• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

Logitechiltä langaton G Pro Wireless -pelihiiri uudella Hero 16K -sensorilla

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 383


Logitech on laajentanut pelihiiriensä valikoimaa uudella langattomalla G Pro Wireless -mallilla. Uutuus käyttää uutta Hero 16K -sensoria (100 - 16000 CPI) sekä langatonta Lightspeed-yhteystekniikkaa (1 ms viive). Hiiri on lisäksi erittäin kevyt 80 gramman massallaan. G Pro Wireless sopii oikea- ja vasenkätisille ja sen kyljissä sijaitsevat lisäpainikkeet ovat irrotettavissa.

Akunkestoksi pelikäytössä luvataan 60 tuntia ilman valaistusta sekä 48 tuntia perusvalaistuksen kanssa. Hiiri tukee myös lisävarusteena myytävää langatonta G Powerplay -latausmahdollisuutta.

G Pro Wireless tulee Suomessa myyntiin elokuun aikana 169 euron verolliseen suositushintaan.

Lähde: Logitech G Pro Wireless Gaming Mouse for Esports Pros
 

pq

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
773
No huh huh, on hiirellä hintaa. G305 kun maksaa Logitechin verkkokaupassa 59,99 euroa eli melkein kolmanneksen tuosta...
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Vaikuttaisi olevan ammattilaisen mielipiteen mukaan todella kova rotta...


Itselle riittää nykyinen G900 aivan mainiosti ;)
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 383
Se mikä tässä hiiressä on omasta mielestä positiivista, on ulkonäkö - kaikkien pelihiirien ei aina tarvitse välttämättä näyttää avaruusaluksilta. Työpöytäkäyttöä ajatelleen rullan pyörimistavan valinnan puuttuminen on miinus, vai onkohan tässä mahdollisesti automaattisesti muuttuva rullan toimintatapa?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
956
Tuolla videolla se ei ainakaan tullut ilmi, että sellaista olisi. Muutenkin tuo automaattisesti säätyvä rulla taitaa vaatia alumiinisen rullan, että siinä on tarpeeksi inertiaa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Se mikä tässä hiiressä on omasta mielestä positiivista, on ulkonäkö - kaikkien pelihiirien ei aina tarvitse välttämättä näyttää avaruusaluksilta. Työpöytäkäyttöä ajatelleen rullan pyörimistavan valinnan puuttuminen on miinus, vai onkohan tässä mahdollisesti automaattisesti muuttuva rullan toimintatapa?
Mitä minä olen ymmärtänyt, niin tässä ei tosiaan ole sitä "freewheel"-mahdollisuutta, mikä myös itselleni on "showstopperi". Olen niin tottunut siihen ominaisuuteen työpöytäkäytössä, etten tulisi enää ilman toimeen...

Veikkaan, että kaiken "ylimääräisen" painon riisumiseksi, tuosta on pitänyt luopua. Tämähän on periaatteessa täysin suunnattu "Pro-pelaajille" ;)
 

pq

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
773
Se mikä tässä hiiressä on omasta mielestä positiivista, on ulkonäkö - kaikkien pelihiirien ei aina tarvitse välttämättä näyttää avaruusaluksilta. Työpöytäkäyttöä ajatelleen rullan pyörimistavan valinnan puuttuminen on miinus, vai onkohan tässä mahdollisesti automaattisesti muuttuva rullan toimintatapa?
Mitä minä olen ymmärtänyt, niin tässä ei tosiaan ole sitä "freewheel"-mahdollisuutta, mikä myös itselleni on "showstopperi". Olen niin tottunut siihen ominaisuuteen työpöytäkäytössä, etten tulisi enää ilman toimeen...

Veikkaan, että kaiken "ylimääräisen" painon riisumiseksi, tuosta on pitänyt luopua. Tämähän on periaatteessa täysin suunnattu "Pro-pelaajille" ;)
Tuossahan se RJN videolla sen puutteen mainitsee hiukan ennen kahta minuuttia:


Mitä avaruusaluksiin tulee niin tuo G305 minkä aiemmin mainitsin on kyllä käytännössä niin perinteisen näköinen kuin olla voi. Ja sai muuten myös vuolaasti kehuja sekin RJN:lta...
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 422
Tuo ulkonäkö ei kyllä anna ihan 169€ edestä laatua kun se näyttää 30€ hiireltä aino poikkeus on sensori ja langattomuus.
Myös tuolla hinnalla pitisi saada enemmän näppäimiä kun 4kpl ja tuolla rgb valolla ei voi hintaa noin paljon nostaa.
Logitechin G hiiri mallisto on todella outo tällä hetkellä kun kerran ovat tehty pelamiseen niin luulisi panostavan enemmän pelattavuuden kun ulkonäön perustella ja peleissä tarvitaan enemmän kuin 4kpl näppäimiä jos ne ovat hyvin sijoitettu erilleen toisistaan.
Kaikki rullan vapaavierintänapit,herkkyys,profili ym.. näppäimet ovat vain tilaa viemässä ja osa voisi sijoittaa vaikka hiiren pohjaan.
Myös langaton lataus ontuu kun ei ole mitään standardoitu latausjärjestelmä ja 149€ ei tilannetta paranna
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 574
Viestejä
4 184 812
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom