Linx

Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
795
Mikä on uusin/paras Linx versio jolla Coffee Lake prossua tulisi testata? Itse käyttänyt vahingossa hieman vanhentunutta versiota 0.6.5. Jotenkin vaikea löytää tietoa netistä mikä on se viimeisin versio.
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
795
Joo, latasin tuon tuolta mutta en saanut sitä jostain syystä toimimaan, ei auennut. Latasin toiselta sivustolta version 0.9.0. Se toimii, mutta nyt ongelmana on sen kieli. Puolet on englanniksi ja puolet jollain aasialaisella kielellä. En tiedä onko tällä nyt niin merkitystä, mutta olisihan se kiva jos olisi kaikki englanniksi. Löytyykö tähän ratkaisua?
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
795
Itse asiassa sivulla olevista se ensimmäinen on se englanninkielinen eli LinX v0.8.0 (x64).
Kokeilin nyt tuota 0.8.0 versiota, latasin sen kahdelta eri sivustolta. Kumpikin oli kyllä täysin englanninkielisiä, tosin kuin tuo 0.9.0 jota kokeilin. Kummassakin 0.8.0 versiossa näyttäisi olevan jotain pientä ongelmaa tai sitten jokin asetus mulla pielessä. Tuo versio ei rasita prossua kuin 10% paikkeilla. Aikaisemmin kokeilemani 0.9.0 ja 0.6.4 rasittivat prossua 100% ja lämmöt nousi sitä mukaan. Onko siis tuossa 0.8.0 versiossa jokin aseuts joka pitää laittaa erikseen päälle vai missä vika?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 666
Koita tätä liittämääni versiota. Se ainakin toimii itselläni. Jostain syystä tuo venäläisen sivuston versio on 0,3Mt suurempi...
e: Ja vaikka se 0.9.0 olisi kiinalainen tai muunkielinen, niin avaa vaikka kylkeen englanninkielinen versio linxistä, jos et muuten muista mitä missäkin lukee.
 

Liitteet

Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
795
Koita tätä liittämääni versiota. Se ainakin toimii itselläni. Jostain syystä tuo venäläisen sivuston versio on 0,3Mt suurempi...
e: Ja vaikka se 0.9.0 olisi kiinalainen tai muunkielinen, niin avaa vaikka kylkeen englanninkielinen versio linxistä, jos et muuten muista mitä missäkin lukee.
Kiitos. Mutta, ei tuokaan toimi mulla, ei rasita prossua kuin n. 14%.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 958
Itellä ei nää LinX-versiot ole toimineet 0.6.5 jälkeen kunnolla. Pysähtyy ekan passin jälkeen erroriin, vaikka lokin tuloksessa lukee pass. Pitää ottaa se erroriin pysähtyminen pois päältä. :confused:
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
795
No sit se kone ei oo varmaan vakaa? Oletko hwinfo64:llä seurannut ytimien rasituksia ja mahdollista throttlaamista?
On vakaa. Linxin 0.9.0 versio toimii hienosti, paitsi että se on kahdella eri kielellä, osa lukee englanniksi ja osa jollain jota en tunnista.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 228
Viestejä
4 195 094
Jäsenet
70 875
Uusin jäsen
Lorenz997

Hinta.fi

Ylös Bottom