Hiikeri
Team Intel
No vastaa mulle miksi? Perustele.Juurikin tätä treadia luettuani tiedän, miksi käytän edelleenkin pelaamiseeni Windowsia.
Ja minä tiedän miksi en käytä Winslopea.
Miksikö, ei kiinnosta se jatkuva leikki että onko uusin versio käytössä, tutki tai lue nettisivuja tai forumeita jos sattuu silmään vain huomataksesi että aha, emolleni tullut uudet ajurit, jo 3kk sitten, tai verkkokortille, pitääpäs ladata ne jostain hmm..Intel jotain oli osoite..eli etsimään lataus osoitetta... Ja itseasiassa selainkin päivitettävissä kun manuaalisesti älyän kokeilla "tarkista selaimeni versio". Vai pitäiskö sittenkin päivittää tulostimeni ajurit, eli HP:n sivuille...samalla ladata AMD:ltä ne uusimmat näyttiksen ajurit.
Itse tykkään enemmän tästä.
Painan vain yhtä nappia tehtäväpalkista ja se on käytännössä siinä. Asennetaanko K/E ja salasana (Linuxiin ei asennu mitään ilman lupaasi toisin kun WSlopessa tulee autom. kylkiäisinä milloin mitäkin sontaa urkkimaan).
Jos yhteenkään käyttiksen ohjelmaan, oli se sitten nettiselain, nvidian ajurit, VLC playeri, editointi softa, musiikkiplayeri, päivitys verkkokortille tai Logitech G703 hiirelleni/G-815 näppikselle, lataavalle hiirimatolleni, kuvankäsittely softa: vaikka Gimp, tai Proton grafiikka rajapintaan päivitys niin mitään kun tarvitse itse latailla jostain erikseen.
Kaikki kun ladataan ja asennetaan tuolla yhdellä " tarkista päivitykset" napilla.
Pari kk sitten tuli paranneltua tukea DX6/DX7/DX8.Mites sitten vanhat pelit Linux:lla
https://www.protondb.com/explore?selectedFilters=whitelisted
Itse kokeilin talvella jtn. peliä Dx9 jolla oli silloin Bronze toimivuus enkä huomannut mitään eroa Winukkaan ja paljon on päivittynyt softat tässä 4 kuukaudessa.
Tuolla taisi olla listattuna jtn. 28.000 peliä jotka toimii. Noi vanhimmat, ysäri yms. Dx 6/7 tuki myös parantumassa ja lista kasvaa joka viikko.
Jos jollekkin tietylle pelille etsit toimivuutta niin tuo sivu kertoo, yläreunasta Search a Game.
Viimeksi muokattu: