Miten tuo kikkailu siis käytännössä menee? Tiedän Qatarin lentojen olevan halvempia avioksilla, mutta sitä kautta Finnairin lentojen ostaminenko? Tarkoittaako linkittäminen jotain tilien linkittämistä? Olen tässä etsiskellyt hyviä palkintolentoja ja Qatarin tän hetkinen valikoima on kesäksi suppea verrattuna Finskiin, enkä ole nähnyt Qatarin sivuilla tai hakemalla Finnairin lentoja. Finnairin sivuilta kyllä löytyy paljon noita palkintolentoja joissa on British Airwaysin lento puoliksi, ja siten myös reilusti kalliimpi hinta plus verot jne.
Olen katsellut lentoja paljon myös eri maista lähtien, esim. Varsovasta on aika paljon lentoja jos eka menisi halvalla sinne. Jos jaksaa kikkailla noin paljoa. Onko muita hyödyllisiä kikkoja olemassa? Noita avios lentoyhtiöitä ja partnereita on aika paljon, mutta en muiden kuin näiden kolmen lentoja ole nähnyt varattavissa.
Tosin, nyt törmäsin tähän sivuun
Use your Avios to purchase award flights with our partner airlines. Check how many Avios are needed and what the partners are.
www.finnair.com
E: Eikun joo, nyt meni plussat ja goldit sekaisin. Toki mulla jo on plussa jäsenyys ja tuo haku käytössä.