Onko tällaisten matalien, 90° kulmaliittimien kanssa mahdollista käyttää kompressioliitäntää? Näyttää siltä että putkiliitoksen kiristysrengas ei mahtuisi jos näitä käyttää gpu-blokissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se nyt riippuu ihan siitä että minkä paksuista letkua käyttää.Onko tällaisten matalien, 90° kulmaliittimien kanssa mahdollista käyttää kompressioliitäntää? Näyttää siltä että putkiliitoksen kiristysrengas ei mahtuisi jos näitä käyttää gpu-blokissa.
Itse olen päinvastaisessa leiristä, paksuissa letkuissa ei ole yhtikäs mitään järkeä jos tilaa ei ole hehtaarikaupalla vapaana. Aika vaikea noita Alphacoolin 12.7/7,6mm letkuja on saada kinkkaamaan.En käyttäis mitään noin ohutta letkua, kokoonpanosta riippuen vain yksi 240mm jäähy kuulostaa myös liian pieneltä. Ite oon käyttänyt ihan samojen kulmien kanssa ihan normi 16/10 letkuliittimiä. Ohuiden letkujen kanssa tulee helposti ongelmia kun ne menee niin helposti linttaan, enkä siksi suosittele tota 16/10 pienempää. Olisin säästänyt pitkän pennin ja hermoja senkin edestä, kun olisin tajunnut vaan jättää ne 13/10 letkut kaupan hyllylle ja mennyt suoraan tolla paksummalla.
Tarkoitus olisi rakennella Ghost S1:een. Tuli ostettua se aikoinaan kun käytössä oli vielä Red Dragon RX5700 mikä nipin napin olisi mahtunut mutta se kortti otti yllättäen lopputilin. Tehokkaammista nykykorteista ei ilmajäähyn kanssa taida mahtua kuin referenssi 4070 ja joku 4070ti, kesällä tuli ostettua foorumilta referenssi 6800xt toiseen koteloon R75700x:n pariksi ja olen tässä katsellut jos vihdoin laittaisin kalut Ghostiin. Ilmeisesti täytyy vesijäähdytyksenkin kanssa lähteä alivoltittamaan ainakin gpu mitä olen youtubesta vinkkejä poiminut. Blokki tuolle kortille ei maltaita maksa aquatuningista mutta ison tophatin kanssa ei mene kuin 30mm 240-jäähy.
Jäi vielä mietityttämään ne 90° matalat liittimet, niissähän ei ole kiertomahdollisuutta kun ne ruuvaa gpu-blokkiin paikalleen niin mihinkähän suuntaan ne sitten lopulta jää?
Justiin bongasin itsekin tuon, eiköhän tuolla mennä.Menisikö tämä?