• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Logitech G502 X LIGHTSPEED 79,9€

Tuote: Logitech G502X Lightspeed - langaton pelihiiri
Tarjoushinta: 79,9€
Normaalihinta: ~120€
Kauppa: Power.fi
Voimassa: 1.12 asti
Linkki: G502X power.fi

Kommentti tarjouksesta: hinta.fi:n mukaan alin hinta tähän mennessä

Tälle suositus. On hyvä langallisenakin, koska johto on todella kevyt eikä häiritse kuten vanhemmissa Logitechin hiirissä.

En tiedä onko korjattu, mutta joskus tupla klikkaus oli tyypillinen vika ajan kanssa näistä. Itse voin suositella Razer Basilisk V3 mallia, joka on samanlainen kuin tämä ja itselläni toiminut moitteettomasti kun tuli g502:n tilalle.

En tiedä onko korjattu, mutta joskus tupla klikkaus oli tyypillinen vika ajan kanssa näistä. Itse voin suositella Razer Basilisk V3 mallia, joka on samanlainen kuin tämä ja itselläni toiminut moitteettomasti kun tuli g502:n tilalle.
Tuplaklikkaukset ja rullaviat saa takuuseen. Viimeksi vein Pro Wireless G:n liikkeeseen tuplaklikin takia ja ilman testaamista tai katsomista antoivat hyllystä uuden.

Ehkä vanhemmassa G502 tuo oli ongelma, tässä X-sarjassa on optiset kytkimet ja optinen rullan encoder (koska infinity scroll), joten ei pitäisi alkaa tuplaklikkaamaan tai rulla ajelemaan väärään suuntaan.

G502 vai G502 X tilalle? Tarjouksessa oleva X on täysin eri laite jossa on uusittu sisältö optisia kytkimiä myöten. Vanhan G502 tyyppivika on tuplaklikkaavat napit, X mallista ei ole näkynyt vastavaa. Väittävät jopa ettei ole mahdollista tuplaklikata näillä kytkimillä, mutta enpä osaa sanoa perustuuko faktoihin. Ainakin optiset kytkimet voivat tuplaklikata näppiksissä mutta liekö ihan vertailukelpoinen hiiressä käytettäviin kytkimiin.

Itellä 2kpl näitä vanhempia malleja, toiseen vaihdoin vain koska parempi johto (kai siinä oli uudempi sensorikin), edelleen se vanhakin toimii ja oli n.5 vuotta aktiivi palveluksessa . Olen hyvinkin "väkivaltainen" klikkailija ja hiiren heiluttelia pelatessa, eikä kummassakaan ole ollut tupla klikkaus tai rulla ongelmia. Tämä siis ~7/8 vuoden ajalta

Mun ekassa G502 X:ssä oli rulla, jonka massa oli epäkesko. Vapaarullausmoodissa se pyörähti aina itsekseen niin, että massakeskipiste oli alaspäin. Se näkyi tietysti suoraan ruudun vierityksessä. Takuuseen meni ja uus on hyvä. Tuskin on yleinen ongelma ainakaan enää, mutta kannattaa tsekata, jos rulla tuntuu oudolta.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 468
Jäsenet
74 243
Uusin jäsen
Alzu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom