• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

BF Logitech G915 Lightspeed langaton pelinäppäimistö, GL Tactile kytkimet 129,95 €

Ymmärtääkseni tämä on micro-usb latauksella ja X versio olisi sitten usb-c? Korjatkaa jos olen väärässä

Ymmärtääkseni tämä on micro-usb latauksella ja X versio olisi sitten usb-c? Korjatkaa jos olen väärässä

Et ole väärässä. Itse lykkään aina tarpeen tullen tällaisen magneettipään vain näppiikseen kiinni. Löytyy siis ennestään G915 TKL.

1731666901255.png

Itsellä noita kanssa, mutta tavallaan haluaisi näin 2024 eroon koko liitännästä. Ei iso asia, mutta kyllä se pikkasen kismittää :)

Itsellä noita kanssa, mutta tavallaan haluaisi näin 2024 eroon koko liitännästä. Ei iso asia, mutta kyllä se pikkasen kismittää :)

Tottahan tuo. Itsekin vastikään vahingossa huomasin X-mallin, mutta ei tuo juuri mitään uutta (ainakaan itselle) ja saa varmaan odotella melko kauan ennen kuin tällaiseen hintaan sitä saa.

Saman keskustelun kävin itseni kanssa -23. Päädyiin silti ostamaan. Akkukesto on kyllä hyvä.
Näppäinhattuihin en ole tyytyväinen. Muksu rikkonut pari jo ja väkäset poikki.
Numeririvillä ei kaikki merkit oikein erotu, sillä niitä ei ole valaistu.

Muuten kelpo näppis, itsellä 90% työkäytössä.

Hyvä näppis.
Ostin viime tarjouksesta syyskuun lopulla. Oli silloin 159,-. (Logitech Play days vai jokin muu vastaava).

Statistiikka

Viestiketjuista
258 214
Jäsenet
74 182
Uusin jäsen
jampp-77-

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom