• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Liquid Freezer III 280 A-RGB (White), Arctic.de, 24,99 €

Ei ois kallis.... mutta mitä tolle tekis..... kakkoskoneeseen toi ei mahu ja ykköses on jo noctuan g2 xD...... mutta halpa.......

1783289609068.gif

Itse ostin molemmat Pro-RGB-värit, kun halvalla sain. 40+40+6€.

Kyllä näille jotain käyttöä keksitään.

--

240 olisi ollut parempi minulle, kun on paremmin yhteensopiva, mutta tämänkin saa eteen. 240 vaan menisi kattoon..

Jos noille haluaa kotelot, niin verkkiksessä olisi:

Joutuu vähän odottamaan, tosin.

Kovasti houkuttelee mutta en oikein tiedä onko tässä mitään järkeä minulle.

Nyt on koneessa Noctuan ilmajäähdytin ja ilmeisesti se on hiljaisempi alhaisilla lämpötiloilla kun ei ole pumppua. Kovilla lämpötiloilla missä Arctic olisi hiljaisempi ongelma on että näytönohjain huutaa niin lujaa että prosessorin ääni hukkuu sen alle. Tietysti tämä voisi poistaa lämmöt paremmin kotelosta joka vaikuttaisi myös näytönohjaimen jäähdytykseen.

Tietysti tämä voisi poistaa lämmöt paremmin kotelosta joka vaikuttaisi myös näytönohjaimen jäähdytykseen.

Jos se mahtuu kattoon. Ihan normaaleissa ATX-koteloissa siellä katossa yleensä on 2x120mm tuulettimille paikka. Myös emolevyn virransyötön siilit voi häiritä tuon asentamista kompakteissa koteloissa.
Oikeasti minulla oli pari NZXT:n 280mm AIO:a, joita ostin hyväntekeväisyyshuutokaupasta ja ne ei menneet kuin 1/5 koteloista kattoon. Sitä koteloa ei edes ole enää.

Sitten ne on pakko laittaa eteen ja se ei ole hyväksi näytönohjaimen ilmalle.

--

Tai sitten ostaa myös tuollaisen Xtender-akvaarion, jonka linkkasin ylempänä. A-RGB!

Jos se mahtuu kattoon. Ihan normaaleissa ATX-koteloissa siellä katossa yleensä on 2x120mm tuulettimille paikka. Myös emolevyn virransyötön siilit voi häiritä tuon asentamista kompakteissa koteloissa.
Oikeasti minulla oli pari NZXT:n 280mm AIO:a, joita ostin hyväntekeväisyyshuutokaupasta ja ne ei menneet kuin 1/5 koteloista kattoon. Sitä koteloa ei edes ole enää.

Sitten ne on pakko laittaa eteen ja se ei ole hyväksi näytönohjaimen ilmalle.

--

Tai sitten ostaa myös tuollaisen Xtender-akvaarion, jonka linkkasin ylempänä. A-RGB!

Hyvä huomio. Kuvittelin etä ilman muuta mahtuu kattoon mutta pikaisella mittauksella ottaa ainakin muisteihin kiinni. Arctic vaatii vähintään 63 mm tilaa katosta alaspäin.

Oonki pötkiny tosi vanhalla aio:lla pitkään niin samaha se nyt on vaihtaa uutta kun noin halpaa, pro malli lähti tulee. Kiitos ilmoittaneelle.

Eipä tiennyt tarvitsevan, mutta vanha aio alkaa olemaan kyllä ikää sen verran ettei tiedä koska sanoo morot. Pro tilaukseen mustan värin takia, muutaman kympin säästö aina kiva. Ero näissä pro ja ei pro taitaa olla vain tuulettimet.

Itse aloin myös tarkistelemaan että mahtuuko koteloon ja onko päivityksessä järkeä, niin sillä välin tarjous loppui. Harmillista, mutta eipä tuolle onneksi mitään pakottavaa tarvetta ole. Olisi vain helpottanut komponenttien kanssa puljaamista kun olisi päässyt eroon isosta ilmajäähystä.

Itse aloin myös tarkistelemaan että mahtuuko koteloon ja onko päivityksessä järkeä, niin sillä välin tarjous loppui. Harmillista, mutta eipä tuolle onneksi mitään pakottavaa tarvetta ole. Olisi vain helpottanut komponenttien kanssa puljaamista kun olisi päässyt eroon isosta ilmajäähystä.
Mahtoiko olla tarjous vaan jokin hintavirhe. No jokatapauksessa kohtuulinen oli hinta -itse jätin tilaamatta juurikin siksi, että omissa koteloissa harvemmin on noin runsaasti tilaa

Hyvä vaan että loppui, niin pääsi pähkäilystä :rofl:

Mahtoiko olla tarjous vaan jokin hintavirhe. No jokatapauksessa kohtuulinen oli hinta -itse jätin tilaamatta juurikin siksi, että omissa koteloissa harvemmin on noin runsaasti tilaa

Hyvä vaan että loppui, niin pääsi pähkäilystä :rofl:
Oisko tarjouserä joka loppu kesken, datatronicilla samanmoine 65,90 et ei se ny kauaks jää siitä.

Kovasti houkuttelee mutta en oikein tiedä onko tässä mitään järkeä minulle.

Nyt on koneessa Noctuan ilmajäähdytin ja ilmeisesti se on hiljaisempi alhaisilla lämpötiloilla kun ei ole pumppua. Kovilla lämpötiloilla missä Arctic olisi hiljaisempi ongelma on että näytönohjain huutaa niin lujaa että prosessorin ääni hukkuu sen alle. Tietysti tämä voisi poistaa lämmöt paremmin kotelosta joka vaikuttaisi myös näytönohjaimen jäähdytykseen.

Mä vaihdoin Noctuan D15:n Arcticin 240:een ja hiljaisempi mun mielestä kone on Arcticilla mitä Noctualla.

Jos noille haluaa kotelot, niin verkkiksessä olisi:

Joutuu vähän odottamaan, tosin.
Valkoista tullut 2 varastoon lähetettäväksi tai heti toimitettavaksi Helsingin myymälästä.

Hieman ihmettelin onko nämä tulossa vai hintavirhe mutta nyt tuli ilmoitus että DHL on ottanut paketin kuljetukseen Saksassa.

Nyt näitä taas tarjolla, tilasin mustan RGB Pron kun en huomannut perusmallejakin olevan tarjolla.

Nyt näitä taas tarjolla, tilasin mustan RGB Pron kun en huomannut perusmallejakin olevan tarjolla.

Ei ole mustaa perusmallia. Pelkkä valkoinen. Minulla on niitä kaksi ostoskorissa, mutta en taidakaan ostaa.

Valkoiset komponentit kun on järjestään kalliimpia. Ja oikeastaan tarttisin 240mm vieläkin.

Hemskutti, olin sortumassa mutta loppu näemmä. Thermalright Peerless Assassin 140 ilmajäähy jo, mutta harrastusmielessä oisi voinut napata yhden.
Tiedä sitten onko tuo tehokkaampi.

Edit: näemmä perjantaina oisi pitänyt reagoida :giggle:

Onko kukaan saanut jotain toimitusilmoitusta näistä? 10 päivää tilauksesta ja muuta kuin tilausvahvistus ei ole tullut.

En toki ihmettele jos on vähän ruuhkaa purettavana :D

Tilasin pari Pro mallia maanataina 6.7. ja toimitus oli seuraavana maanantaina 13.7.
DHL laittoi mailia 9.7. että paketti on liikkeellä ja 10.7. Postilta tuli ilmoitus että ulkomailta tulevan paketin ennakkoilmoitus oli tullut heille.
Verkkokauppa.com myös yllätti iloisesti palvelulla kun samana päivänä tilasin ylempänä linkitetyn kotelon mutta sitä ei ollut enää lopulta saatavilla.
Kaikin puolin menivät nämä tilaukset hienosti. joka tarjousketjun tuotteiden kanssa ei ole aina ollut lopputulos. Samsung erityismainintana toimijana jonka kanssa on useampi tuote jäänyt saamatta kuin on lopulta toimitettu.

Viimeksi muokattu:
Onko kukaan saanut jotain toimitusilmoitusta näistä? 10 päivää tilauksesta ja muuta kuin tilausvahvistus ei ole tullut.

En toki ihmettele jos on vähän ruuhkaa purettavana :D
Toimitus kotiin nyt perjantaina omalla tilauksella

Statistiikka

Viestiketjuista
312 908
Jäsenet
84 390
Uusin jäsen
Lehtipihvi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom