LinkedIn mobiili-sovellus. Rautaa vai Roskaa?

Liittynyt
25.04.2018
Viestejä
329
Olen alkanut käyttää LinkedIn:iä selaimella tietokoneella ollessa, mutta olisi kiva myös kännykällä päästä käsiksi tarvittaessa.

LinkedIn mobiili-versio on ollut jonkun aikaa jo tarjolla, ja se onkin arvosteltu 3.5/5 tai 4/5 arvosanoilla,
mutta arvostelujen joukossa on myös suuri määrä ärsyyntyneitä ihmisiä jotka kirjoittavat että sovellus ei toimi tai on sekava, tai että sitä ei voi edes poistaa.

Jollakin henkilöllä oli tili poistettu ja uudelleen luomisen jälkeen sitä oli kaksi kappaletta.


Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on tuon mobiili-version kanssa?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 151
Yksi ärsyttävä asia on ainakin Jobs-sivun filtterien toiminta, vaivalloisempia käyttää kuin selaimella. Erityisesti jos haluaa listata ajan mukaan, pitää mennä ylimääräisen valikon kautta valitsemaan filtteri.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Ihan hyvin tuo toimii pääosin omasta mielestä, sekä ipadillä että androidissa.
Suurin ongelma tässä on sama kuin kaikissa muissakin "some platformeissa" eli jutut tulevat algoritmin valitsemina eikä aikajärjestyksessä, jolloin kaikenlainen Kauppaa syntyy, Päivän mietelause, Positiiviset ihanuudet ym. paljon klikatut & tykätyt paskapäivitykset on ensimmäisenä vastassa ja kova asiasisältö ilman suuria tykkäysmääriä huomattavasti hankalammin tarjolla.

Maailma olis paljon parempi paikka jos jokaisessa some-palvelussa olisi suora vipu asetuksissa että haluatko algoritmin raiskaaman syötteen vai kronologisen järjestyksen :shifty:
 
Liittynyt
25.04.2018
Viestejä
329
Ihan hyvin tuo toimii pääosin omasta mielestä, sekä ipadillä että androidissa.
Suurin ongelma tässä on sama kuin kaikissa muissakin "some platformeissa" eli jutut tulevat algoritmin valitsemina eikä aikajärjestyksessä, jolloin kaikenlainen Kauppaa syntyy, Päivän mietelause, Positiiviset ihanuudet ym. paljon klikatut & tykätyt paskapäivitykset on ensimmäisenä vastassa ja kova asiasisältö ilman suuria tykkäysmääriä huomattavasti hankalammin tarjolla.

Maailma olis paljon parempi paikka jos jokaisessa some-palvelussa olisi suora vipu asetuksissa että haluatko algoritmin raiskaaman syötteen vai kronologisen järjestyksen :shifty:
Selaimessa pystyy valitsemaan "Top" tai "Recent" syötteen. Eikö tuota ole sit mobiilissa?
 
Liittynyt
28.03.2018
Viestejä
1 399
Olen ollut vähän nihkeä asentelemaan sovelluksia vakoilemaan arkeani. Jotenkin naiivisti kuvittelen että nettiselaimen kautta Linkkari, FB ja muut eivät pääse tarkkailemaan minua yhtä hyvin. En tiedä onko totta,.mutta Linkkari tuntuu kyllä toimivan kaikilla puhelinselaimilla mitä olen käyttänyt.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 265
Viestejä
4 196 043
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom