- Liittynyt
- 21.11.2016
- Viestejä
- 6 150
Itse noita operaattorituotteita joskus myymälässä ja puhelinpalvelussa myyneenä, niin kyllä sen ihan helposti huomaa onko asiakas "kartalla" vai ottaako se ihan kaiken mitä "mukava nuori myyjä" kehtaa myydä vaikka ei niitä tarvis, haluais, tai edes käsittäis mitä on ostamassa. Riittävän mukava ja supliikki kun olet niin monet ei edes kehtaa kieltäytyä vaikka haluaisivatkin ettei myyjälle tule paha mieli.Jos ostaa tuotteita joista ei ymmärrä mitään niin ei se kyllä täysin myyjänkään vika ole...
Se on vain ja ainoastaan myyjän moraalista kiinni käyttääkö noita ihmisiä hyödykseen vai eikö, jokaisella myyjällä tulee vastaan tilanteita joissa se on mahdollista jos vanhuksia ja ymmärtämättömiä haluaa huijata.
Monestihan jos noita joku heikomman moraalin yksilö myy vanhukselle tms. niin vähän ajan päästä omaiset tulee linjoja pitkin tai tiskin yli vittusaatanaa huutaen haukkumaan jonkun asiakaspalvelijan maan rakoon siitä että "te myytte" höperöityneelle vanhukselle 5G liittymän 2G puhelimeen ja viihdepalvelun vaikka henkilö ei katso telkkarista muuta kuin uutisia... Niitä on kiva sitten jälkikäteen selvitellä, irtisanoa ja hyvitellä kun joku myyntitykki on halunnut kuukauden bonuskertymät täyteen.