Ratkaistu Logitech G502X dpi asetukset toimi sinnepäin

Uusi hiiri tuli ostettua ja luotto yhteistyöhön on mennyt. Ensinnäkin ohjelmisto on susi paska jolla asioita säätää. Ei mitään tolkkua miten profiileita tallennetaan. Kun klikkaan onboard kestää hetken ja jos on onbboard päällä ei mitään asetuksia voi tehdä ja nappulan painaminen kestää, että aktivoituu. Sekin toimii sinnepäin.

toisekseen dpi asetukset toimii randomisti aktivoituu jos aktivoituu dpi asetus.
dpi shift varsinkin toimii aivan randomilla. välillä ottaa dpi oikein ja välillä kun liipasimen vapauttaa se pysyy siinä. Eli toimii näppäimenä aktivoi dpi asetuksen ja jää siihen. Pelaamiseen kelvoton kun toimii miten sattuu.
1733480129377.png

nappulaan jos laittaa jotain muuta vaikka näppäimen G asetus toimii oikein nappulana. Kaikki DPI asetuksiin liittyvät on vammaisia säätää.
debuggasin itse ongelmaa olen nyt onnistunut hetken pelaamaan asiat toimii, kun laskin hz arvoa. Kokemuksia vastaavasta? Tuntuu että rikkinäisenäkö tämä pitää palauttaa, kun eihän tämä voi näinkään mennä että alennetaan hiiren asetukset minimiin että toimii kuten olettaa sopii.
250 on arvo jolla hiiri toimii jos laittaa 1000, 500 mene dpi nappulat rikki.
1733480264312.png

minulla on ollut 3 erilaista hiirtä ja nyt 2 hiirtä kiinni koneessa. Muut hiiret aina toiminut kuten kuuluu. Mitään vastaavaa en ole miesmuistiin kohdannut. Tämä tuli suoriltaan vammaisena hankittua.

Viimeksi muokattu:
Joku bitti pahemmin solmussa, oma toimii täysin loistavasti. Ei parempa hiirtä oo ollu.Tosin aikaisemmatkin aina logitchiä :)

suosittelen kyllä kokeilemaan muitakin valmistajia. Itselläni on 3 eri valmistajan hiiri tällä hetkellä. Hyviä ominaisuuksia muilla. Toki logitech ollut vuosien aikana useampi ihan pro sarjasta alaspäin.
jos mun pitäs arvostella tämä niin ei laadukkain ole mitä käyttänyt mekaanisesti.
softa on susi paska itsensä kiusaamista panostaa logitechiin. Ihmettelen kun logitech on niin iso tekijä että softa on helevettiä. Oletan razerin olevan pienempi vaikka on jenkki. Niin softa on laadukas. Omistan logitech lippulaiva kuulokkeet onneksi sen softan kanssa ei tarvitse elää. Sonata GG on rakkautta lajiin.
1733658512581.png

piuha on huono verrattuna razer basilisk v3. razer voittaa
päänappulat/kytkimet on pidempi aktivointimatka kun razerin. Jokainan näpyttää razerilla aivan varmasti nopeammin. Razer voittaa
paino logitech taitaa voittaa tuntumaltaan on kevyempi.
sivu etusorminappulat on kiva lisä logitech voittaa
muotoilu nippanappa logitech voittaa sniper nappula on sopivampi kun razerissa. Razerissa pitäs olla pidempi evä nii osuisi peukalo paremmin. razer tuntuu aavistuksen enemmän isommalta käteeni.
scroll wheel Razer voittaa selvästi selvästi laadukkaampi ratkaisu ja sivuttaiskäyttö hyvä tuntuma. Logitech on halpa ratkaisu ja äänekäs rulla. Ei ole intuitiivinen pelatessa kurkkia sivusunnassa.
razerissa on rgb jos siitä tykkää.

jos razer olisi kevyempi ja osaisin modaa. Tyyliin muovia pois reijittää näkyvät kannet ja sniper nappulaan lisäevän värkätä jotenkin. Olisi se soivapeli minulle.

Pitää debuggaa vielä hiiri kannettavan kanssa onko sama dpi säätö ongelma. jos ei toimi kun 250hz asetuksella miten olettaa sopii, niin maanantai kappale kyseessä.

tässä vielä kun toi dpi shift menee jumiin, alin dpi arvo asetus pitäisi vain olla valkoinen ja muut eri väreillä ja sen pitäisi vain käydä eventin mukaisesti 1000 arvossa, kun näppäintä painaa. jokin vamma päällä kun jää siihen
1733659266451.png

taisin saadan ongelman pois. Hiiri heräsi henkiin.
Piti poistaa olemassa olevat profiilit veks ne oli selvästi korruptoituneet kaiketi.
vaatii lehmän hermoja n5sec odottelua että on board memory saa päälle/pois
default profiilit veks on board ja uudet sisään. Nyt 1000hz on toiminnut tovin pelatessa on onboard päällä. Ilman ei toimi. Aivan käsittämätön laatu ero muihin valmistajiin. Paska mikä paska
Mun pitää ensin painaa ON nappulaa ja malttaa n5sec että asetuksia voi taas tarkastella ja vaihtaa. Ei tämä ole tätä päivää.
mihin ihmeeseen noin 5sec menee kun puhutaan tietokoneista ja laitteista. Aika jäätävä kättely viive.

1733662002522.png

nyt kun testaamisen vuoksi kliksutellut ON /OFF on niin heittää tällaiseksi tekstin. Ihan sekava laitos. Ja miksi profiilit on nyt harmaana? EN pääse vaihtamaan tota helkatin kiinatekstiä veks
1733662206360.png

Tuo on hyvä applikaatio kiitos. ongelmani on nyt poissa tämän toisen applikaation avulla. Kiitos avusta. Toimii kuten olettaa sopii nyt.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
261 705
Jäsenet
74 834
Uusin jäsen
jrahkon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom