Luottokortit

Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 551
Totta tosiaan, näinhän se olikin. Itse ottanut vain noita lentopisteitä kun niille on ollut käyttöä.
Ennen lentopisteitä sai 1% ostoksista mutta alensivat sen puoleen prossaan. Itsekkin keräsin ennen pisteitä mutta nykyään tulee harvemmin norskilla lennettyä.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 069
Eipä siinä kauaa mennyt. Eilen illalla hakemusta ja nyt on jo Morrow:n kortti lisätty wallettiin. Pitää katsoa josko norwegianin tilailee jossain vaiheessa jos tulee bonukset täyteen. Aikoinaan kyseinen kortti löytyi, mutta muistaakseni vain kerran tuli pisteet käytettyä, joten hävitin sen. Nyt kun sieltä saa ihan rahaa takaisin, niin voisi sitäkin taas harkita.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 481
Seuraa tyhmääkin tyhmempi kysymys koska taas on ollut siinä määrin kiirettä ja on, etten ehdi itse asiaa tarkemmin tutkia.

Miten noita bonus-pisteitä käytetään Morrowilla? Appi osaa kertoa että 859 pistettä on kertynyt mutta siihenpä se sitten jääkin..
 
Liittynyt
11.01.2024
Viestejä
120
Seuraa tyhmääkin tyhmempi kysymys koska taas on ollut siinä määrin kiirettä ja on, etten ehdi itse asiaa tarkemmin tutkia.

Miten noita bonus-pisteitä käytetään Morrowilla? Appi osaa kertoa että 859 pistettä on kertynyt mutta siihenpä se sitten jääkin..
Kirjaudu sinne Morrowin sivuille (ei appi) ja nosta pisteet pois. 859 pistettä luokkaa 80€ ja se suoraan kortin laskusta pois.
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
312
Ennen lentopisteitä sai 1% ostoksista mutta alensivat sen puoleen prossaan. Itsekkin keräsin ennen pisteitä mutta nykyään tulee harvemmin norskilla lennettyä.
Eli vaikka lentäisi norwegianilla, ei ole lisäetua valita bonuksia. Entä jos nyt vaihtaa kertymisen rahaksi, säilyykö bonuspisteet ilman että ne eräåntyisivät normaalia aiemmin?
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 481
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 551
Eli vaikka lentäisi norwegianilla, ei ole lisäetua valita bonuksia. Entä jos nyt vaihtaa kertymisen rahaksi, säilyykö bonuspisteet ilman että ne eräåntyisivät normaalia aiemmin?
Säilyy samalla tavalla ne cashpointsit. En nyt muista kuinka kauan säilyvät. Itsellä roikkuu parinkympin edestä pisteitä joilla ei ole tullut tehtyä mitään.
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
1 142
Näinpä minä arvelinkin mutta koskaan muista katsoa. Nyt katson. Kiitokset.

e. Siellähän se onnistui ongelmitta. Tietääpähän tuonkin.
Se onnistuu muuten myös appin kautta avaamalla Lisää - Profiilisi - Avaa Omat sivut -palvelu verkkoselaimessa.

Tai ainakin viimeksi onnistui kun itse sitä tein viime vuoden lopussa. Nyt on ollut bonukset tapissa siitä lähtien.

Tuokin avaa selaimen ja vaatii vahvan autentikoinnin mutta mielestäni on mukavampi hoitaa noin kuin avaamalla erillinen selain.
 

iPhonelover

Tukijäsen
Liittynyt
24.11.2021
Viestejä
74
Vaihdoin puhelimen ja hetken oli 2 luuria yhtäaikaa, vanhemmassa Curve. Yritin vaihtaa Curven uuteen , ja se onnistuikin mutta Apple Payhen lisääminen ei onnistu. Olen yrittänyt kaiken tietämäni, ja curvelle tehty reklamaatio. ID tunnistuksenkin tekivät uudelleen mutta viikko mennyt eikä mitää muuta tapahdu. laitoin uuden viestin, mutta joku otti kopin, ja kertoi että katkaisee ketjun kun aiemmin jo juttu laitettu vireille. Onko vastaavia kokemuksia?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 195
Viestejä
4 194 442
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom