Luottokortit

Tai sitten Curvella 2% kaikesta.

Otin Curven käyttöön muutama vuosi sitten kun s-pankilla ei vielä ollut GPay tukea. Luvattoman usein se jätti toimimatta silloin ja piti korttia kaivaa esille, jäi sitten käyttämättä heti kun s-visan sai suoraan Wallettiin. Toivottavasti toimintavarmuus on nykyään parempaa kuin silloin jos haluaa kikkailla sen kanssa.

Onko OP sinun pääasiallinen pankki? Meillä juuri asuntolaina siirtymässä OP:hen ja siitä tulossa meidän pääasiallinen pankki. Korttia pitäisi hakea ja tämä Platinum mielessä, mutta vähän pelottaa nämä viimeaikaiset hylkäyspäätökset..
Mullekin tuli tuosta platinumista vähän yllättäen hylky, niin laitoin aspaan kyselyä että mikäs juttu, niin samantein hyväksyttiin. Siellä on joku AI-botti tekemässä noita päätöksiä kait.

Minulla on OP Platinum, mutta vähän kiinnostaisi tuo Amexin Platinum tuon 150 000 aloituspisteen takia ja olisihan siinä myös etuna illalliset ja fast track. Se että miten saisi sen 4500e tuhlattua ekan 3kk aikana voi olla ongelma, mutta voisihan sillä varmaan ostaa vaikka K-kaupan lahjakortteja ja käyttää myöhemmin..

Minulla on OP Platinum, mutta vähän kiinnostaisi tuo Amexin Platinum tuon 150 000 aloituspisteen takia ja olisihan siinä myös etuna illalliset ja fast track. Se että miten saisi sen 4500e tuhlattua ekan 3kk aikana voi olla ongelma, mutta voisihan sillä varmaan ostaa vaikka K-kaupan lahjakortteja ja käyttää myöhemmin..
Jos tarvitset kutsun, laita yv.

Voitko laittaa kutsun myös minulle?

Voisikohan tuon 4500 euroa saada täyteen ostamalla kryptoja? Esim. siis ostaa bitcoinia ja maksaa velan saman tien pois. Vai liekö tuo kortin käyttöehtojen vastaista tai estetty?
En osaa sanoa tuohon mitään onko kryptojen ostaminen jotenkin kiellettyä. Amex ei ole luottokortti vaan maksuaikakortti, joten maksat kyllä kaikki ensimmäisessä laskussa joka tapauksessa, en itse näe että tuolla voitat mitään. Jos kiinnostaa niin pistä picker.gummy_0r@icloud.com viestiä, yksityisviestit on sulla disabloituna.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 851
Jäsenet
74 498
Uusin jäsen
Fantta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom