Live Gold ei toimi uudessa Xboxissa perheenjäsenillä

Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
182
Päivitin pojan Xbox One S konsolin Series S konsoliin ja käyttöönotto sujui hyvin, mutta nyt on sellainen ongelma, että pojan pelit eivät enää ymmärrä että minulla on Live ultimate.

Eli aikaisemmilla Xboxeilla homma on toiminut niin, että minä aikuisena olen ostanut Live Goldin ja nyt Ultimaten määräaikaisena ja ne ovat sitten näkyneet pojankin tilillä.

Mutta nyt siis jostain syystä minulla näkyy tilissä tuo ultimate, mutta se ei nyt "siirry" pojan peleihin.

Olisiko ehdotuksia, että mikä on pielessä?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
79
Jos et ole määrittänyt Xbox one series S kotikonsoliksi tai kirjaudu ensin sisään omilla tunnuksilla niin tuo jako ei toimi. Helpoin tapa tosiaan asentaa tuo Xbox series S (omilla tunnuksillasi) kotikonsoliksi niin ei tarvitse kirautua ensin sisään omilla tunnuksilla ja sitten kirjautua pojan tunnuksilla sisään.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
182
Jos et ole määrittänyt Xbox one series S kotikonsoliksi tai kirjaudu ensin sisään omilla tunnuksilla niin tuo jako ei toimi. Helpoin tapa tosiaan asentaa tuo Xbox series S (omilla tunnuksillasi) kotikonsoliksi niin ei tarvitse kirautua ensin sisään omilla tunnuksilla ja sitten kirjautua pojan tunnuksilla sisään.
Olin asettanut omaan tiliin kotikonsoliksi, mutta piti vielä pojankin puolella tehdä sama ja sitten alkoi toimimaan...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 351
Viestejä
4 233 809
Jäsenet
71 192
Uusin jäsen
Pyrhiss

Hinta.fi

Ylös Bottom