Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Mites näissä kilpailutuksissa, jos ottaa esim. Telian 12kk määräaikaisen, jossa tulee JBL kuulokkeet ja Wolt+ mukaan, ja siirto tulee voimaan 7 päivän päästä, niin kuinka nopeaa winback tarjous pitäisi tulla / sellainen etsiä? Lähinnä mietin sitä, että jos he ovat jo Telialta lähettäneet sim kortit ja nuo muut roippeet tulemaan postiin, niin voiko sitä siinä vaiheessa enää perua? Käsittääkseni kuitenkin netistä tilatuille liittymille olisi 14vrk peruutusoikeuskin olemassa? En ole siis aiemmin tällaista kilpailutusta harrastanut.

Kuulokkeet ei ainakaan Telian tapauksessa tule kuin vasta muutaman kk päästä.

Liittymä oli siirtymässä Moi:lta tuohon Elisan 9.99e/kk + 9.99e avausmaksu niin Moi soitti ja laittoi vastatarjouksen 200M rajaton data liittymä 6e/kk ja puhelut+txt max 4e/kk päälle eli puhelut+txt ei kuulunut hintaan mutta säästipähän ton avausmaksun. 24kk tarjous samoin kuin Elisa.
Moin heppu soitti lopulta ja sain tämän saman. Ihmeellistä karusellia, olisin aivan tyytyväisenä maksellut sitä 9 euron kuukausimaksua, mutta tämän venkslauksen jälkeen se on sitten 6 euroa... Tuntuu että firma ampui omaan jalkaansa, mutta enpä voi asiakkaana valittaa.

Moin heppu soitti lopulta ja sain tämän saman.
Äsken pikarimpautti myös Moin joku tyyppi numerosta 09 72522833, mutta en ehtinyt vastata muutamassa sekunnissa. Puhelin ei ollut ihan vieressä.

Olisihan tuossa vähemmän vaivaa SIM-kortin kanssa ja pientä säästöä, jos saa saman noin kympin hinnan tutulta Moilta. Elisalta tosin tuli jo SIM postissa.

Mihinköhän tuo Moin winback-liittymän hinta muuttuu 24 kk jälkeen, onko myös yli 30 euroa/kk?

Vaikkakaan en tiedä, tarvitsisinko uuden SIM-kortin vai onko puhelimessa vikaa, kun ulospäin soittaessa ei kuulu mitään ääntä, kunnes yhdistää.... Taisin kokeilla tuota eri SIM-paikassa ja puhelimessakin, mutta en enää muista tulosta. Toimii jotenkin näinkin.

Viimeksi muokattu:
Äsken pikarimpautti myös Moin joku tyyppi numerosta 09 72522833, mutta en ehtinyt vastata muutamassa sekunnissa. Puhelin ei ollut ihan vieressä.
Moin tyypillä oli tismalleen tuo numero. Kannattaa ehkä pitää puhelin käden ulottuvilla, jos soittaa vaikka uudestaan.

Mihinköhän tuo Moin winback-liittymän hinta muuttuu 24 kk jälkeen, onko myös yli 30 euroa/kk?
18,22 € kun tarjouskausi on mennyt.

Moin tyypillä oli tismalleen tuo numero. Kannattaa ehkä pitää puhelin käden ulottuvilla, jos soittaa vaikka uudestaan.
Voikohan tuonne Moin sivuilta löytyvään asiakaspalvelunumeroon soitella itse ja kysellä samaa winbackia? Vai onko vain muille asioille?
18,22 € kun tarjouskausi on mennyt.
Onhan tuo paljon parempi kuin Elisan, vaikka aika kallis silti. Kiitti tiedosta. Nykyinen joskin loppuva Moin 9+4 euron Potti oli pitkäaikainen ja helppo, onhan tästä vaivaa. Aikaa ja hermoja menee. Kaksi vuotta tarjousaikaa on silti vielä kohtuullista, mutta että joka vuosi vääntämään...

Kauanhan uskaltaa venata ja odottaa parempaa tarjousta. Laitoin Telialle siirtoa kus Elisan määräaikainen loppuu 16.6. Eka vastatarjous Elisalta 20.99€-22.99€ Riippuen haluaako 5g 200, 5g 300 vai 5g+ 300. Tarjous loppui tänään ja nyt tuli uusi tarjous, joka vain huomiseen voimassa ja hinta tippui eurolla eli 19.99€-21.99€. Telialta olisi 4g 150 19.90€ hintaan tulossa

Kauanhan uskaltaa venata ja odottaa parempaa tarjousta. Laitoin Telialle siirtoa kus Elisan määräaikainen loppuu 16.6. Eka vastatarjous Elisalta 20.99€-22.99€ Riippuen haluaako 5g 200, 5g 300 vai 5g+ 300. Tarjous loppui tänään ja nyt tuli uusi tarjous, joka vain huomiseen voimassa ja hinta tippui eurolla eli 19.99€-21.99€. Telialta olisi 4g 150 19.90€ hintaan tulossa
Näissä punnitaan pokerinaama, sanoisin että toiseksi viimeiseen päivään odottaisin, ehtinevät peru siirron jos winbackin ottaa vastaan. Näyttää ketjun perusteella jotkut saaneet vielä tarjouksia senkin jälkeen kun siirto on tapahtunut, tässä tietenkin oma sekamelska vaihdella simmiä ym (jos ei e-sim)

Moin heppu soitti lopulta ja sain tämän saman. Ihmeellistä karusellia, olisin aivan tyytyväisenä maksellut sitä 9 euron kuukausimaksua, mutta tämän venkslauksen jälkeen se on sitten 6 euroa... Tuntuu että firma ampui omaan jalkaansa, mutta enpä voi asiakkaana valittaa.
Oliko sulla se potti vai viime kesäinen tarjous liittymä 200M 9€/kk 24kk alla ennestään? Kiinnostaa lähinnä, että tarjoavatko kuitenkin joillekkin asiakkaille tarjousliittymäänkin winbackin. Minulle väittivät, että se ei ole mahdollista ja niin eivät tee.

Oliko sulla se potti vai viime kesäinen tarjous liittymä 200M 9€/kk 24kk alla ennestään? Kiinnostaa lähinnä, että tarjoavatko kuitenkin joillekkin asiakkaille tarjousliittymäänkin winbackin. Minulle väittivät, että se ei ole mahdollista ja niin eivät tee.
Monta vuotta vanha Potti, se 9€ oli alkuperäinen listahinta. Ei siis tarjous.

Olin heikko ja helppo.

Elisan 200M mobiililaajakaista (19,90e/kk 12kk) päättymässä ja lopetin sopparin 14 vrk irtisanomisajalla. Automaattitarjouksena sama liittymä 12kk 15e/kk jonka otin. Venklauksena olisi ollut ottaa dna:n 19,90e/kk 6kk vastaava ja ootella winbackiä, liekkö lopputulema ollut parempi?

Voikohan tuonne Moin sivuilta löytyvään asiakaspalvelunumeroon soitella itse ja kysellä samaa winbackia? Vai onko vain muille asioille?
Vastaan itselleni, ei tarvinnut soitella tuonnepäin Moille. Vaan asiakastyytyväisyydestä soiteltiin toisen kerran (nyt sain vastattua) ja tarjottiin tuota Suosikki 4G 200 -liittymää 6+4 eur hinnalla Elisaan siirtyvälle (Moi Potti alkuperäinen liittymä). Otin sitten sen.

Missään ei tosin näy, mihin päivämäärään asti tuo tarjoushinta on täsmälleen voimassa, mutta onkohan täsmälleen 24 kk, eli 11.6.2026-11.6.2028, vai edeltävään päivään eli 10.6.2028? Ei ollut kuitenkaan määräaikainen ja sitova, eli vaihtaa voi milloin vain. Laitoin kalenteriin muistutusta, että muistaa miettiä taas liittymäasioita parin vuoden päästä.

Soitin äsken numeroon, joka tekstarissa oli. Ensimmäinen "paras ja viimeinen" tarjous oli 12,9€/kk 4G 100M 12kk. Sitten kun olin lopettamassa puhelua, niin löytyikin 9,9€/kk, mutta vain 12kk ajalle. Ei millään taipunut 24kk. 50/10M olis ollut 4,99€/kk kahdelle vuodella, mutta tuo uppi jää vähän turhan littoiseksi. Noh, huomiseen klo 14 asti vielä aikaa.

EDIT: Ja kuulemma lahjakorttien antamisesta on "juuri luovuttu". Soittelin huvikseen myös Moille, jossa sama tarina kuin jollain yllä; eivät tarjoa winbackia pyytämällä. Joskus tarjoavat joillekin, mutta se tulee heidän aloitteesta.

Tein varmaan mosavirheen siinä vaiheessa, kun soitin itse sinne. Elisaltahan ei tuota em. ensimmäistä viestiä lukuun ottamatta kuulunut mitään. Ois varmaan pitänyt vaan pelata odotuspeliä. Äsken penkitin vielä ton nykyisen ja puhelimella oli 95/15 nopeudet. Puolilta öin vaihtuu ja huomenna selviää, että mikä se nopeus tällä viiskymppisellä sit on. Ohessa kuva vahvarista. Säästöä nyt onneksi tulee seuraavan kahden vuoden aikana ja ei tartte tätä rumbaa tehdä ensi kesänä.

P.s. jostain näkivät mitä eilen kollega oli mulle tarjonnut, eli kyllä ne sielläkin päässä aika tehokkaasti screenaa et kuinka tosissaan on kukin lähdössä.

IMG_9630.jpeg

Tein varmaan mosavirheen
Toki jos kovasti kaduttaa, niin ainahan etämyynnissä on se 14vrk peruutusoikeus jolla voit alottaa tän rumban halutessasi uudestaan. Tuosta vitosesta halvempia liittymiä tulee mieleen ainakin elisa vs moi 3€ liittymät ja sitten Telian 1€/kk 12kk 50m mobiililaajakaista viime marraskuulta. Nämä toki kiven ja kikkailujen alla, että eihän tosta vitosesta tosiasiassa juuri ole parantamista. Ainoo parantaminen mikä tossa olis ehkä mahollista olis avausmaksu ja määräaikasuus pois, riippuu toki pärstäkertoimesta.

Tämmönen winback-tarjous DNA:lta tänään

Heippa! Olet siirtämässä liittymääsi toiselle operaattorille, mutta mitä jos kuitenkin jäisit meidän asiakkaaksemme?

Saat nyt DNA Huoleton 5G 200M -liittymän uskomattoman edullisesti vain 18,99 €/kk 12kk ajan ja lisäksi kaupan päälle 100 € S-ryhmän lahjakortin (hinta jatkossa 34,99 €/kk, 12 kk määräaika yht. 227,88 €). Tartu tarjoukseen, niin perumme numeronsiirron puolestasi, vaikka uudelle operaattorille tekemäsi sopimus olisi määräaikainen.

Hinta on voimassa VAIN TÄNÄÄN. Soita maksuttomaan numeroomme 0800 304044 (klo 9-20), niin hoidetaan homma kuntoon.

Terveisin,

DNA
Mulla on DNA 4G 200M hintaan 19.9 €. Määräaikainen kausi päättyy nyt kuukauden vaihteessa. Otin eilen elisalta 5G 200 M hintaan 24,9 €. Tänään soitti DNA ja tarjosi 5G 200M 19,9e ja 50e lahjakortti s-ryhmään. Tinkasin vielä vähän ja irtosi 18,9e ja 100e lahjakortti. Kaupat tuli.

Toki jos kovasti kaduttaa, niin ainahan etämyynnissä on se 14vrk peruutusoikeus jolla voit alottaa tän rumban halutessasi uudestaan.
Miten tuollainen ”en haluakaan uudelle operaattorille, haluan vanhalle takaisin vaikka eivät edes tehneet winback-tarjousta”-käytännössä onnistuisi? Soittamalla vanhalle operaattorille et haluaa jatkaa?

Elisalta määräaikainen näemmä loppunut ja hinta pompannut nyt sinne 34€/kk. Mitäs kautta kannattaa lähteä uutta diiliä tekemään? Viimeksi vain tein siirron netissä moille ja rupesi winback tarjouksia tulemaan. Onko väliä mille operaattorille vaihtaa?

Elisalta määräaikainen näemmä loppunut ja hinta pompannut nyt sinne 34€/kk. Mitäs kautta kannattaa lähteä uutta diiliä tekemään? Viimeksi vain tein siirron netissä moille ja rupesi winback tarjouksia tulemaan. Onko väliä mille operaattorille vaihtaa?

Moi taitaa tällä hetkellä olla toimivin jos Elisalta haluat hyvän tarjouksen.

Kuinka nopeasti ootte saaneet Telialta winback-viestiä? Laitoin aamulla klo 8 siirron Moille, nyt odottaen että milloin voisi tilata Telian erikoisetuja…

Moi taitaa tällä hetkellä olla toimivin jos Elisalta haluat hyvän tarjouksen.
Miksi juuri Elisa? Enkä siis kysy asiaan ainoastaan sinulta, vaan myös muilta keskustelijoilta, just nyt musta tuntuu että siitä puhutaan niinkuin se olisi muodissa.

IMO näissä liittymä- ja nettiasioissa en ole vaivautunut olemaan "uskollinen asiakas" sitten 90-luvun lopun, kun huomasin ettei luotettava asiakkuus ole kannattavaa kenellekään muulle kun palveluntarjoajalle.

Olin Soneralla 10-vuotta ja muutaman kerran antoivat kysymällä alennusta, mutta se loppui nopeasti. Kun sitten hermostuin ja avauduin ASPA:lle asiasta, hän lopulta kertoi suoraan ettei heidän ole edes mahdollista tarjota pitkäaikaisille asiakkaille mitään, ellei asiakas ole jo siirtymässä kilpailijalle. Pyysin kirjaamaan ettei minuun saa olla yhteydessä siirron jälkeen, välitin tyytymättömyyteni "palautteena jos sitä kukaan edes lukee" ja siirryin Saunalahdelle.
Eihän Saunalahti ollut sen parempi alun jälkeen, mutta pitkään heidän kanssaan oli helpompi jutella ja sopia, sitten Elisa löi näppistä syvemmälle ja syvemmälle tähän saveen, sekin paskuutettiin samaksi sonnaksi.
MOI on ollut mulle tähän asti helpoin, nyt sekin on kohta DNA:n toimesta paskuutettu lopulliseen muotoonsa ja pakotettu tuohon samaan muottiin.

PS. eniten vituttaa että mulle koitetaan myydä kaistaa (bandwidth) vaikka kerron ettei sille ole käyttöä ja sitten vedotaan nopeuteen (latenssi) joka on mulle vielä hyödyttömämpää kuin kaista.

EDIT: kuinka ollakaan just osui otsikko silmään: Elisa taas vaikeuksissa – jäi kiinni asiakkaiden sumuttamisesta alennuskampanjassa (linkki Ilta-puluun)

Miksi juuri Elisa? Enkä siis kysy asiaan ainoastaan sinulta, vaan myös muilta keskustelijoilta, just nyt musta tuntuu että siitä puhutaan niinkuin se olisi muodissa.
Jos alunperin on Elisa niin miksi vaihtaa ensin muualle ja sitten vielä hakea toisen operaattorin winbackiä? Varsinkin kun nykyään on muodissa 12kk määräaikaiset.

Vastaan itselleni, ei tarvinnut soitella tuonnepäin Moille. Vaan asiakastyytyväisyydestä soiteltiin toisen kerran (nyt sain vastattua) ja tarjottiin tuota Suosikki 4G 200 -liittymää 6+4 eur hinnalla Elisaan siirtyvälle (Moi Potti alkuperäinen liittymä). Otin sitten sen.

Missään ei tosin näy, mihin päivämäärään asti tuo tarjoushinta on täsmälleen voimassa, mutta onkohan täsmälleen 24 kk, eli 11.6.2026-11.6.2028, vai edeltävään päivään eli 10.6.2028? Ei ollut kuitenkaan määräaikainen ja sitova, eli vaihtaa voi milloin vain. Laitoin kalenteriin muistutusta, että muistaa miettiä taas liittymäasioita parin vuoden päästä.
Otitko Elisan simmin postilla vai haitko liikkeestä? Mulle ei oo tullut vieläkään maanantaina otetun Elisan sopparin jälkeen Winbackia Moilta. Mietin, että alkaako liittymänvaihtoprosessi sitten vasta kun simmi on noudettu/postitettu.

Otitko Elisan simmin postilla vai haitko liikkeestä? Mulle ei oo tullut vieläkään maanantaina otetun Elisan sopparin jälkeen Winbackia Moilta. Mietin, että alkaako liittymänvaihtoprosessi sitten vasta kun simmi on noudettu/postitettu.
Tuli SIM postilla arviolta n. 3 päivän päästä. Tein sopimuksen Elisan kanssa maanantaina, uusi SIM tuli postissa ehkä keskiviikkona. Winback-soitot Moilta keskiviikko-iltana ja torstai-aamuna (2-3 päivän päästä sopimuksen teosta). Kolme päivää siis koko prosessissa, tarkemmin en tiedä, miten toimii tai onko eroja.

Moi:ta vaikuttaa porukka suosivan, itse sain tänään DNA:lta tarjouksen 200m 5g 18,99e/kk + 100e s-ryhmän lahjakortti päälle. DNA:n ja Telian välillä itse kilpailuttanut.

Tietääkö kukaan liittymän siirtämisestä omiin nimiin ja liittymähumpasta?
Vaihdan (Telian) liittymän firmalta takaisin itselleni ja siitä sitten uuteen firmaan myöhemmin kesällä, mutta nyt lyhyeksi väliajaksi siis itselleni. Siitä on aikaa kun viimeeksi tehnyt niin oliko helpointa vain ottaa Telialta uusi liittymä omistajanvaihdon yhteydessä ja vaihtaa heti perään "kilpailutettuun" liittymään?

Ja missä liittymässä on parhaat edut tyyliin kuukauden käyttöön? Muutama euro kuukausihinnassa aivan sama jos liittymästä maksaa vain kuukauden, mutta onko jollain firmalla hyvät liittymistarjoukset jotka saa itselleen myös noin lyhyellä ajalla?

Edit. Ja eikös määräaikaisestakin pääse eroon jos liittymän omistaja vaihtuu firmalle?

Tuli SIM postilla arviolta n. 3 päivän päästä. Tein sopimuksen Elisan kanssa maanantaina, uusi SIM tuli postissa ehkä keskiviikkona. Winback-soitot Moilta keskiviikko-iltana ja torstai-aamuna (2-3 päivän päästä sopimuksen teosta). Kolme päivää siis koko prosessissa, tarkemmin en tiedä, miten toimii tai onko eroja.
Okei. Tämä sai mut käymään Elisan liikkeessä hakemassa simmin. Nyt vasta nyt lähti kuulemma siirtoprosessi käyntiin. Täytyypä odotella Moin winbackia ensi viikkoon.

moi->elisa: su 7.6 chätissä tehty sopimukset, sim kortit tuli eilen ja ma 15.6 iltapäivästä aukeaa liittymät. ei taida moi:lta kuulua mitään.

moi->elisa: su 7.6 chätissä tehty sopimukset, sim kortit tuli eilen ja ma 15.6 iltapäivästä aukeaa liittymät. ei taida moi:lta kuulua mitään.
Täällä tismalleen sama. Ja ei ole moista kuulunut. Itse toki viime kuussa vasta moille siirryin, mikäli sillä merkitystä on.

Kävin kaupoilla ja Moin standimyyjältä kyselin millasta tarjousta olis puhelimeen jos ei suostu maksaan yli 20€ kuussa liittymästä.
Kiskas hihasta "Kampanja 5G 100" @ 18€/kk. Täysin riittävä meikälle. Jäämme odottelemaan Elisan winbackia.

moi.png

Minulla on pari Elisa 100 M Rajaton -liittymän 12kk määräaikaisuutta päättymässä syksyllä. Kk-hinta noissa 7,99 (sis Mobiilivarmenne).

Kävin äskettäin laskuja maksamassa OmaElisan puolella ja molemmissa olikin nyt aika houkutteleva päivitystarjous: 100 M Huoleton + liittymäturva sis. Mobiilivarmenne, 9,99e (12 kk). Jos tuon saa jatkumaan nykyisen perään, niin ottaisin. Pitää soittaa Aspaan ja varmistaa.

Minulla on pari Elisa 100 M Rajaton -liittymän 12kk määräaikaisuutta päättymässä syksyllä. Kk-hinta noissa 7,99 (sis Mobiilivarmenne).

Kävin äskettäin laskuja maksamassa OmaElisan puolella ja molemmissa olikin nyt aika houkutteleva päivitystarjous: 100 M Huoleton + liittymäturva sis. Mobiilivarmenne, 9,99e (12 kk). Jos tuon saa jatkumaan nykyisen perään, niin ottaisin. Pitää soittaa Aspaan ja varmistaa.

Kävin tänään asioimassa Elisan myymälässä ja siellä sitten myyntireiska tsekkasi tiedot ja olisi tarjonnut 15,99€ jatkoa nykyisille 11,99€ liittymille (100 M huoleton). En tarttunut tähän tarjoukseen, vaan venttailen nyt elokuulle, että mitä sieltä olisi tulossa.

Sama päivitystarjous näkyy itsellä myös elisan sovelluksessa. Nykyinen diili loppuu maaliskuussa. Myös 200m huoleton 14.99e per kk ja liittymäturvalla 16.99e.

50/10M olis ollut 4,99€/kk kahdelle vuodella

Vaikka tässä liittymän download putoaisi puoleen nykyisestä, niin hienoa huomata, että halpoja vaihtoehtoja on edelleen. Oma puhelimen 100M 4G on 2,99€/kk vuoden 2027 maaliskuuhun ja reitittimessä oleva sama liittymä 2027 syyskuuhun.

Vielä ei tarvitse hätäillä, mutta varmaan 2-3kk ennen tarjousajan loppumista ottaisin jo tuollaisen, ettei tarvi köyhtyä lähellekään kymppiä kuussa.

Itellä ihan samat! Ollu Moilla liittymä 6€ simmistä lähtien, ennen kuin DNA sen osti, eikä mitään kiinnostusta näytä olevan pitää asiakastaan. No, en kyllä olis luultavasti edes 9€ liittymään jaksanut vaihtaa tuosta Elisan 9,99€ vaikka olisivat sitä takasin tyrkyttäneet - 6€/kk olis varmaan saanut pysymään. :D

ei taida moi:lta kuulua mitään.
Täällä oli hyvä vinkki, että kannattaa laittaa markkinointiluvat päälle (Mun Moista tai muulta operaattorilta, jos muu). Jos siis odottaa winbackeja. Piti itsekin laittaa päälle, kun oli kielto siellä.

Eikä niitä kai välttämättä aina silti tule, näin olen lueskellut. Tuntematonta on teleoperaattorien ajatusmaailma. "Arpa on heitetty."

Laitoin Elisalta numeronsiirron Moi:lle ja jään odottelemaan winbackia. Pitääkö tuo moin 5e avausmaksu maksaa joka tapauksessa josta tuli lasku kun liittymäsopimuksen teki?

Laitoin Elisalta numeronsiirron Moi:lle ja jään odottelemaan winbackia. Pitääkö tuo moin 5e avausmaksu maksaa joka tapauksessa josta tuli lasku kun liittymäsopimuksen teki?
Siinä lienee eräpäivä parin viikon päästä?
Jos siirto peruuntuu, mitätöivät laskun.

Meidän talouteen tuli tosi huonot winbackit Elisalta siirtyessä Moille. Pari viestiä mitkä tais olla 19,99 ja 17,99, chatissa ei mitään järkevää tarjottu ja edes viimeisenä päivänä ei tullut mitään viestiä.

Meidän talouteen tuli tosi huonot winbackit Elisalta siirtyessä Moille. Pari viestiä mitkä tais olla 19,99 ja 17,99, chatissa ei mitään järkevää tarjottu ja edes viimeisenä päivänä ei tullut mitään viestiä.
Käytännössä vain itse soittamalla ja tinkimällä saa parhaat tarjoukset.
Numero yleensä tulee viestinä tai sähköpostina, jos on sallinut markkinoinnin.

Käytännössä vain itse soittamalla ja tinkimällä saa parhaat tarjoukset.
Numero yleensä tulee viestinä tai sähköpostina, jos on sallinut markkinoinnin.
Ei nyt aina noinkaan. Mulle vuosi sitten tarjottiin 11,99e/kk viimeisenä päivänä viestillä, enkä usko että tuosta enää kauheasti alemmas olisi soittamalla menty. Lähinnä meinasin että ei Elisa näköjään aina tarjoa viimeisenä päivänä mitään, kuten täällä usein mainittu että kolme tarjousta tulee ja viimeisenä päivänä se paras.

Pitäis liittymä hommata omiin nimiin pitkästä aikaa. Ei datakattoa ja varmaan joku 200 megaa riittävä nopeus. Puheluita/SMS aika vähän.

Mistäs nyt kandeis koittaa vaania hyvää diiliä? Ihannetilanteessa tilaisin suoraan operaattorin sivuilta, mutta voiko oikeesti saada halvemmalla jos soittaa tai käy liikkeessä? Moilla näytti olevan suoraan saatavilla 23e/kk liittymä joka voisi soveltua.

Tänään vikana päivänä ennen siirtoa Telialle, Elisa tarjosi 16,99€ Huoleton 5G 200M (ja 10€ päivitysmaksu eli 17,99€ oikeestaan, eivät suostuneet tuosta luopua, vaikka yritin) ja sit aika turha kuka soittaa palvelu kaupanpäälle. 12kk määräaikanen. Noh vähän sai hintaa pois ku viime viikol tarjosivat 19,99€ hintaan apissa tuota samaa 200M liittymää.

Kysyin viime viikonloppuna Elisan ständiltä paikallisessa kauppakeskuksessa että löytyykö jotain. Pyysi yhteystiedot ja lupasi ilmoittaa kun löytyy ja tänään soitti. Tuloksena 4G-Huoleton 100M 9.99€ kuussa 24kk ajan ja avausmaksu. Kuulemma vain Moilta siirtyville.
Eikä tullut Moilta vastinetta tällä erää.

Tämmönen winback-tarjous DNA:lta tänään

Heippa! Olet siirtämässä liittymääsi toiselle operaattorille, mutta mitä jos kuitenkin jäisit meidän asiakkaaksemme?

Saat nyt DNA Huoleton 5G 200M -liittymän uskomattoman edullisesti vain 18,99 €/kk 12kk ajan ja lisäksi kaupan päälle 100 € S-ryhmän lahjakortin (hinta jatkossa 34,99 €/kk, 12 kk määräaika yht. 227,88 €). Tartu tarjoukseen, niin perumme numeronsiirron puolestasi, vaikka uudelle operaattorille tekemäsi sopimus olisi määräaikainen.

Hinta on voimassa VAIN TÄNÄÄN. Soita maksuttomaan numeroomme 0800 304044 (klo 9-20), niin hoidetaan homma kuntoon.

Terveisin,

DNA

Mulla on DNA 4G 200M hintaan 19.9 €. Määräaikainen kausi päättyy nyt kuukauden vaihteessa. Otin eilen elisalta 5G 200 M hintaan 24,9 €. Tänään soitti DNA ja tarjosi 5G 200M 19,9e ja 50e lahjakortti s-ryhmään. Tinkasin vielä vähän ja irtosi 18,9e ja 100e lahjakortti. Kaupat tuli.
Moi:ta vaikuttaa porukka suosivan, itse sain tänään DNA:lta tarjouksen 200m 5g 18,99e/kk + 100e s-ryhmän lahjakortti päälle. DNA:n ja Telian välillä itse kilpailuttanut.

Itselleni DNA tarjosi tuota 200M 5G 18,99€/kk + 100€ S-ryhmän lahjakortin, mutta vain keskitysetuna, jos on ennestään tai hankkii DNA netti lisänopeuden hintaan 8€/kk. Yritin saada ilman lisänopeutta mitä en tarvitse, mutta ei kuulemma ollut mahdollista. Oliko teillä jo ennestään sitten se lisänopeus? Tällä hetkellä liittymä vaihtumassa Telialle muutaman päivän päästä.

DNA:n määräaikaiset 200M rajattomat liittymät (17,99e) päättymässä ja numeronsiirto Elisalle (19,90e). Tänään soitteli ja ehdotteli jatkoja DNA:lle. Aika nopeasti löytyi jatkolle sopiva hinta (15,99e/kk), joten taas mennään vuosi.

Eipä tullut mitään tarjousta Moilta, niin nyt ollaan sitten Elisalla 100M 9,99€ liittymällä. Vähän ristiriitaista infoa kyllä antava tuosta mobiilivarmenteesta, kun tietosivulla lukee näin;
Screenshot 2026-06-15 203842.png
mutta kun sitä menee ottamaan käyttöön, onkin hinta 2,99€/kk ekan kuukauden jälkeen..?
Screenshot 2026-06-15 203410.png
Eikö tänään käyttöönotettu liittymä ole riittävän uusi, vai eikö liittymä ole Elisan silmissä "uusi" jos siirtyy toiselta palveluntarjoajalta heille? :D

Eipä tullut mitään tarjousta Moilta, niin nyt ollaan sitten Elisalla 100M 9,99€ liittymällä. Vähän ristiriitaista infoa kyllä antava tuosta mobiilivarmenteesta, kun tietosivulla lukee näin;
Screenshot 2026-06-15 203842.png
mutta kun sitä menee ottamaan käyttöön, onkin hinta 2,99€/kk ekan kuukauden jälkeen..?
Screenshot 2026-06-15 203410.png
Eikö tänään käyttöönotettu liittymä ole riittävän uusi, vai eikö liittymä ole Elisan silmissä "uusi" jos siirtyy toiselta palveluntarjoajalta heille? :D
Mobiilivarmenne sisältyy niihin liittymiin, joissa on Liittymäturva (kaikissa winback-liittymissä ei ole). Ja käytännössä "maksuttomuus" tarkoittaa tuossa yhteydessä sitä, että liittymän kuukausimaksu on samanverran kalliimpi.

Statistiikka

Viestiketjuista
310 382
Jäsenet
83 804
Uusin jäsen
vonhande

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom