Logitechiltä kaksi uutta matalaprofiilista mekaanista pelinäppäimistöä

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
En ole itse kokeillut, mutta useammassakin arvostelussa sitä rullaa on moitittu. Tässä yksi maininta asiasta.


Joo erillään ovat, mutta jos ja kun pikkurillillä "hakee" tiedostamatta näppäimistön reunan, niin silloin ne sekoittavat. Minulla on ollut useampiakin näppäimistöjä, joissa on ollut samanlainen makropainikerivi vasemmalla puolella ja siihen kyllä tottuu, mutta kun minä ainakaan en halua tottua siihen, kun töissä ja monessa muussa paikassa ei kuitenkaan ole samanlaisia näppäimistöjä. Lisäksi näppäimistöstä tulee niiden kanssa leveämpi, enkä halua sitäkään.

Minulle likimain täydellinen näppäimistö olisi G815 linear-kytkimillä ilman G-painikkeita. G915:n langattomuus olisi plussaa, mutta siitä olen valmis tinkimään, kun sen kanssa menettää USB-läpiviennin. TKL-mallissa G-painikkeita ei ole, mutta sen kanssa menettää numpadin, joka on sekin huono juttu.
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Sarjassamme "koska itse en tykkää, niin on turhaa p*skaa..." ;)
Eikös se ole kaikille parempi että markkinoilla on vaikka ja millaista näpytintä?
Ja jos ei mieleistä löydy niin ainahan voi tehdä oman, sekin on nykyään melko suosittua.

Mulla oli aiemmin G710+ ja G-painikkeet oli käytössä joskus minecraft kikkailussa naperoiden kanssa, ja muuten WoWia pelatessa.
Ainakin omastamielestä ne on loogisessa paikassa juuri tuossa, pikkurilli saa juuri sopivasti niitä paineltua.
Toki nyt vaatii totuttelua kun tässä G815 ne on kiinni toisissaan, ja G710+:ssa olivat pareittain ja niitä oli yksi enemmän.

Nyt 2x G815 taloudessa käytössä (kiitos gigantin tarjouksen). En ole kummassakaan huomannut mitään viiveitä volumerullassa tai moitittavaa sen tuntumassa.
Ei kannata ihan purematta niellä aina kaikkia arvosteluja, niitäkin kun saattaa tehdä A. joku joka ei ymmärrä tekniikkaa täysin. tai B. joku näppis hifistelijä joka on viimeiset vuodet tottunut käyttämään itse kasaamiaan tonnin maksavia smaragdi kytkimin varustettuja hiilikuitu näppiksiään. Tai kuka tahansa tuolta väliltä.

Pidän erityisesti G815:ssä siitä että vaikka kyseessä on täysi (joidenkin mielestä jopa ylikoon) näppis, niin tämä ei vie pöydältä tilaa yhtään ylimääräistä.
Osasyynä toki se että näpis on niin matala vrt. G710+ ettei erillistä rannetukea tarvitse, tai en ole kyllä edes kokeillut että miten sellainen istuisi tähän :hmm:

Tulipas pitkästi, mutta tarkoitus oli lähinnä kirjoittaa että makunsa kullakin :tup:

*Edit: ja ainiin, melko hiljainenkin tämä on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Toki nyt vaatii totuttelua kun tässä G815 ne on kiinni toisissaan, ja G710+:ssa olivat pareittain ja niitä oli yksi enemmän.
Tämä hiertää itseä kanssa. 7 vuotta käytin G710+:aa ja varmaan toisen saman verran G15v2 joissa kummassakin oli identtinen G-nappien layout.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 367
Viestejä
4 158 750
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom