LIVE: io-techin kisastudio seuraa Applen iPhone-julkaisua klo 19:30 alkaen

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585



Applen Special Event -julkaisutilaisuus alkaa tänään keskiviikkona klo 20 Suomen aikaan ja luvassa on muun muassa uusien iPhone-mallien paljastus.

Seuraamme julkaisua io-techin toimistolla kisastudiossa, joka lähetetään suorana live-streamina samanaikaisesti Twitchissä ja Youtubessa. io-techin streami alkaa klo 19:30 ja siihen on upotettu Applen oma videostream julkaisutilaisuudesta. Lähetyksessä ovat äänessä parivaljakkko Sampsa Kurri ja Juha Kokkonen.



Youtube Live: Linkki

Ennen julkaisutilaisuuden alkua keskustelemme odotuksista uusien iPhone-mallien suhteen sekä yleisesti älypuhelimista. Applen tilaisuuden aikana kommentoimme reaaliaikaisesti tapahtuman antia ja katsojat voivat osallistua keskusteluun Twitchin ja Youtuben chatin välityksellä.

Live-lähetykset:

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)

Palautelomake: Raportoi kirjoitusvirheestä
 
Viimeksi muokattu:

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 265
Pirun häävuosipäivät kun tuli häiritsemään striimin seuraamista! Jatkakaa.
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
366
ei varmaan tarvii enää pubg striimien jälkeen tölkkejä teipata
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Ehdottomasti mukana! Mä sain @Rusna vaimon suostuteltua katsomaan mun kanssa. Ei varmaankaan olisi onnistunut, jos kyseessä ei olisi Apple. :think:
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 570
Villinä veikkauksena heitän että tulee jotakin äly kodinkoneita.
Ei ehkä tiskikonetta mutta joku leivänpaahdin.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
671
Tulenee muutamia lasisia läpysköitä, joihin on lisätty entistä suurempi valikoima erilaisia kakka-emojeja.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 175
Minä olin ihmetellyt viime viikolla, että mitäs ääntä nyt pölähti häiritsemään kesken pelin ja piti selata kaikkia välilehtiöitä aina youtubessa selaillen ja vasta silloin huomasin, että io-techin live tekniikkakatsaus siellä puhua pölpötti ja piti pistää se kiinni.

Käynnistyykö se aina automaattisesti ja käyttäjä ei voi itse klikata, että haluaako kuunnella vai ei?
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 559
Minä olin ihmetellyt viime viikolla, että mitäs ääntä nyt pölähti häiritsemään kesken pelin ja piti selata kaikkia välilehtiöitä aina youtubessa selaillen ja vasta silloin huomasin, että io-techin live tekniikkakatsaus siellä puhua pölpötti ja piti pistää se kiinni.

Käynnistyykö se aina automaattisesti ja käyttäjä ei voi itse klikata, että haluaako kuunnella vai ei?
Sen pitäisi ainakin olla äänettömällä oletuksena, mutta joskus siinä on ollut jotain fiboja. Vissiin tuo twitchin upotustyökalu ei toimi ihan 110% niin kuin pitäisi jos oikein olen asian käsittänyt
 

RageDaddy

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
766
iOS 12, betaa käytellyt jo hyvän aikaa ja onhan toi aika perkuleen soiva käyttis...:tup:
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
Oli mutella ainakin Chromella tuo video vaikka siis autoplay päällä. Kyllä se siitä. :)
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 536
Unohdin ihan kokonaan että tää alku on todennäköisesti pelkkä diipadaapaa höpötystä. Leffakin alkais ysiltä :D
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
On aika tylsät julkaisut kyllä, eihän tätä kestä selvin päin katsoa.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Yli 1100 yhtäaikaista katsojaa Twitchissä ja YouTubessa :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 081
Viestejä
4 191 002
Jäsenet
70 861
Uusin jäsen
pesä_

Hinta.fi

Ylös Bottom