Salaliittoteoriat (Litteä maa, Reptiliaanit, NWO, Illuminati, HAARP ja muut)

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Antaa tulla vaan. Sampsa tarkastaa ip:t sun muut. Mä en jaksaisi nähdä vaivaa ja tehdä jotain altteria palstalle, vain kiusatakseni porukkaa jossain foliohattuilussa. Ainoa jonka sanomisissa on epäjohdonmukaisuuksia olet sinä ja lisätään siihen vielä tuo jatkuva trollailu. Kiellät olevasi Teemu Vehkala, mutta silti toimit samalla altterilla mitä Vehkala on käyttänyt. Eli kuka täällä nyt onkaan se altteritrolli? Ettei osuisi Ikävästi omaan nilkkaan tuo huutelu? Teeppä vaikka rikosilmoitus noista omista kirjoituksistasi täällä. Kerro sitten miten meni.
Jos mä sanon etten ole Teemu Vehkala niin silloin myöskään en ole. Ymmärrän jos kaikkia ei ole suotu älynlahjoilla tajuatakseen, ettei nimimerkki ole tae kenenkään henkilöllisyydestä. Jos siitä huolimatta sen tajuaa ja silti vänkää vastaan niin sanoisin sitä trollailuksi.
 

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Puhut älynlahjoista, mutta et silti ymmärrä edes mitä itse kirjoitat. Teemu on jo vuosia kirjoitellut tuolla samalla nimimerkillä mitä käytät ja myöntänyt sen. Sitten sinä tulet trollailemaan sen saman nimimerkin suojista ja väität, että et ole Teemu. Itket siitä kun joku ilmestyy Teemu Vehkalan nimellä ja kitiset jostain identiteettivarkaudesta. Välillä annat ymmärtää olevasi Teemu ja välillä kiellät sen. Yritä nyt päättää mitä olet ja mitä et. Ota vaikka vähän kinkkua tähän väliin, paitsi jos siinä on jotain kemikaalia joka sotkee aivokäyrät ja tekee sinusta sairaan tms. Joulurauhaa sulle Teemu, ei jaksa käyttää aikaa tähän tyhjänpäiväiseen lätinään enää.
Sulla tuntuu olevan pahoja ongelmia kun et tajua lukemaasi.

Ensinnäkin, mitä se todistaa? Netissä ollaan pääosin anonyymeja. Nimimerkki korvaa joko "anonyymi" nimen, IP-osoitteen tai muun tunnisteen. Se että joku henkilö käyttää tiettyä nimimerkkiä tyyliin vuosikymmeniä, ei tee nimimerkistä hänen omaisuutta. Nimimerkkiä ei voi ostaa itselleen. Nimimerkki ei myöskään ole rekisteröity väestörekisterikeskuksen tietokantaan juuri tietylle henkilölle.

Toisekseen, Teemu Vehkala toimii viestintuojana, joten käytän hyvää hyvyyttäni hänen blogia levittääkseen totuuksia, jotta ihmiskunta herää.

Ymmärrän siis täysin hyvin mistä kirjoitin.

Joulurauhaa sullekin, ken lienetkään, SUPO-agentti tms...:)

E: Jos todellakin olet tavallinen siviili, etkä tyyliin SUPO-agentti, niin mistä sä voit varmaksi sanoa onko murossa nimimerkillä webspy-fin kirjoittanut aito Teemu Vehkala, vaikka niin väittikin?

Jos sen taas myöntää videolla (itse), somessa (ja on varmasti oikea henkilö) niin se on paljon parempi todiste kuin se kuva joka tässäkin ketjussa liikkui: "Minä todella olen Teemu Vehkala". Kuka tahansa voi sanoa noin. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16
Facebookista pystyy tänne tulemaan naamakirjan tunnuksilla. Se siitä identiteettivarkaudesta idiootit.
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16
Mutta tämä webspy-FIN nimimerkillä postailija on identiteettivaras, koska se on minun nick mm. Muropaketissa.
 

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Mutta tämä webspy-FIN nimimerkillä postailija on identiteettivaras, koska se on minun nick mm. Muropaketissa.
Valitettavasti nimimerkit eivät ole sidottu henkilötunnukseen, pankkitunnuksiin tai muuhun tunnistautumistapaan. Eli nimimerkkejä ei voi omia, fiksuimmat "varaa" nimimerkin jos kokee tarpeelliseksi.

Mutta nyt kun on asiantuntija palannut kehiin, niin voisitko tehdä tästä uuden totuuspesäkkeen muropaketin sijaan?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 136
Satun tuntemaan teemun muusikkopiireistä ja on kyllä ihan sympaattinen ja hyväsydäminen jätkä. Ei vaan oikeen tunnista koska mopo keulii liikaa.

Molemmat edellisistä on teemuja ja moni muukin.
 
Liittynyt
27.08.2017
Viestejä
7
On väärin että potilailla on oikeus käyttää internetiä. Ei tee hyvää toipumisen kannalta jutella itselleen eri persoonana internetissä.

Harmi että hyvä ketju ja oikeat salaliitot kärsivät tästä venäjäpsykoositrollista. Olis kaikkien kannalta parempi jos vehkala poistettaisiin keskusteluista pysyvästi.
 

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
On väärin että potilailla on oikeus käyttää internetiä. Ei tee hyvää toipumisen kannalta jutella itselleen eri persoonana internetissä.

Harmi että hyvä ketju ja oikeat salaliitot kärsivät tästä venäjäpsykoositrollista. Olis kaikkien kannalta parempi jos vehkala poistettaisiin keskusteluista pysyvästi.
Olet rekisteröitynyt 26.08.2017, viestejä kasassa huikeat kolme. Täytyy ihmetellä tuota logiikkaasi, miksi viestejä on noin vähän vaikka noinkin turhan viestin (nollapostaus) laitoit tähän ketjuun, joka ei liity mitenkään itse ketjussa käsiteltäviin aiheisiin?

Mitä tulee tuohon väitökseesi "venäjäpsykoositrollista" niin yleensä kun argumentit loppuvat alkaa ryssätrolliksi tms. nimittely.

Tuon perusteella haluat että Vehkala poistetaan keskusteluista pysyvästi. Miksi? Jos tuolle linjalle lähdetään niin tiesitkö että tälläkin palstalla suurin osa on Trumpin, Väyrysen ja Le Penin kannattajia ja niistä hyvin moni kannattaa niitä nimenomaan venäjämielisen näkemyksen johdosta. Tuon operaation jälkeen tälle foorumille ei jää montaa keskustelijaa. :D

Mistäkö päättelen noin? Suurin syy Trumpin kannatukseen Suomessa oli uudistunut ulkopolitiikka (vrt. aikaisempiin) sekä maahanmuuttovastaisuus. Ulkopolitiikkaan sisältyi mm. Krimin niemimaan tunnustaminen osaksi Venäjää, erilaiset diilit Venäjän kanssa, jossa esim. Itä-Ukraina siirtyy Venäjän hallintaan jne.. Hän ei ollut sanojen mittainen mies, mutta todistaa pointtini: Trumpin kannatus olisi Suomessa huomattavasti alhaisempi jos Suomen kansa todella "vihaisi", "pelkäisi" tai "pitäisi uhkana" Venäjän nykyhallintoa. Sama pätee Väyryseen sekä Le Peniin. Huhtasaari on korkeintaan valmis purkamaan venäjän vastaiset pakotteet, mutta muuten häntä vaivaa samat ryssäfobiat kuin muitakin ehdokkaita (paitsi Väyrystä).

Haluaisin myös kuulla mitä nämä "oikeat salaliitot" ovat? Nekö mitkä sinusta tuntuu oikealta? Vai pelkkä Sorokseen liittyvät salaliittoteoriat ovat niitä oikeita? Nimittäin tässä ketjussa on pääasiassa jauhettu litteästä maasta sekä näistä mitä Vehkalan blogissa on sekä joistakin muista pienemmistä aiheista. Jos taas puhut salaliitoista joita on joskus tapahtunut ja jotka on todistettu todeksi, niin eihän ne tähän ketjuun kuulu vaan tänne kuuluu nimenomaan salaliittoteoriat.
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16
Joten onko tuo minun MURO BBS:n nickillä trollaus jollain tavalla sinusta oikeutettua. Koska miltei joka toinen sieltä tuleva viestittely on henkilökohtaista vittuilua minulle ?
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16
Oikeastaan tämä nettihäirikkö jo paljasti itsensä, että on sama trolli joka on jo vuodesta 2014 omistanut elämänsä minun nettiherjaamiselle ja häiriköimiselle: https://ylilauta.org/paranormaali/46940068



Sain häneltä tuossa vähän aikaa sitten vielä henkilökohtaisen viestin, että tämä häiriintynyt nettihäirikkö oli päätynyt erääseen Auroran sairaalaan psykiatriseen pakkohoitoon.

Tällä nettihäiriköllä on ollut jo useat vuodet pakkomielle minusta ja on pääosin trollannut tuonne Ylilautaan. Mutta nyt siirtyi myös tänne.

Tulen tekemään tästä poliisille tutkintapyynnön.
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16
Joten asia ei jää enää tähän.

Eli myös tämän ketjun moderaattorille tiedoksi, että voisi lukottaa tämän koko ketjun. Koska sen pääasiallinen sisältö on tämän saman minua vuodesta 2014 nettihäirikön ja nettivainoojan sekoilualusta.
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16
Että tälle Vipuselle tiedoksi, ettei ne edelliset anteeksipyytelyt enää auta. Koska Helsingin käräjäoikeudessä nähdään seuraavaksi. Valitan...

Olet säälittävä sekopää, jolta puuttuu täysin itsekontrolli koska olet oikeasti täysin mielisairas nettihäirikkö, jolle syntyi minusta useiden vuosien pakkomielle.
 

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Muro BBS:ssä olet kuitenkin lukenut jo vuosikaudet ja sieltä pöllit minun siellä jo vuonna 2009 rekisteröimän nimimerkin: https://murobbs.muropaketti.com/members/webspy-fin.77910/
Nimimerkkiä ei voi pölliä. Nimimerkit eivät ole kenenkään omaisuutta. Voit siis puolestani mennä lakitoimistoon, Poliisille tai minne ikinä haluatkaan, ei se muuta sitä faktaa toiseksi, että nimimerkit eivät ole kenenkään omaisuutta. Jos oikeasti pidät nimimerkkiasi omana, miksi et ole varannut sitä kaikkiin Suomen tunnetuimpiin foorumeihin?

Oikeastaan tämä nettihäirikkö jo paljasti itsensä, että on sama trolli joka on jo vuodesta 2014 omistanut elämänsä minun nettiherjaamiselle ja häiriköimiselle: https://ylilauta.org/paranormaali/46940068

Sain häneltä tuossa vähän aikaa sitten vielä henkilökohtaisen viestin, että tämä häiriintynyt nettihäirikkö oli päätynyt erääseen Auroran sairaalaan psykiatriseen pakkohoitoon.

Tällä nettihäiriköllä on ollut jo useat vuodet pakkomielle minusta ja on pääosin trollannut tuonne Ylilautaan. Mutta nyt siirtyi myös tänne.

Tulen tekemään tästä poliisille tutkintapyynnön.
En tiedä kuka tuo "Antero Vipunen" on. En ainakaan minä, myöskään sen sukunimistä ei ole Suomessa. Ja jos joku henkilö on todella vainonut sinua useamman vuoden, tee ihmeessä tutkintapyyntö.

Olen melko varma että olet tuttu tapaus näiden tutkintapyyntöjen suhteen (ei pahalla) eli suhtautuvat niihin samalla tavalla, ellei tuo "Antero Vipunen" ole tehnyt jotain huomattavasti laitonta sinua kohtaan.


Olet säälittävä sekopää, jolta puuttuu täysin itsekontrolli koska olet oikeasti täysin mielisairas nettihäirikkö, jolle syntyi minusta useiden vuosien pakkomielle.
Kai sinä ymmärrät (jos oletat tietäväsi henkilöllisyyteni) tuosta voisi nostaa kunnianloukkaussyytteen? Koska en ole "Antero Vipunen" niin se on hänestä kiinni nostaako.

En pelkää pelottelutaktiikkaasi eli mene vapaasti tekemään tutkintapyyntösi ja tapaa lakimiestäsi.

Noissa ei vain ole logiikkaa, blogistasi saa käsityksen ettet luota mihinkään viranomaisiin, miksi siis käyttäisit niiden palveluja hyväkseen?
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 090
Odottakaa hetkinen, haen popparit tässä välissä. Webspyn idoli saapui paikalle ja ei arvostanut "faninsa" touhuja. Tosin tämäkin voi olla saman henkilön harhaista altterointia, mutta siitä huolimatta mennään taas aika korkealla. Vahvistaa entisestään, että salaliittoteorioita seuraavat eivät aina käy kaikilla sylintereillä.
Tämähän on jo melkein Kauniit&Rohkeat tasoa. :kahvi:
 

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Tuon Ylilaudan perusteella Vehkala on tehnyt tutkintapyyntöjä, nettivinkkejä sekä uhkaillut poliisilla/virkavallalla, puhumattakaan noista väitteistä, jossa hän sanoo jonkun kavereista olevan hakkeri ja on selvittänyt osan vainoajien henkilötiedoista. Se onkin jo laitonta toimintaa. ;)

Ei ole tarvinut olla sen kummalisempaa syytä kuin "NWOpaljastuksia" on debunkannut NWOhavaintoja-blogin kirjoituksia.

Tuo Sauli Niinistö juttu onkin mennyt kokonaan ohi. Sekin täyttää kunnianloukkaussyytteet.

Että sellaista. :D

Tosin tämäkin voi olla saman henkilön harhaista altterointia, mutta siitä huolimatta mennään taas aika korkealla.
Kaksi eri henkilöä tässä on. Onko tuo Teemu Vehkala? Todennäköisesti. Eli tuon teorian voit jättää sivuun.
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16


Ymmärrätkö pelle, että se Ylilaudassa avaamasi minun herjausketju, josta linkitit osoitteen tänne oli sinun postaus. Paljastit sillä jo jälkesi.

Tiesit jo kauan aikaa sitten, että tuo webspy-FIN nick oli minun MuroBBS:ssä käyttämä, jonka nyt trollaus tarkoituksessa tänne itse rekisteröit.

Et taida oikein ymmärtää, että tuollainen yhteen henkilöön kohdistunut vuosien pakkomielle on vakava psyykkinen mielisairaus johon kannattaa hakea apua lääkäriltä.

Tiedän kyllä se, että teitä on liuta muitakin vihamiehiä joista moni haluaisi tulla huutelemaan minun blogin vieraskirjaan. Mutta kun suljin sen kommentoinnin muutama vuosi sitten, niin johan alkoi nämä häiriintyneimmät nettihäiriköt hyppimään seinille.



Yksikin heistä alkoi jopa Facebook yksityisviesteillä itkemään kun ei pääse enää häiriköimään blogini kommentointeihin ja haukkumaan minua henkilökohtaisuuksilla.
 
Viimeksi muokattu:

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Ymmärrätkö pelle, että se Ylilaudassa avaamasi minun herjausketju, josta linkitit osoitteen tänne oli sinun postaus. Paljastit sillä jo jälkesi.

Tiesit jo kauan aikaa sitten, että tuo webspy-FIN nick oli minun MuroBBS:ssä käyttämä, jonka nyt trollaus tarkoituksessa tänne itse rekisteröit.

Et taida oikein ymmärtää, että tuollainen yhteen henkilöön kohdistunut vuosien pakkomielle on vakava sairaus johon kannattaa hakea apua lääkäriltä.
Ymmärrätkö sinä yhtään todennäköisyyksistä?

Avataanpa tätä sinulle hieman:

Blogiasi lukee säännöllisesti useampi ihminen (miljoonia katselukertoja tullut vuosien saatossa).
Tämä keskustelupalsta on yksi Suomen suurimpia.

Millä saat todennäköisyyden sille että juuri MINÄ olen tuon viestin takana? Tai että olen aloittanut tuon "herjausketjun"?

Jos luet yhtään tätä ketjua niin näet että reaktio tuosta Valon Galaktisesta Liitosta oli sen verran kova etten yhtään ihmettele jos jotain tuollaista tulee. Aika herkkä hipiäistä toimintaa kieltämättä jos tuollaisesta menettää "malttinsa".
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16
Ymmärrätkö sinä yhtään todennäköisyyksistä?

Avataanpa tätä sinulle hieman:

Blogiasi lukee säännöllisesti useampi ihminen (miljoonia katselukertoja tullut vuosien saatossa).
Tämä keskustelupalsta on yksi Suomen suurimpia.

Millä saat todennäköisyyden sille että juuri MINÄ olen tuon viestin takana? Tai että olen aloittanut tuon "herjausketjun"?

Jos luet yhtään tätä ketjua niin näet että reaktio tuosta Valon Galaktisesta Liitosta oli sen verran kova etten yhtään ihmettele jos jotain tuollaista tulee. Aika herkkä hipiäistä toimintaa kieltämättä jos tuollaisesta menettää "malttinsa".
Sinä et tiedä mistään Valon Galaktisesta Liitosta mitään. Joten sen vuoksi tulet siitä tänne trollaamaan minulta varastetulta nimimerkillä, jotta voisit sitten Ylilaudassa väittää että minä olisin nämä trollaukset kirjoittanut.

Jäit jo kiinni tuosta siinä Ylilaudan avaamassasi minun herjausketjussa. Koska olet niin tyhmä nettihäirikkö, että laitat vielä sinne herjausketjuun nämä linkit tänne BBS.io-tech foorumille, jossa myös trollaat.

Olisit tuolla toiminnalla ammattivarkaana todella huono... Menisit pankkiin tervaisissa kengissä ja kävelisit ryöstösaaliin kanssa kotiin jättäen kengän jäljet kotiovellesi, jotta poliisi pääsisi jäljillesi.

Sä et taida oikein ymmärtää, että tällä internetin aikakaudella jokainen netin käyttäjä jättää jälkensä tänne myös IP-osoitteilla. Mutta jos on vielä tyhmä nettihäirikkö, niin nehän paljastavat jälkensä ilman IP-osoitetta.




Tiedän sen, että kerjäät huomiota kuin pikkulapsi tuolla minuun kohdistuneella trollaamisella ja aina kun saat sitä huomiota, niin nautit tuosta narsistisella luonteellasi.

Eikö äiti antanut sinulle lapsena tarpeeksi huomiota ? Vai jättikö isä pienenä ?
 
Viimeksi muokattu:

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Sinä et tiedä mistään Valon Galaktisesta Liitosta mitään. Joten sen vuoksi tulet siitä tänne trollaamaan minulta varastetulta nimimerkillä, jotta voisit sitten Ylilaudassa väittää että minä olisin nämä trollaukset kirjoittanut.

Jäit jo kiinni tuosta siinä Ylilaudan avaamassasi minun herjausketjussa.
Olisit kiitollinen että blogisi sai ilmaista mainosta.

Mistä sinä päättelet mitään mitä minä tiedän Valon Galaktisesta Liitosta? Lainasin blogi-kirjoituksesi ja siinä oli ne asiat mitä sinä kirjoitit. Väitätkö siis ettet itse tiedä Valon Galaktisesta Liitosta mitään?
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16
Olisit kiitollinen että blogisi sai ilmaista mainosta.

Lainasin blogi-kirjoituksesi ja siinä oli ne asiat mitä sinä kirjoitit.


Ai tämän, että linkitit tänne Tampereen yliopistollisen keskussairaalan psykiatrisen osaston puhelinnumeron.

Sulla taitaa nähtävästi olla siitä Pitkäniemen huumeluolasta oikein henkilökohtaista kokemusta ?`Haluaisitko kenties avautua niistä kokemuksista täällä... Veditkö liikaa lääkkeitä vai poltitko liikaa jointtia. Minkälaisen harhaluulogiagnoosin sait? Vai eikö lääkärit saaneet vielä selville sitä, että sinulla on Teemu Vehkala nimisestä henkilöstä pakkomielle.
 

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Kuulepa Teemu Vehkala,

Sinä paskot tällä hetkellä tätä ketjua täyteen uhkailuilla, vainoamisella, herjaamisella niin pyydän ystävällisesti lopettamaan sen.

Jos aijot tehdä tutkintapyynnön, tee se. Jos olet sen jo tehnyt, niin voit jättää asian sikseen.

Tiedät itsekin ettei kukaan ala netissä vauhkomaan tutkintapyynnöistä, IP-osoitteista, epäillyistä sun muista vaan tekevät ne ja antavat Poliisin hoitaa asian.

Jos asia ei tullut tällä selväksi, laitan sinut ignore listalle. En jaksa tälläistä turhanpäiväistä paskanjauhantaa, jossa minua syyllistetään "Antero Vipuseksi".

Kiitos ja näkemiin.
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16
Kuulepa Teemu Vehkala,

Sinä paskot tällä hetkellä tätä ketjua täyteen uhkailuilla, vainoamisella, herjaamisella niin pyydän ystävällisesti lopettamaan sen.

Jos aijot tehdä tutkintapyynnön, tee se. Jos olet sen jo tehnyt, niin voit jättää asian sikseen.

Tiedät itsekin ettei kukaan ala netissä vauhkomaan tutkintapyynnöistä, IP-osoitteista, epäillyistä sun muista vaan tekevät ne ja antavat Poliisin hoitaa asian.

Jos asia ei tullut tällä selväksi, laitan sinut ignore listalle. En jaksa tälläistä turhanpäiväistä paskanjauhantaa, jossa minua syyllistetään "Antero Vipuseksi".

Kiitos ja näkemiin.
Ihan itse olet täällä herjannut jo viikon päivät...

Sait sitä mitä tilasit ja turha itkeä siellä. Se ken leikkiin lähtee sen kestäköön.

Sinä luulet olevasi voittamaton nettihäirikkö joka olisi täysin koskematon. Mutta et ole.

Olet niin typerä nettitrolli, että vielä paljastat jälkesi suoraan netissä kertomalla, että missä päin trollailet.

ps. Et sinä minnekään ignore listalle minua pysty laittamaan, koska olet viesteistäni riippuvainen kuin pikkulapsi vanhempien joka lauantaina tarjoamasta karamellista.

Koska te nettitrollit janoatte huomiota noille trollauksillenne ja tarvitsette aina uuden annoksen kuin heroiiniaddikti.
 

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Olet niin typerä nettitrolli, että vielä paljastat jälkesi suoraan netissä kertomalla, että missä päin trollailet.
Entä jos olenkin CIAn agentti? Tai Supon? Enkö ole silloinkaan koskematon? On aika ristiriitaista tietoa kun vertaa esim. blogi-kirjoituksiisi.

Mutta tämä jäi minun osalta tähän. Hyvää illanjatkoa Teemulle!
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
16
Entä jos olenkin CIAn agentti? Tai Supon? Enkö ole silloinkaan koskematon? On aika ristiriitaista tietoa kun vertaa esim. blogi-kirjoituksiisi.

Mutta tämä jäi minun osalta tähän. Hyvää illanjatkoa Teemulle!


Pieni vinkki ?

Puhu seuraavaksi sille lääkärillesi tästä pakkomielteestä, niin ehkä he voisivat asialle tehdä jotain.
 

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Eiköhän tuossa ole näille epäilijöille/lampaille hieman todisteita siitä että emme ole yksin.

Ashtarin Galaktinen johto otti yhteyttä ihmiskuntaan TV:n välityksellä vuonna 1977, kesken suoran TV-lähetyksen. Sanoivat että olemme nähneet heidän valoaluksiaan taivaalla vuosien ajan ja että he ovat tarkkailleet meitä.

 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
156
Ohhoh, ei kerenny popparit tähän lähtöön kyllä alkuunkaan. Ihan miellyttävä ketju kyllä noin muuten :D
 

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Soroksen agentti
Kerro toki lisää Soroksesta. Haluan tietää mm. sisäpiiritietoa.

En usko että tulet kertomaan, sillä ilman Sorosta et pystyisi ylläpitämään nykyisen kaltaista elämää.

Senpä takia olet tämän ketjun virallinen disinformaatio-agentti @j.l
 

webspy-FIN

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
242
Eikö kenelläkään satu olemaan minkäänlaista loogista syytä tuolle videolle jonka linkkasin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Eikö kenelläkään satu olemaan minkäänlaista loogista syytä tuolle videolle jonka linkkasin?
TV-lähetyksiähän on kaappailtu useita kertoja enemmän ja vähemmän pilanpäiten ennen tuota ja tuon jälkeenkin. Joillekin hauska pila, toisille näköjään totisinta totta. Uskoville tietenkin mahdotonta mitään selittää, mutta itseäni ihmetyttää tuossa, että miksi ufomiehet olisi sönköttäneet tuollaista mongerrusta tuutin täydeltä. Olisivat nyt samalla vaivalla tehneet kunnolla ja ilman kaikkia klassisia scifikliseitä. Ehkä selitys on se että kyseessä ei olleet ufomiehet vaan pelkästään jonkun vitsiniekan hetkellinen päähänpisto?
 

A_J

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
286
Eikö kenelläkään satu olemaan minkäänlaista loogista syytä tuolle videolle jonka linkkasin?
Sillekö, että tuollainen video on olemassa ja katsottavissa? Tässä on: joku on tehnyt tuollaisen videon ja laittanut sen jakoon.

Kohta tulee töllöstä (taas) hobitteja - paljon uskottavamman näköistä, mutta siltikin ei-totta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
124
Nyt kun trolli häipyi niin laittoivatko muutkin foliohatut narikkaan? Koko vuotena ole ollut mitään mielenkiintoista luettavaa :(
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
177
Nyt kun trolli häipyi niin laittoivatko muutkin foliohatut narikkaan? Koko vuotena ole ollut mitään mielenkiintoista luettavaa :(
Hetken on hauska seurata hullua mutta pidemmän päälle sekin alkaa kyllästyttää. Olisi kiva lukea/kaskustella jostain vähän järkevämmästä aiheesta kuin pannukakusta tai liskopankkireista jotka kuuluvat valon liittoon.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 039
Nyt kun trolli häipyi niin laittoivatko muutkin foliohatut narikkaan? Koko vuotena ole ollut mitään mielenkiintoista luettavaa :(
Hetken on hauska seurata hullua mutta pidemmän päälle sekin alkaa kyllästyttää. Olisi kiva lukea/kaskustella jostain vähän järkevämmästä aiheesta kuin pannukakusta tai liskopankkireista jotka kuuluvat valon liittoon.
Eihän se täältä mihinkään ole poistunut? Erona aikaisempaan on se että tällä kertaa on omalla nimellä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 193
Viestejä
4 194 368
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom