• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Logitech G502 Hero 29,95€

Quadratic

Supreme Gentleman
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
248
Tuote: Logitech G502 Hero
Tarjoushinta: 29,95€
Normaalihinta: 69,95€ (muualla toki halvempi, mutta silti hintaseurannan alin hinta)
Kauppa: Gigantti
Voimassa: Joulukuun?
Linkki: Gigantti
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Hintaseurannan kaikkien aikojen alin hinta.
 
Liittynyt
13.11.2023
Viestejä
93
Nono. Tuo on edullinen. Hyvä hiiri, ollut pari vuotta käytössä. Tosin, tuo rulla voisi olla hiukan herkempi kun ei ole vapaalla. Hiukan omaan makuun liian "pykäläinen".
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Nono. Tuo on edullinen. Hyvä hiiri, ollut pari vuotta käytössä. Tosin, tuo rulla voisi olla hiukan herkempi kun ei ole vapaalla. Hiukan omaan makuun liian "pykäläinen".
Mä modasin alkuperäisen G502-mallin rullan G900/G903 mallin rullaan, eBaysta sai varaosana. Vaatii hiiren purkamista toki, mutta menee nätisti tilalle ja on miellyttävämpi tuntumaltaan.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Oon ollu tähän täysin tyytyväinen. Kerran rulla bugitti kun oli pölyä sensorin edessä. Vähän paineilmaa väliin ja taas mennään.
 
Liittynyt
13.11.2023
Viestejä
93
Mä modasin alkuperäisen G502-mallin rullan G900/G903 mallin rullaan, eBaysta sai varaosana. Vaatii hiiren purkamista toki, mutta menee nätisti tilalle ja on miellyttävämpi tuntumaltaan.
Hyvä tietää. Eli menee ns heittämällä paikalleen?
 

Qfm

Liittynyt
07.05.2020
Viestejä
38
Oon käyttänyt näitä heroja nyt pari kappaletta. Omaan käteen just sopiva ja suosittelen niille, ketkä haluavat painavamman hiiren.
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 813
G402 tilalle lähti, katsotaan miten eroaa tuntumassa :)
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Hyvä tietää. Eli menee ns heittämällä paikalleen?
Joo näin ainakin tuohon orkkismalliin, ei takuuta onnistuuko Herolle myös, koska ei tietoa onko esim rullan kiinnitys muuttunut ajan saatossa. Se koko rullapaketti on oma könttä johon kuuluu myös tuo vapaa/pykälä toiminto, joten ihan mikä vaan Logitechin rulla ei mene tilalle.

Varmaan googlella löytää onko muut modaillut näitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 452
Vielä 2014 vuoden G502 käytössä (sekin käytettynä murosta). Rulla ei ihan niin hyvin rullaa enää ja sormien kohdalle tullut aika kovat painaumat kylkeen. Saatanpa riipaista tästä vararotan odottelemaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
312
Kieltämättä ihan houkutteleva tarjous vaikka vannoin jo 8v sitten etten osta enää yhtäkään hiton logitekkia.
 
Liittynyt
06.07.2018
Viestejä
228
Itsellä löytyy näitä (eri versioita) kolmin kappalein, yksi töistä, yksi työrepusta ja kotona sitten langaton. Aivan loistava.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Hyvä hiiri hyvään hintaan, omani ostin Ranskan Amazonizta 8 vuotta sitten 39 eurolla, ja hyvin on kestänyt.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Jos joku on omistanut orkkiksen ja näitä uudempia versiota, onko tuolla paremmalla sensorilla oikeasti mitään merkitystä vai onko se vaan markkinamiesten "katso, isompia numeroita!" huuhaata?
 
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
30
Vanhemmassa G502:ssa oli muistaakseni opetustila erilaisille hiirimatoille.
Hero -sensori taisi tehdä tämän automaattisesti.
Langattomalla G502 Lightspeed -hiirellä tämä automaattinen tunnistus toimii ehkä 97% luotettavuudella.
Hyvin satunnaisesti tullut epämääräistä kursorin levottomuutta vastaan, vähän likaisemmalla hiirimatolla.
Langallisella hiirellä ei tullut kertaakaan vastaavaa vastaan.
Sama Logitechin XL -hiirimatto oli molemmilla käytössä ja pesussa matto on käynyt harvakseltaan.

Tämä nyt ei ollut ihan suoraa vertailua kahden johdollisen version välillä.
Noin muuten en ole huomannut mitään eroa eri sensoreiden välillä.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
650
Hmm. Olisikohan tämä soiva peli pukin konttiin 13v junnulle 1st person shoottereihin ynnä muihin?
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
184
Vissiin yhä on g502:ssa vasemmassa hiirinapissa sellainen 'kouru' tai siis sormea mukailevasti tehty se muoto?

Itsellä oli joskus joku g502 testissä ja siinä oli kaks vikaa omaan makuuni: hiiren rulla ja toi vasemman näppäimen muotoilu. G402 sopi mulle paremmin.

Kysyn vaan, kun on tuo sen verran hyvä tarjous kuitenkin...
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
120
Hmm. Olisikohan tämä soiva peli pukin konttiin 13v junnulle 1st person shoottereihin ynnä muihin?
Onhan tuo aika iso lapsen pieneen käteen. FPS peleihin sopisi ehkä paremmin pienempi ja kevyempi hiiri. Esim. Xtrfy MZ1 tai Cooler Master MM710, joita taitaa saada tuohon samaan hintaan.
MMO peleihin ja muuhun missä tarvitsee paljon nappeja G502 sopii hyvin. Tosin itsellänikin on vähän ongelmia ylettyä noihin kaikkiin G502 nappeihin.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
650
Åke, laitetaan nuo muut myös harkintaan.

Toiselle 15v junnulle tämä hero varmaan ois ihan passeli. Suht isotassuinen tapaus kyseessä.
 
Liittynyt
09.07.2022
Viestejä
43
Hyvä hiiri muuten, mutta rulla menee aina epätasapainoon ja keikkuu edestakaisin vapaatilassa. Kolmas hiiri menossa.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
354
Joskus näissä oli ilmeisesti punottu kaapeli, mutta Logitech vaihtoi sen heikkoon kumiseen. Lähti itsellä halkeamaan alle vuodessa, vaikka oli vain vähäisessä työpöytä käytössä:lol:
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
120
Mun mielestä tää on hiiri pienemmästä päästä. Ainakin mun vanha Roccat oli isompi. Isokätiset valitelleet että tää Logitech on niille aivan liian pieni.
Joo, onhan kaikki tietysti vähän suhteellista. Riippuu mihin vertaa, kuinka isot kädet omistaa, ja minkälaisella otteella hiirtä käsittelee.
Rakettihyppyninja on ahkerasti mittaillut hiiriä ja hänen taulukoissaan g502 oli luokiteltu L-kokoiseksi.. ja tässäkin arvostelussa on jonkinlaisia arvioita vaaditusta käden koosta eri otteilla.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Tuohan on ihan yksilöllistä, miten tuntee koon. Mulla on aika iso koura, ja G502 tuntuu mukavalta. Mutta mun ote on sellainen että kämmen ei lepää hiiren päällä. Onko se nyt joku fingertip-ote.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 938
Viestejä
4 214 508
Jäsenet
70 981
Uusin jäsen
kossu77

Hinta.fi

Ylös Bottom