Löysä nahka ja raskausarvet - miten eroon?

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Moi,

Eli elämäntapamuutoksen seurauksena tuolla navan seudulla ja alavatsassa oleva nahka ei ole ihan pysynyt mukana. Sekä raskausarpea ynnä muuta löytyy ihosta. Ongelma ei ole paha (en tähän hätään viitsi ainakaan vielä kuvaa laittaa) joten ilman kirurgi on veistä tässä yritetään hoitaa asiaa.

Perusasiat on kunnossa - PT tekemät treeniohjelmat, bulkit ja dieetit. Tulevaisuuden tavoite kasvattaa kunnolla lihasta. Ruokavalio on kunnossa. Nyt haetaan siis lisäkeinoja.

Löytyy tuollaista Q10 rasvaa jota olen aloittanut levittämään iholle, sekä eräänlaista öljyä, joka pitäisi ajan mittaan ahkeralla käytöllä poistaa tai ainakin vaalentaa/parantaa raskausarpien jälkiä.

Sitten mulle on suositeltu tälläistä BYAS body lifter laitetta. Mun PT tuntee tämän yhteyshenkilön. Tämä laite pitäisi auttaa erityisesti raskausarpiin, ryppyihin ja muihin ihon ongelmakohtiin. Tämä ei siis varsinaisesti kiinteyttä, mutta "parantaa" muuten ihoa. Noh, itse olen hyvin skeptinen aina kaikkeen varsinkin kun en löydä oikein mitään faktaa tai kokemuspohjaa tuosta laitteesta (muuta kuin kuvia muutoksista). Joten tähän saa myös heittää mielipiteitä. Kahden vaiheilla, että ostaisiko kokeiluun.

Muuten sitten otan vastaan kaikki mahdolliset neuvot tilanteen korjaamiseen! Saa myös suositella laitteita, hoitoja, ym.

Kiitos etukäteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 683
Ota siitä laitteen nimestä YA pois, niin saat oikean nimen. Laserilla raidat pois ja lihaksilla iho kireäksi :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Ota siitä laitteen nimestä YA pois, niin saat oikean nimen. Laserilla raidat pois ja lihaksilla iho kireäksi :)
Täytyy pitää mielessä tuota laseria. Käynyt joskus mehiläisessä poistattaa kasvoilta katkenneita verisuonia. Onko ehdottaa jotain yritystä? Mutta ei varmaan kovin halpaa lystiä joka tapauksessa.
 
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
78
Heps. Vaikka et saisi vastauksia niin kertoile kokemuksia. Mulla on pudonnut paino hitaasti, nii ei nahka roiku. Ja edelleen ollaan rotevassa koossaa, joten sekin vaikuttaa. Oma pudotus on ollut sieltä 150 tienoolta 115kg. Noita arpia löytyy täältäkin ihan riittävästi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Heps. Vaikka et saisi vastauksia niin kertoile kokemuksia. Mulla on pudonnut paino hitaasti, nii ei nahka roiku. Ja edelleen ollaan rotevassa koossaa, joten sekin vaikuttaa. Oma pudotus on ollut sieltä 150 tienoolta 115kg. Noita arpia löytyy täältäkin ihan riittävästi.
Itselläni taustalla lapsesta asti lihavana ja pahimmillaan lähes 110kg pelkkää rasvaa. Pituutta se 170cm. Ikää tällä hetkellä 27. Geenit on myös mitä on ku kaikki loppu rasva sijoittuu rintaan ja vatsan seudulle. Tosiaan alimmillaan olin 77kg dieetin jälkeen. Nyt puoli vuotta bulkanneena paino on kipunut 90kg tienoille, mutta vaatekoko pysynyt lähes samana (mitä nyt selkä kinnaa, yms, kun lihasta tullut).

Lauantaina alkaa jälleen dieetti ja voin toki pitää tilannetta ajan tasalla sekä kertoa kokemukset; myös siitä, että auttaako tuo rasvan ja öljyn käyttö vatsan seudulle.

Ja edelleen otetaan apuja ja ehdotuksia vastaan otsikkoon liittyen :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Taitaa tuossa ikäluokassa olla raaka fakta se että vain lekurin terä enää voi poistaa ko. vaivat, ja silläkin on omat ongelmansa sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 065
Dieetti on aina väliaikainen ratkaisu. Naisen ihannepaino on siinä 60kg tienoilla kun pituutta on 170cm.
Uutta elämäntapaapitää vain jatkaa. Valitettavasti jos se venynyt löysä nahka on ja pysyy niin ainut keino taitaa olla kirurgin veitsi.
Tsemppiä kuitenkin ja päivittele tänne tietoa sujumisestasi.
 
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
78
Dieetti on aina väliaikainen ratkaisu. Naisen ihannepaino on siinä 60kg tienoilla kun pituutta on 170cm.
Uutta elämäntapaapitää vain jatkaa. Valitettavasti jos se venynyt löysä nahka on ja pysyy niin ainut keino taitaa olla kirurgin veitsi.
Tsemppiä kuitenkin ja päivittele tänne tietoa sujumisestasi.
Nimimerkistä ja omasta puolesta luulen että tässä nyt käsitellään miehen "raskausarpia"
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
^ Kyseessä nimenomaan mies. Päivittelen pikkuhiljaa progressista. Pyrin tässä samalla löytämään parempia rasvoja. Mainitsen myös niistä sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 065
Ok, pahoittelut. Keskitin huomion sanaan "raskausarpi". :btooth:
Nimimerkistä ei voi aina tietää varmuudella kumpaa sukupuolta se edustaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 528
Viestejä
4 165 544
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom