LinkedIn-mainosviestit (yritykseltä Suomen Somet)

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
515
Viestit tulevat sähköpostiosoitteesta invitations[at]linkedin.com. En ole koskaan käyttänyt LinkedIniä, hädin tuskin edes vieraillut sivuilla. Lähettäjän nimen voinee mainita, kun tämä ei ole yksityishenkilöiden välinen keskustelu vaan LinkedInin kautta lähetetty kutsu ja titteli tulee ilmi. Yrityksestä tai kyseisestä henkilöstä en ole koskaan kuullut.

Roni Alho would like to connect on LinkedIn. How would you like to respond?

Asiakkuuspäällikkö / AM at Suomen Somet
Oletko saanut samalta lähettäjältä spammia?

EDIT: Henkilö ei ole tuttu, päivitetty viestiä. Lähinnä tiedustelen onko tässä kyseessä massapostitus tältä yritykseltä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 907
Eikös tuo linkedin roska lähettele noita kutsuja jos esim se sinun sähköpostiosoitteesi on ollut tämän Roni Alhon kontakteissa jossain härpäkkeessä. Joskus ainakin näin teki. Itsekkään en ole käyttänyt mutta joskus puolitutuilta noita on tullut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Eikös tuo linkedin roska lähettele noita kutsuja jos esim se sinun sähköpostiosoitteesi on ollut tämän Roni Alhon kontakteissa jossain härpäkkeessä. Joskus ainakin näin teki. Itsekkään en ole käyttänyt mutta joskus puolitutuilta noita on tullut.
Näin taitaa tehdä, kun olen vastaavanlaista roskapostia saanut itsekin vaikka en Linkedinissä ole.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Mulle on tainnut myös tulla yhdeltä kaverilta jolla saattaa olla jokin mun sähköpostiosoite jossain hotmailissa tms. Systeemi on kai sellainen että noille voi antaa luvan ja tunnuksen käydä sähköpostin osoitekirja läpi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 403
Viestejä
4 197 699
Jäsenet
70 903
Uusin jäsen
peeki7i

Hinta.fi

Ylös Bottom