Minkälaista sulovilen-kauppataktiikkaa olette käyttäneet kun vanha operaattori kyselee äärimmäisen tarkkaan millaisen tarjouksen kilpailija on esittänyt? Sinällään ei pitäisi olla merkitystä koska jos vanhan antama tarjous ei miellytä vaihto toteutuu. Pokalla voisi tietenkin sanoa että "vitosen kuussa".
