Logitechiltä uusi G512-näppäimistö kolmella eri mekaanisella kytkinvaihtoehdolla

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 397


Logitech on laajentanut näppäimistömallistoaan uudella G512 Mechanical Gaming Keyboard -näppäimistöllä, joka tulee saataville kolmella erilaisella näppäinkytkimellä. Tarjolla ovat Romer-G-kytkimien Linear- ja Tactile-vaihtoehdot sekä uusi klikkaava tuntopisteellinen GX Blue -malli. G512:ssa on lisäksi mm. alumiininen päällilevy, RGB-valaistus, sisäinen muisti sekä USB-läpivienti.

Logitech G512 Mechanical Gaming Keyboard tulee myyntiin kesäkuussa 149 euron verolliseen suositushintaan. GX Blue -kytkimet tulevat saataville myös toukokuussa julkaistulle G513-näppäimistölle.

Lähde: Mekaaninen Logitech G512 -pelinäppäimistö
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 136
Toivottavasti G710+ kestää ikuisesti kerta ei tunnu enää tulevan toista vastaavaa myyntiin.
 
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 412
En pysty ymmärtämään, miten on vaikea tehdä: ergonomista, erillisellä numeronäppiksellä olevaa pelinäppistä. Itse käytän vieläkin Cherryn 90-luvun split-adjustable-näppistä, koska kunnollista korviketta ei ole tullut ja olen kymmeniä testannut.

Se kytkimen 0.00001s nopeusero ei auta p*skan vertaa siinä vaiheessa, kun oikea olkapää on kipeä numeronäppiksen aiheuttaman epäsymmetrisesti leveän näppäimistön takia, ja hiiri liian kaukana oikealla. Tai kun ranteet ovat kipeät, kun ne ovat kahteen suuntaan luonnottomassa biomekaanisessa asennossa, tuntien peli-/kirjoitussessiossa.

Mutta ei, RGB-valot, bling-bling Trademarkit ja Gamer-lisenssit ja 0.00000000000001sekunnin näppäinpainalluserot (jotka muuten hukkuvat itse väylän latensseihin täysin) ovat tärkeämpää markkinointip*sketta, kuin se, että näppäimistöä olisi oikeasti mukavaa käyttää.

Ugh, olen avautunut :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 238
Viestejä
4 195 339
Jäsenet
70 880
Uusin jäsen
sammyjj

Hinta.fi

Ylös Bottom