Lisää pressikuvavuotoja Motorolan tulevista uutuuspuhelimista

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269



Uutisoimme alkuviikosta Motorolan vuotaneista mallistosuunnitelmista ja heti perään tiistaina nähtiinkin jo uuden Moto C -tuoteperheen julkistus. Motorola-tulitus kuitenkin jatkui, sillä niitä seurasivat pressikuvavuodot toistaiseksi julkaisemattomista Moto E4 Plus- ja Moto Z2 Force -malleista.



WinFuture-sivuston Roland Quandt jatkoi osaltaan Motorola-vuotojen sarjaa virallisen näköisillä pressirenderöinneillä Moto E4 Plus -mallin kahdesta väriversiosta. Moto E4 Plussasta huhutaan löytyvän 5,5-tuumainen HD -näyttö, Mediatek MT6737M -järjestelmäpiiri, kaksi tai kolme gigatavua RAM-muistia, 16 Gt tallennustilaa, 13 megapikselin takakamera sekä jättikokoinen 5000 mAh akku. Moto E4:n kerrotaan olevan teknisesti pitkälti vastaava, mutta pienemmällä 5,0-tuumaisella näytöllä, kahden gigatavun RAM-muistilla, kahdeksan megapikselin takakameralla ja 2800 mAh akulla. WinFuturen mukaan Moto E4:n suositushinta tulee olemaan noin 150 euroa ja Moto E4 Plussan noin 190 euroa.



Android Authority kantoi puolestaan kortensa kekoon julkaisemalla eilen aidolta näyttävän pressikuvan Moto Z2 Force -huippumallista. Pressirenderöinnin laite näyttää samalta, kuin OnLeaksin viime kuussa julkaisemalla renderöidyllä videolla esiintynyt puhelin. Moto Z2 Play -mallin pressirenderöinti nähtiin jo viime kuussa ja sen perusteella molemmat Moto Z2 -mallit näyttäisivät noudattavan muotoilullisesti hyvin samankaltaista linjaa. Keskeisimpiä eroja näyttäisi kuvien perusteella olevan Forcen takakuoren harjattu viimeistely sekä kaksoiskamera. Moto Z2 Forcessa nähdään todennäköisesti myös pirstoutumaton ShatterShield-näyttö, Snapdragon 835 -järjestelmäpiiri sekä QHD-näyttö.

Lähteet: WinFuture, Android Authority (1)(2)

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 071
Motorolalla on vähän erikoinen mallisto tuossa 130-170€ hintahaarukassa:
  • Moto C Plus (130€): 5'' 720p, MT6737, 2/16Gb, 4000mAh
  • Moto E4 (150€): 5'' 720p, MT6737M, 2/16Gb, 2800mAh
  • Moto G5 (170€): 5'' FullHD, SD430, 2/16Gb, 2800mAh
Moto E4 häviää joka osa-alueella Moto G5:lle ja Moto C Plussalle (2Gb ram malli) se pärjää käytännössä vain kameran ja mahdollisen sormenjälkitunnistimen (?) myötä. Moto C Plussassa on kuitenkin huomattavasti isompi akku. No saahan niitä eri malleja olla mutta ei tämä nyt niin kauhean selkeä ole. Toivottavasti rullaa Project Treblen myötä päivityksen myös näihin low-end malleihin.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Pistetään nyt tähän satunnaiseen ketjuun asia jota olen jo pidempään miettinyt. Että kannattaako siihen tapapuoleen niin kauheasti satsata? Meinaan kun aika moni nykyään varsinkin käyttää lompakkokuoriakin, itsekin jo Nokian Symbian-puhelinten ajoista lähtien. Tai sitten jotain muuta suojaa, joka yleensä juurikin peittää takaosan puhelimesta.

Itse vihdoin luovuin vanhasta ja hyvästä Samsung Galaxy S4 sotaratsustani, ja vaihdoin taas murpattamaani Samsungiin kuitenkin:dead:, niin takapuoli puhelimesta ei merkinnyt mitään ostopäätöksessä. Kun se meni piiloon jo heti ostopäivänä lompakkokuoreen.

Siis en tarkoita todellakaan, että kaikki tekisivät näin, ja siksi ihan mielenkiinnosta kysyn, anteeksi OT:shy:, että minkälainen tuntuma teillä täällä on, käyttääkö moni älykännyänsä ilman suojaa tai sellaisella suojalla että takapuolen desingillä olisi väliä?

Ja joo, myönnän että tokihan sillä on markkinoinnissa jne. väliä. Kunhan tuli mieleen tämä taas kerran, että eikös jää piiloon kuitenkin takapuoli? Ja ihan ystävällismielisesti kyselen, äläkee teloittako minua. Peace vaan.:tup:

(Kirjoitettu väsyneenä; naapuri päätti aloittaa sitten kesän vieton oikein äänekkäästi:grumpy:)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Pistetään nyt tähän satunnaiseen ketjuun asia jota olen jo pidempään miettinyt. Että kannattaako siihen tapapuoleen niin kauheasti satsata? Meinaan kun aika moni nykyään varsinkin käyttää lompakkokuoriakin, itsekin jo Nokian Symbian-puhelinten ajoista lähtien. Tai sitten jotain muuta suojaa, joka yleensä juurikin peittää takaosan puhelimesta.

Itse vihdoin luovuin vanhasta ja hyvästä Samsung Galaxy S4 sotaratsustani, ja vaihdoin taas murpattamaani Samsungiin kuitenkin:dead:, niin takapuoli puhelimesta ei merkinnyt mitään ostopäätöksessä. Kun se meni piiloon jo heti ostopäivänä lompakkokuoreen.

Siis en tarkoita todellakaan, että kaikki tekisivät näin, ja siksi ihan mielenkiinnosta kysyn, anteeksi OT:shy:, että minkälainen tuntuma teillä täällä on, käyttääkö moni älykännyänsä ilman suojaa tai sellaisella suojalla että takapuolen desingillä olisi väliä?

Ja joo, myönnän että tokihan sillä on markkinoinnissa jne. väliä. Kunhan tuli mieleen tämä taas kerran, että eikös jää piiloon kuitenkin takapuoli? Ja ihan ystävällismielisesti kyselen, äläkee teloittako minua. Peace vaan.:tup:

(Kirjoitettu väsyneenä; naapuri päätti aloittaa sitten kesän vieton oikein äänekkäästi:grumpy:)
Itse taidan olla ainut lähipiiristäni jolla ei ole persuksen peittävää suojaa, on tuollainen 'kortsu' josta näkyy läpi. Joka tapauksessa itselle kuitenkin yksi hailee miltä näyttää takaapäin puhelin, sitäkun harvemmin tulee katsottua.

Itse aiheesta: lisää malleja kiitos lenovo/moto nämä toisistaan lähes eroamattomat kymmenet puhelimet ei vielä riitä!!
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
362
Pistetään nyt tähän satunnaiseen ketjuun asia jota olen jo pidempään miettinyt. Että kannattaako siihen tapapuoleen niin kauheasti satsata? Meinaan kun aika moni nykyään varsinkin käyttää lompakkokuoriakin, itsekin jo Nokian Symbian-puhelinten ajoista lähtien. Tai sitten jotain muuta suojaa, joka yleensä juurikin peittää takaosan puhelimesta.

Itse vihdoin luovuin vanhasta ja hyvästä Samsung Galaxy S4 sotaratsustani, ja vaihdoin taas murpattamaani Samsungiin kuitenkin:dead:, niin takapuoli puhelimesta ei merkinnyt mitään ostopäätöksessä. Kun se meni piiloon jo heti ostopäivänä lompakkokuoreen.

Siis en tarkoita todellakaan, että kaikki tekisivät näin, ja siksi ihan mielenkiinnosta kysyn, anteeksi OT:shy:, että minkälainen tuntuma teillä täällä on, käyttääkö moni älykännyänsä ilman suojaa tai sellaisella suojalla että takapuolen desingillä olisi väliä?

Ja joo, myönnän että tokihan sillä on markkinoinnissa jne. väliä. Kunhan tuli mieleen tämä taas kerran, että eikös jää piiloon kuitenkin takapuoli? Ja ihan ystävällismielisesti kyselen, äläkee teloittako minua. Peace vaan.:tup:

(Kirjoitettu väsyneenä; naapuri päätti aloittaa sitten kesän vieton oikein äänekkäästi:grumpy:)
Galaxy S7:n takalasin olen suojannut päälleliimattavalla nahkalla ja etupuolella suojakalvo (koska kunnollista karkaistua lasia ei ole saatavilla). En halua puhelimeen mitään, mikä tekee siitä merkittävästi isomman tai estää näytön käyttämisen suoraan taskusta ottaessa.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
No paksuus tai ohuus oli tässä vähän asiassa sivuseikka, kuten koko asiani tässä ketjussa, mutta yhtälailla sinäkin siis peität puhelimen takapuolen. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 351
Ei nämä nykypuhelimet pysy kädessä ilman suojakuorta, lasi on liukas.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
362
No paksuus tai ohuus oli tässä vähän asiassa sivuseikka, kuten koko asiani tässä ketjussa, mutta yhtälailla sinäkin siis peität puhelimen takapuolen. :)
Kyllä, koska takapuoli on lasia. Metallista en suojaisi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 448
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom