Olin yli vuoden käyttänyt edellämainittuja kuulokkeita kunnes vakavat ongelmat alkoivat. Ensimmäisissä tapauksissa kone crashasi ja lähti päälle ihan normaalisti, mutta muutaman tapahtuman jälkeen kone ei enää käynnistynyt ilman muistien irti käyttämistä koneesta. Viimeisen tapahtuman jälkeen kuulokkeet lakkasivat toimimasta eikä tietokone enää osannut käsitellä USB-lähetintä. Kone kyllä tunnisti että USB-laite yhdistettiin mutta sen lisäksi mitään ei tapahtunut. Tämän jälkeen vasta edes osasin epäillä että syy voisi olla kuulokkeissa. Siirryin käyttämään vanhempia kuulokkeita eikä vastaavia ongelmia ilmeentynyt pariin kuukauteen. Pari viikkoa sitten lähetin hajonneet kuulokkeet takuuseen ja sain uudet samanlaiset tilalle. Tänään sitten oireilu palasi ja piti taistella muistikammat irti emosta. USB-lähetin toimii yhä, mutta en tohdi enää käyttää kuulokkeita ennenkuin selviää mistä ongelmat johtuvat.
BSV kertoo että ntoskrnl.exe aiheutti crashin näidenkin kuulokkeiden kohdalla eli ongelma on sama. Ainoastaan Crash Address on muuttunut uusien kuulokkeiden kohdalla. En ole vielä löytänyt ketään joka olisi raportoinut samaa ongelmaa ja nuo ntoskrnl.exe - crashitkin vaikuttavat todella epämääräisiltä tapauksilta. Olen asennellut kaikki muut jutut uusiksi paitsi koko Win10-käyttistä.
Onko koneeni jostain syystä allerginen juuri tälle kuulokemallille?
Olisiko kellään mitään ideoita miten voisin selvittää nämä "yhteensopivuusongelmat" olen kumminkin tykännyt näistä kuulokkeista ja ne kuitenkin yli vuoden toimivat ongelmitta (takuuseen lähetetyt siis).
Vaikka muistitesti väittää kaiken olevan kunnossa voisiko vika silti lymyillä siellä? Kuin todennäköistä on että muistien uusiminen korjaisi ongelman?
BSV kertoo että ntoskrnl.exe aiheutti crashin näidenkin kuulokkeiden kohdalla eli ongelma on sama. Ainoastaan Crash Address on muuttunut uusien kuulokkeiden kohdalla. En ole vielä löytänyt ketään joka olisi raportoinut samaa ongelmaa ja nuo ntoskrnl.exe - crashitkin vaikuttavat todella epämääräisiltä tapauksilta. Olen asennellut kaikki muut jutut uusiksi paitsi koko Win10-käyttistä.
Onko koneeni jostain syystä allerginen juuri tälle kuulokemallille?
Olisiko kellään mitään ideoita miten voisin selvittää nämä "yhteensopivuusongelmat" olen kumminkin tykännyt näistä kuulokkeista ja ne kuitenkin yli vuoden toimivat ongelmitta (takuuseen lähetetyt siis).
Vaikka muistitesti väittää kaiken olevan kunnossa voisiko vika silti lymyillä siellä? Kuin todennäköistä on että muistien uusiminen korjaisi ongelman?