• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Logitech MX Master 3S for Business, Dustin, 79,90€

Tässä vielä Bolt-palikka mukana
Kyllä se taitaa tulla kaikissa muissakin nyky-versioissa, pl. Mac versiossa hiirestä.

Tässä ei taida perus PC-versioon olla eroa kuin paketissa (mulla on näitä 2kpl ennestään duunin kautta :D)?
 
Kyllä se taitaa tulla kaikissa muissakin nyky-versioissa, pl. Mac versiossa hiirestä.

Tässä ei taida perus PC-versioon olla eroa kuin paketissa (mulla on näitä 2kpl ennestään duunin kautta :D)?
Okei, aikoinaan omaa ostaessa se tuli vain Business-paketoidussa desktop-setissä tai reippaasti kallimmassa bundlessa muuten.
 
No nyt on töissä tuo. Logitechin softa ei tunnista koko ohjainta ja kiihdytys jne menee päih honkia. Jos toi siis 3s.
 
Eli latasin uusimman g hubin (töihin) ja ostin uusimman Logitech MX Master 3S version. (töihin) Hyvä fiilis kun edes logitechin oma softa ei tunnista hiirtä! Kokeilin kaapelilla ja ilman. Firman kautta ei saa palauttaa.
 
No nyt on töissä tuo. Logitechin softa ei tunnista koko ohjainta ja kiihdytys jne menee päih honkia. Jos toi siis 3s.
Huomasin saman, että ghubi ei löydä.. Tämä johtuu ilmeisesti siitä että tehty logitech option+:lle, jolla tämän saa linkitettyä jonkinlaiseen softaan kiinni.
 
Eli latasin uusimman g hubin (töihin) ja ostin uusimman Logitech MX Master 3S version. (töihin) Hyvä fiilis kun edes logitechin oma softa ei tunnista hiirtä! Kokeilin kaapelilla ja ilman. Firman kautta ei saa palauttaa.
Kuten sanottu, Options +:n kanssa nämä toimii:

1727721362536.png


Toki Linuxilla suoraan BT:llä ja kolmansien osapuolten softilla, jos tarvis.
 
Hyvä rotta! Perus 3S:ää käyttänyt töissä kohta vuoden ajan ja huomaan himassa aina välillä yrittäväni horizontal scrollata olemattomalla rullalla.

EDIT: Yritin etsiä mitä eroja on 3S:llä ja 3S for business niin väitettiin että normissa tulee Unifying Receiver mukana, mutta kyllä mulla oli Bolt vastaanotin mukana. Ostettu Gigantista 11/23 hintaan 74,85€.
 
Ilmeisesti tuo For Business lähinnä vaikuttaa takuuseen EU:n ulkopuolella, ja täällä erot on vain nimessä ja paketin ulkonäössä.

Itse olen käyttänyt alkuperäistä MX Masteria jostain 2016 lähtien. Viime aikoina sen yhteys on vähän alkanut pätkiä ja akkukestokin lyhentynyt luonnollisesti niin pistin tämän tilaukseen ja sain nyt käsiini. Ensi tuntumalta hieman kevyempi, mutta Master on toki raskas hiiri. Hieman uudenkarhealta tuntuu liike tällä, mutta tarkkuutta pitäisi olla selkeästi enemmän. En itse mitään competitive pelejä hiirellä pelaile niin ei suurta väliä, mutta näyttötilaa löytyy 49"4K+27"2K verran rullailla. Hintansa arvoinen oli ainakin tuo alkuperäinen malli. Toivotaan että tämäkin kestää seuraavan vuosikymmenen.
 
Itse olen käyttänyt alkuperäistä MX Masteria jostain 2016 lähtien. Viime aikoina sen yhteys on vähän alkanut pätkiä ja akkukestokin lyhentynyt luonnollisesti niin pistin tämän tilaukseen ja sain nyt käsiini. Ensi tuntumalta hieman kevyempi, mutta Master on toki raskas hiiri. Hieman uudenkarhealta tuntuu liike tällä, mutta tarkkuutta pitäisi olla selkeästi enemmän. En itse mitään competitive pelejä hiirellä pelaile niin ei suurta väliä, mutta näyttötilaa löytyy 49"4K+27"2K verran rullailla. Hintansa arvoinen oli ainakin tuo alkuperäinen malli. Toivotaan että tämäkin kestää seuraavan vuosikymmenen.
Jos pelaa enemmän ja alkaa ranne pakottamaan useamman kerran niin suosittelen vaihtoa lightspeediin. Loppui itseltä vaikka luulin, että olen tullut vain vanhaksi. Se olikin MX möhkäleen oire.
MX on hyvä etenkin isokouraiselle minusta.
 
EDIT: Yritin etsiä mitä eroja on 3S:llä ja 3S for business niin väitettiin että normissa tulee Unifying Receiver mukana, mutta kyllä mulla oli Bolt vastaanotin mukana. Ostettu Gigantista 11/23 hintaan 74,85€.
Aikaisemmin tuo ero Business ja retailissa on ollut, mutta ei enää. Ollut oikeilla jäljillä siinä mielessä mutta kun S-malli tuli niin molemmissa ollut Bolt siitä asti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 208
Viestejä
4 452 820
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom