Logitech UE9000 vs. G933 ja UE9000 A2DP ongelmat

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
379
Vajaat pari vuotta ollut käytössä UE9000, mitkä ovat olleet kyllä kovassa käytössä ja mielestäni hyvällä äänenlaadulla varustetut, ergonomiset ja hyvällä akkukestolla. Onko kokemuksia G933:sista ja niiden äänenlaadusta ja toimivuudesta verrattuna UE9000? Ainakin monen arvostelun mukaan iso puute G933:sissa on se, ettei ne kestä päässä jos liikautat päätä nopeasti tai kallistat päätäsi. Moni on myös parjannut, kun keinonahkapintaiset pehmikkeet on vaihdettu paremmin hengittävään, mutta heikkolaatuisemman oloiseen "lätkäpaitakankaaseen".


Murosta löytyi jokin vanha pätkä UE9000:sen käytöstä gaming headsettinä ja muuallakin olen näin lukenut tehtävän. Itse en vain jostain syystä saa toimimaan kunnollisella stereoäänellä sekä tulo- että lähtevää ääntä. Sama ongelma oli Win7:lla kuin nykyisellä Win10:llä. Oon käyttänyt langallista mikkiä, mikä kanssa toki saan toimimaan kun headset on pelkkinä kuulokkeina, mut toi piuha vie langattomien kuulokkeiden perimmäisen merkityksen olla langattomat ja antaa vapaan liikkuvuuden.

Eilen otin ja heitin nenälleni himassa villasukat jalassa ja sanka katkesi kuulokkeista. Kuulokkeet kyllä toimivat, mutta aika hankalat päässä kun sanka on poikki. Teippiviritelmää ja muovin hitsauskonstaeja miettiessäni, kävi myös mielessä, pitäisikö vaihtaa G933:seen.

Kokemuksia, vinkkejä?

EDIT: donglena csr851010 a10

EDIT2: sanottakoon nyt tänne, kun tämä on avattu. Ei ole äänenlaadultaan yhtä hyvät, kuin UE9000:set. Ei ainakaan minun korvaani. Tulee myös melko halpa fiilis, ovat erittäin muovimaiset ja natisevat verrattuna UE9000:seen. Ei kuitenkaan valittamista, mikki toimii hyvin ja äänetkin on ihan ok, Logitechin omalla gaming softwarella saa säädeltyä ääntä melko monipuolisesti. Iso miinus tulee järjettömän kokoisesta donglesta.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 186
Viestejä
4 215 020
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom