Aikoja
Kapteeni
- Liittynyt
- 02.01.2023
- Viestejä
- 1 662
Mihinköhän suuntaan kannattaisi DNA:lta lähteä? Jonkun 100M rajaton heiltä aina saa 15,90 eur/kk mutta lahjakortteja ei ikinä.
Pitääkö se vain lähteä Moi:lle (DNA) ja sitten sitä kautta MOI - Elisa veivaukseen ?
Mulla olis sama edessä, määräaikainen loppumassa tosin Elisalta (10€/kk Elisa 4G Perus 100M). Vielä tuota ei tarvitsisi vaihtaa ihan mutta syksyllä viimeistään.