuten vaikka kumivaatteistakin, tämä siis vain ihan huomiona.
Totta että on olemassa polyesterisiä "kumipöksyjä" jotka ei hengitä mutta nämä Under Armourin techit eivät ole sellaisia. Hyvin hengittäviä ja kosteuden siirtäviä. Lähde: Minä itse näitä päivittäin käyttäen. Paljon mieluummin näitä käyttää kuin kaiken kosteuden varastoivia puuvillalörtsyjä.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 550
Totta että on olemassa polyesterisiä "kumipöksyjä" jotka ei hengitä mutta nämä Under Armourin techit eivät ole sellaisia. Hyvin hengittäviä ja kosteuden siirtäviä. Lähde: Minä itse näitä päivittäin käyttäen. Paljon mieluummin näitä käyttää kuin kaiken kosteuden varastoivia puuvillalörtsyjä.
Näillä sanoilla tilasin kokeiluun 6 kpl.

Minulla on noita halppiksia ollut, puuvillaa kaikki, ensinnäkin paljon liikkuvana ja hikoilevana ei ole mukavaa liikkua puolikosteissa puuvillaboksereissa. En tiedä miten lähellä ne ovat Lidl pyöräilyshortseja, jossa tuollaiset geelipehmustetut pöksyt ovat juuri sopivat ja lienee samaa polyesteria. Ei hikoile ja tuulettuu hyvin paikat. Ja noissa HM/JackJones puuvillaboksereissa laatu on ainakin onneton. Jos ennen parilla meni vuosikausia, nykyään ompeleet irtoilee/repeilee jo ensipesujen aikana. Ja sit kangas on 6 kk kuluessa niin ohutta, että repeää pienestäkin. Minulla menee nykyisin ainakin 40-60 euroa vuodessa halppisboksereihin. Jos nämä olisivat sitten ne viimeiset, tai ainakin viideksi vuodeksi kerrallaan, niin olisin todella iloinen. Myös Budget Sportissa nuo hyvässä alennuksessa.

En voi tarpeeksi odottaa sitä hetkeä, kun pääsen kaikki halppispuuvillabokserit polttamaan nuotiossa. Yli puolesta ompeleet kuitenkin jo alkanut irtoilla jne.
 
Liittynyt
18.04.2022
Viestejä
124
Tuote: Under Armour Perf Tech 6in M -bokserit 3 kpl
Tarjoushinta: 33,74 euroa
Normaalihinta: 44,99 euroa
Kauppa: Stadium
Voimassa: 16.9. asti
Linkki: UNDER ARMOUR M PERF TECH 6IN 3P sivustolla stadium.fi
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: 25 prosentin alennuksessa hyvät bokserit, kaikkia kokoja ja värejä, 3 kpl setissä. Ilmaiset toimitukset yli 49 € ostoksiin koko Suomeen Postin kautta.

Stadiumissa kyseiseen -25 % tarjoukseen kuuluvat kaikki treenivaatteet tai -varusteet.
Itse siirryin pari vuotta sitten käyttämään ainoastaan under armorin sekä nyttemmin mielestäni parempia dick johnsonin boksereita ( klubi jäsenyydellä 12.50€/kpl ) jotka valmistettu 95% Tencel Lyocell, 5% elastaani
En pystyisi enkä haluaisi käyttää puuvillaisia boksereita vaikka siitä maksettaisiin minulle.

Jos urheilet vähänkin ja käytät puuvilla boksereita tiedät miten perseestä hiestä kosteat bokserit on jalassa kun niiden kuivuminen on 404..

@Turre2 täältå erittäin vahva suositus dick johnsonin boksereille voittaa under armorit mennentullen
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 550
Itse siirryin pari vuotta sitten käyttämään ainoastaan under armorin sekä nyttemmin mielestäni parempia dick johnsonin boksereita ( klubi jäsenyydellä 12.50€/kpl ) jotka valmistettu 95% Tencel Lyocell, 5% elastaani
En pystyisi enkä haluaisi käyttää puuvillaisia boksereita vaikka siitä maksettaisiin minulle.

Jos urheilet vähänkin ja käytät puuvilla boksereita tiedät miten perseestä hiestä kosteat bokserit on jalassa kun niiden kuivuminen on 404..
Joo toi on tuttu ongelma jos tulee vähänkin autottomana liikuttua. Lähikauppaan, lenkille, fillarilla, jne.

Ne on ihan hiestä märät kesät ja talvet, ja noita saa pestä sen takia jatkuvalla syötöllä, jos haluaa sen ällöttävän hakun pois. Kysyinkin asiasta tuolla miesten muotiketjussa, ja joku nuo suositteli siellä. Hetkeksi tulin katumapäälle kun muutama sanoi, että polyesteri hiostaa, mutta uskon enemmän tuotteen aktiivikäyttäjiä, kuin tavallisten boksereiden suurkuluttajia. Kun paketti tulee, voin sitten itsekin jakaa kokemuksia.
 
Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
423
Suht olennaisena huomiona että nuo ovat sitten polyesteriä, eli muovia, eli hengittävyys täysi 0 ja mahdollisuus iho yms ongelmiinkin on herkemmillä suuri.
Tiedän toki että jotkut tykkäävät kuten vaikka kumivaatteistakin, tämä siis vain ihan huomiona.
Eikös tässä nyt mene sekaisin hygroskooppisuus (materiaalin kyky imeä/sitoa kosteutta) ja toisaalta materiaalin kyky läpäistä vesihöyryä. Kyllä nuo hengittää siinä mielessä, että läpäisevät vesihöyryä ja siirtävät kosteuden pois iholta, vaikka materiaali ei olekaan hygroskooppista itsessään. Useat urheiluun tarkoitetut tekniset alusvaatteethan tehdään jotain polyesterisekoitteista juuri tämän takia.

Hygroskooppiset materiaalit, esim. villa ja puuvilla sitovat kosteutta. Villalla erityisesti merinovillalla, on sellainen ominaisuus, että se säilyttää lämmöneristämiskykynsä myös kosteana. Siksi sekin on hyvä materiaali hikoillessa. Puuvilla taas on melko perseestä, kun jää märäksi eikä lämmitä. Moni paljon hikoileva tietää varmaan tunteen, kun puuvillainen paita on selästä läpimärkä ja tuntuu ettei kuivu koskaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
252 708
Viestejä
4 399 645
Jäsenet
73 048
Uusin jäsen
Iirozzi

Hinta.fi

Ylös Bottom