Onko tää tätä ihan hamaan loppuun asti? Oonko jossain kohtaa tyytyväinen tähän mun buildiin? Voinko kokea esimerkiski 1kk putkeen että mitään ei pitäisi tehdä tai päivittää vaan kaikki on juuri niinkuin pitää?
Tuntuu, että jatkuvasti omassa rakennelmassa on joku aihe tai asia mitä tutkin. Pelikoneen siis olen itselleni rakentanut, muttaku rakenteluun ja ihmettelyyn ja osien selailuun menee varmaan 80% enemmän aikaa kuin itse pelailuun.
Sain viimein tänään 5800x3d rtx 3080 kaveriksi.
OHO. Ehkä 3080 vram ei riitäkkään enää kamalan kauaa 4k pelailuun? Mites nuo amd:n kortit...
OHO. Käypä tämä kivi kuumempana kuin tuo 3600, ehkä sittenkin joku parempi kotelo ja vesijäähy...
OHO. Ompas kallista rautaa, ehkä pitäisi ostaa laadukkaampi näyttö
OHO. Mitä sitten ikinä.
Kiva harrastushan tämä on?
Ps. myykää 3090 tai 7900xt
Tuntuu, että jatkuvasti omassa rakennelmassa on joku aihe tai asia mitä tutkin. Pelikoneen siis olen itselleni rakentanut, muttaku rakenteluun ja ihmettelyyn ja osien selailuun menee varmaan 80% enemmän aikaa kuin itse pelailuun.
Sain viimein tänään 5800x3d rtx 3080 kaveriksi.
OHO. Ehkä 3080 vram ei riitäkkään enää kamalan kauaa 4k pelailuun? Mites nuo amd:n kortit...
OHO. Käypä tämä kivi kuumempana kuin tuo 3600, ehkä sittenkin joku parempi kotelo ja vesijäähy...
OHO. Ompas kallista rautaa, ehkä pitäisi ostaa laadukkaampi näyttö
OHO. Mitä sitten ikinä.
Kiva harrastushan tämä on?
Ps. myykää 3090 tai 7900xt