• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Liittymät

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 021
Luulenko vain, vai onko liittymien hinnat nousseet reippaasti tässä viimeisen 1-2v aikana?

Nyt on listahinnat luokkaa 25e/kk jollekin kusiselle 10 Mbps rajattomalle, kun edellisen kilpailutuksen yhteydessä olivat luokkaa 17e/kk 100 Mbps rajattomat ilman mitään vaihtokikkailuja. Parin kuukauden päästä taas loppuu Elisan 5,90e/kk 100 Mbps rajaton (ei sis. puheluja tai sms), niin pitäisi alkaa uutta kyttäämään. Taitaa olla niin että Moi kutsuu jälleen.
Et luule, lähtökohtaisesti se tosin johtuu siitä että täällä alettiin alunperin tarjoamaan "liian halpoja" rajattomia liittymiä.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 026
Minulla oli tämä ongelma vaan ei ole enää. Vähän väliä soitti joku ja tyrkytti jotain viihde-palvelua ja tätä jatkui yhtenään, vaikka aikaa myöten vitutustason noustua raivosin niille kurkku suorana, että lopettakaa se jatkuva häiritseminen ja että en katso lainkaan televisiota. Silti vain jatkui ja jatkui. OmaElisan suoramarkkinointiasetuksilla ja ASML:n kielloilla ei ole tähän mitään vaikutusta.

Pääsin ongelmasta loppujen lopuksi sujuvasti eroon kirjoittamalla OmaElisan kautta asiakaspalveluun viestin, jossa pyysin lopettamaan kaikki puhelut, tai jos se ei onnistuisi, niin irtisanomaan kaikki palvelut. Sitä kautta asia järjestyi, ja sain oleellisilta osin seuraavan vastauksen: "Olen nyt lisännyt numerosi Elisan sekä Enian soittokieltolistalle.". Eli Elisan ja Enian soittokieltolistalle hakeutuminen on se asia, mitä sieltä täytyy pyytää häiriköinnistä eroon päästäkseen.
Moikka Marko! Kiva kun laitoit meille tätä kautta viestiä :)

Pahoittelut omasta puolestani, että puheluita on tullut noin paljon! Välitin palautteesi eteenpäin sekä lisäsin numerollesi soittokiellon puhelinmyynitiimme sekä asiakaspalveluumme. Esto astuu voimaan muutaman päivän kuluessa.

Olisimmeko voineet olla jotenkin muuten avuksi täältä suunnalta?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 445
Omat tiedot -> Viestintä
Joo, taitaa nuo liittyä vain automaattisiin markkinointiviesteihin sähköpostitse ja tekstiviestitse. Mulla ainakin nuo Elisa Viihteeseen liittyvät ruksit ovat tuolta olleet poissa ja silti sitä vähän väliä soittaen tuputetaan.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 233
Minulla oli tämä ongelma vaan ei ole enää. Vähän väliä soitti joku ja tyrkytti jotain viihde-palvelua ja tätä jatkui yhtenään, vaikka aikaa myöten vitutustason noustua raivosin niille kurkku suorana, että lopettakaa se jatkuva häiritseminen ja että en katso lainkaan televisiota. Silti vain jatkui ja jatkui. OmaElisan suoramarkkinointiasetuksilla ja ASML:n kielloilla ei ole tähän mitään vaikutusta.

Pääsin ongelmasta loppujen lopuksi sujuvasti eroon kirjoittamalla OmaElisan kautta asiakaspalveluun viestin, jossa pyysin lopettamaan kaikki puhelut, tai jos se ei onnistuisi, niin irtisanomaan kaikki palvelut. Sitä kautta asia järjestyi, ja sain oleellisilta osin seuraavan vastauksen: "Olen nyt lisännyt numerosi Elisan sekä Enian soittokieltolistalle.". Eli Elisan ja Enian soittokieltolistalle hakeutuminen on se asia, mitä sieltä täytyy pyytää häiriköinnistä eroon päästäkseen.
Tuleeko tuosta winback-soitot läpi? Vai soitellaanko nekin nykyään itse.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Kyllähän tuolla näyttää olevan jopa jonkinlainen sivu tuosta markkinointi asiasta ja melkolailla jokakohdassa neuvotaan ottamaan suoraan yhteyttä asiakaspalveluun, jonka kautta estää.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
528
Telialle annoin kilpailun yhteydessä luvan soittaa. 10e/kk ois saanu 50megasen liittymän, puhelut/viestit käytön mukaan, valmiiksi siellä jo pari samanlaista liittymää á 5e/kpl. Elisan 5,9e/kk liittymää jälel helmikuuhun niin en tarttunut.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
68
Telialle annoin kilpailun yhteydessä luvan soittaa. 10e/kk ois saanu 50megasen liittymän, puhelut/viestit käytön mukaan, valmiiksi siellä jo pari samanlaista liittymää á 5e/kpl. Elisan 5,9e/kk liittymää jälel helmikuuhun niin en tarttunut.
Ei ollut tarjota tuollaisia vaikka meinaan irtisanoa Telian sopimukseni. Rajaton 150 M 19,90 €/kk 24 kuukauden ajan. ei määräaikaisuutta oli minulle paras diili heillä tarjota.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Ei ollut tarjota tuollaisia vaikka meinaan irtisanoa Telian sopimukseni.
Ne parhaat tarjouksethan irtoaa vasta kun sen liittymän on laittanut siirtymään jonnekin.
Itse pistin Elisan tarjouksen tilaukseen niin Telialta sai rescuena 150M rajattoman liittymän 16,90 €/kk joka oli mulle ihan riittävä tarjous.

Sitä en tiedä mistä noita viiden-kuuden euron liittymiä oikein saa, ehkä vaatii jonkun tietyn käyttäjäprofiilin ennen kuin irtoaa, mutta itse en ole onnistunut saamaan. Elisa vissiin joskus tarjoili kuuden euron liittymiä jos porukka oli siirtymässä Moille kuuden euron simmin perässä tai jos siirsi Moilta Elisalle. Nykyäänhän Moin kk-hinta on 9 euroa niin tuskin Elisakaan enää jakelee kuuden euron liittymiä tulevaisuudessa kovin voimallisesti...
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 021
Ei noita viiden-kuuden euron liittymiä tarjota jos datasiirtoa on käyttänyt yhtään reippaammin.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
68
Ne parhaat tarjouksethan irtoaa vasta kun sen liittymän on laittanut siirtymään jonnekin.
Itse pistin Elisan tarjouksen tilaukseen niin Telialta sai rescuena 150M rajattoman liittymän 16,90 €/kk joka oli mulle ihan riittävä tarjous.

Sitä en tiedä mistä noita viiden-kuuden euron liittymiä oikein saa, ehkä vaatii jonkun tietyn käyttäjäprofiilin ennen kuin irtoaa, mutta itse en ole onnistunut saamaan. Elisa vissiin joskus tarjoili kuuden euron liittymiä jos porukka oli siirtymässä Moille kuuden euron simmin perässä tai jos siirsi Moilta Elisalle. Nykyäänhän Moin kk-hinta on 9 euroa niin tuskin Elisakaan enää jakelee kuuden euron liittymiä tulevaisuudessa kovin voimallisesti...
Irtisanoin nyt kun noin laitoit asian. 14 päivää on aikaa löytää joku muu. Kyllä varaan minulle kelpaisi myös tuo mainitsemasi tarjous mutta pelkkä irtisanominen ei taida riittää että tarjoillaan? Täytynee ensin ottaa muilta tarjouksia vastaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
857
Irtisanoin nyt kun noin laitoit asian. 14 päivää on aikaa löytää joku muu. Kyllä varaan minulle kelpaisi myös tuo mainitsemasi tarjous mutta pelkkä irtisanominen ei taida riittää että tarjoillaan? Täytynee ensin ottaa muilta tarjouksia vastaan.
Niin laitoitko numeronsiirron jollekin toiselle vai irtisanoitko liittymän?

Meinaan vain mahtavatko hirveästi mitään winbackkejä tarjoilla suljettaville liittymille, kun niin tehdään yleensä vain tarpeettomille liittymille.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 233
Niin laitoitko numeronsiirron jollekin toiselle vai irtisanoitko liittymän?

Meinaan vain mahtavatko hirveästi mitään winbackkejä tarjoilla suljettaville liittymille, kun niin tehdään yleensä vain tarpeettomille liittymille.
DNA:lla tarjottiin aiemmin tarjousta mokkulaliittymään kun sellaisen on mennyt Chatissa sanomaan irti.

Tuli 50 Mb rajaton 9,90kk 24kk ajaksi. Alkuperäinen oli 16,90 hintaan 21/21 hintamuutoksessa noussut 4G.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Irtisanoin nyt kun noin laitoit asian. 14 päivää on aikaa löytää joku muu. Kyllä varaan minulle kelpaisi myös tuo mainitsemasi tarjous mutta pelkkä irtisanominen ei taida riittää että tarjoillaan? Täytynee ensin ottaa muilta tarjouksia vastaan.
Vähän jo mietityttää, että trollaatko. Mutta jos oikeasti toimit noin, niin peru se irtisanominen ja laita numero siirtymään toiselle operaattorille, esim Moille. Silloin niitä parhaita mahdollisia tarjouksia tulee jos on tullakseen, ja ennen kaikkea et menetä puhelinnumeroasi, toisin kuin jos annat liittymän sulkeutua.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Irtisanoin nyt kun noin laitoit asian. 14 päivää on aikaa löytää joku muu. Kyllä varaan minulle kelpaisi myös tuo mainitsemasi tarjous mutta pelkkä irtisanominen ei taida riittää että tarjoillaan? Täytynee ensin ottaa muilta tarjouksia vastaan.
Parhaat tarjoukset saa siis kun laittaa numeron siirtymään toiselle operaattorille. Jos irtisanot liittymäsi niin tarjouksia ei välttämättä tule ja kuapanpäälle menetät numerosi. Numeroa ei voi avata toiselle operaattorille jos se on irtisanottu.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Viime marraskuussa Elisalta sai vielä noita 5,90e/kk Rajaton 100Mb, puhelut/viestit maksaa ja 24kk sopparilla (kunhan avasi uuden liittymän Moilta ja laittoi siirron samantein, eli tarjosivat Moin asiakkaille tuon, olipa miten uusi tahansa), niitä itselläkin pari, niin ei tarvii miettiä toviin vielä. Nyt tosiaan näyttää, että aikas tuuripeliä, mitä tarjoillaan...
Ehkäpä Black Friday tuo seuraavat kunnon tarjoukset, niitä odotellessa.
 
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
260
15,90e/kk Rajaton 20M 4G 24kk etuhinta voimassa + 20e K-Ryhmän lahjakortti oli paras mitä Telia pystyi kuulemma tarjoomaan kun laitoin numeronsiirron DNA:lle vetämään.

Niinhän nuo näyttää hinnat olevan nousussa kun vuosi sitten irtosi Rajaton 150M 14,90e hintaan... :tdown:
Onko tämä telian ainoa tarjous liittymää vaihtaville? Minullakin tuo sama rajaton päättyy kohta, taidan vaihtaa hetkeksi MOIlle…
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852
15,90e/kk Rajaton 20M 4G 24kk etuhinta voimassa + 20e K-Ryhmän lahjakortti oli paras mitä Telia pystyi kuulemma tarjoomaan kun laitoin numeronsiirron DNA:lle vetämään.

Niinhän nuo näyttää hinnat olevan nousussa kun vuosi sitten irtosi Rajaton 150M 14,90e hintaan... :tdown:
Hienoa jos lahjakortti tulee. Itse kun tilasin saman liittymän 16,90 hinnalla 2-3kk sitten, niin luvattiin 30e lahjakortti. Nyt kun olen asiaa selvitellyt asiakaspalvelun kanssa, niin ei lahjakortti kuulemma kuulu tähän tilaukseen (vaikka minulla on kuvaruutukaappaus jne).
Todella hienoa TELIA, siirryn mielelläni DNA asiakkaaksi. Harmittaa kyllä, ettei luvatusta pidetä edes tuota vertaa kiinni

Edit. Vastatarjouksena dna:lle tarjosivat samaa 16,90 liittymää:redface:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
11
Dna Super 4G Rajaton. 300m. 12kk määräaikaisuus ja sopimus jatkuu samalla hinnalla 24kk. 18.90€. Tein juuri chatissa sopimuksen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Siis on melkoista kikkelöintiä tänään soitin viimeksi DNAlle, eivätkä kysyneet edes mitään liittymän ym. suuntaista niinkuin yleensä. Olisi mullekin kelvannut tuo 4G rajaton 300M tuohon hintaan. Maksan nyt sitten päälle 30 siitä ilosta että on 5G liittymä, vaikka ei ole edes päätelaitetta. Minkähän takia ei muuten näytä DNAn sivulla edes tuommoista liittymävaihtoehtoa?.
 
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
11
Siis on melkoista kikkelöintiä tänään soitin viimeksi DNAlle, eivätkä kysyneet edes mitään liittymän ym. suuntaista niinkuin yleensä. Olisi mullekin kelvannut tuo 4G rajaton 300M tuohon hintaan. Maksan nyt sitten päälle 30 siitä ilosta että on 5G liittymä, vaikka ei ole edes päätelaitetta. Minkähän takia ei muuten näytä DNAn sivulla edes tuommoista liittymävaihtoehtoa?.
Itse sanoin, että Telialta saa nopeamman ja halvemman liittymän. Oma Dna sopimus olisi loppunut ensi kuussa. Se oli 4g rajaton 100m ja hinta siinä oli 16,90€
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 540
Winbackillä pari vuotta sitten saatu Huoleton 50M 9.9€->11.9€->14.9€, pitäisiköhän tässä katsella Moi:n liittymää kun dataa menee 1.5gigaa kuukaudessa, ei nousisi kuin 1.1€ maksimissaan puhelinlasku vs elisa:n vanha diili. :hmm: Tuskin elisalta tarjotaan tuota huolettoman jatkoa parempaa diiliä?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Itse sanoin, että Telialta saa nopeamman ja halvemman liittymän. Oma Dna sopimus olisi loppunut ensi kuussa. Se oli 4g rajaton 100m ja hinta siinä oli 16,90€
Mukava tuo DNA chat kun syö viestit, yritäppä tässä nyt ketkuilla halpuutusta. Epäilen että jos liitän tuon teikäläisen tarjoustekstin sinne niin ovat autuaan tietämättömiä.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 233
Mukava tuo DNA chat kun syö viestit, yritäppä tässä nyt ketkuilla halpuutusta. Epäilen että jos liitän tuon teikäläisen tarjoustekstin sinne niin ovat autuaan tietämättömiä.
Mulle ainakin soitettiin Winbackista.

Tarjous jatkuu 9,90 kk rajaton 50 Mb, 17 Gt EU, rajaton puhejaviestipaketti. 12 kk ajan. Numeronsiirto Telialle, joka tarjosi Rajaton 2M samaan hintaan 12 kk.

Chatin jatko olisi ollut Rajaton 10M, 14,90 12 kk ajaksi.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
No enhän minä muistanut että mulla on määräaikainen sopimus vuoden loppuun, pitää unohtaa nuo halvennuskeskustelut.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 233
No enhän minä muistanut että mulla on määräaikainen sopimus vuoden loppuun, pitää unohtaa nuo halvennuskeskustelut.
Ainakin Elisalle voi liittymän ajastaa 6 kk päähän ja Telialle 3 kk päähän. Voit siis hyötyä halvoista hinnoista jo nyt.

DNA:lla Winback soittaa heti ja tarjoaa jatkoa niin että se jatkuu nykyisen perässä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Telian edellinen 18,90€ 100mb rajaton oli päättymässä niin meinasin vaihtaa DNA:lle 14,90€ 10mb rajaton liittymään. Niin Telialta tarjosivat 200mb rajatonta 17,90€ ja 30€ lahjakorttia LIDLIin.

Itselläni ole mitään merkitystä puhelimen netin nopeudella, mutta tuo DNA:n sim kortin aktivointi tökkii.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Ainakin Elisalle voi liittymän ajastaa 6 kk päähän ja Telialle 3 kk päähän. Voit siis hyötyä halvoista hinnoista jo nyt.

DNA:lla Winback soittaa heti ja tarjoaa jatkoa niin että se jatkuu nykyisen perässä.
Niinhän nuo tuntuu tekevän, kattelen nyt minkälaisen tarjouksen ne saa sitten 4kk päästä aikaan, mikä on luuritilanne ja onko tänne edes saatu 5Gtä ym. ym. Yli 20 vuotta olen DNAn asiakas ollut, niin eiköhän nuo jotain kehitä taas. Katsoo sitten vaihtaako firmaa vai ei. DNAlla eivät edes ehdottele että jatketaan sitten tuolla hintaa mikä nyt on tarjouksessa etukäteen.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 926
Winbackillä pari vuotta sitten saatu Huoleton 50M 9.9€->11.9€->14.9€, pitäisiköhän tässä katsella Moi:n liittymää kun dataa menee 1.5gigaa kuukaudessa, ei nousisi kuin 1.1€ maksimissaan puhelinlasku vs elisa:n vanha diili. :hmm: Tuskin elisalta tarjotaan tuota huolettoman jatkoa parempaa diiliä?
Aikalailla sama tilanne oli joku aika sitten ja vaihdoin sitten Moille. Ei ole ollut valitettavaa.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
629
Nykyinen oma ja vaimon puhelinliittymä Elisa Huoleton 100M etuhinnalla 11,90 €/kk.
Etuhinta päättyy piakkoin. Elisa olisi automaattisesti hilaamassa hinnat 16,90 €/kk.

Rajattomalle datalle ei mitään tarvetta meillä kummallakaan oikeasti. Datan käyttö 0-2 Gt/kk.
Eikä oikeastaan rajattomille puheluille/tekstareillekaan, ainakaan itsellä, vaimolla ehkä.

Maksaakohan vaivaa laittaa numeronsiirrot vetämään Moille?

Muksujen liittymät 2 kpl on jo siellä ja jos Elisa ei parempaa tarjoa, niin ei oikeastaan haittaisi jos kaikki 4 liittymää jäisivät Moille. Olisipahan muksuilla isompi datapooli, mistä ammentaa.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 180
Nykyinen oma ja vaimon puhelinliittymä Elisa Huoleton 100M etuhinnalla 11,90 €/kk.
Etuhinta päättyy piakkoin. Elisa olisi automaattisesti hilaamassa hinnat 16,90 €/kk.

Rajattomalle datalle ei mitään tarvetta meillä kummallakaan oikeasti. Datan käyttö 0-2 Gt/kk.
Eikä oikeastaan rajattomille puheluille/tekstareillekaan, ainakaan itsellä, vaimolla ehkä.

Maksaakohan vaivaa laittaa numeronsiirrot vetämään Moille?

Muksujen liittymät 2 kpl on jo siellä ja jos Elisa ei parempaa tarjoa, niin ei oikeastaan haittaisi jos kaikki 4 liittymää jäisivät Moille. Olisipahan muksuilla isompi datapooli, mistä ammentaa.
Kannattaa, ehdottomasti laittaa Moille liittymät. Voit tuossa vain voittaa, eli joko Elisa tarjoaa parempaa diiliä tai säästät Moilla jatkossa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Nykyinen oma ja vaimon puhelinliittymä Elisa Huoleton 100M etuhinnalla 11,90 €/kk.
Etuhinta päättyy piakkoin. Elisa olisi automaattisesti hilaamassa hinnat 16,90 €/kk.

Rajattomalle datalle ei mitään tarvetta meillä kummallakaan oikeasti. Datan käyttö 0-2 Gt/kk.
Eikä oikeastaan rajattomille puheluille/tekstareillekaan, ainakaan itsellä, vaimolla ehkä.

Maksaakohan vaivaa laittaa numeronsiirrot vetämään Moille?

Muksujen liittymät 2 kpl on jo siellä ja jos Elisa ei parempaa tarjoa, niin ei oikeastaan haittaisi jos kaikki 4 liittymää jäisivät Moille. Olisipahan muksuilla isompi datapooli, mistä ammentaa.
Totta kai siirrät sitten Moille; tuossa skenaariossa siinä ei ole huonoja puolia mutta rahaa säästyy. Lisäksi sitten Elisa saattaa tarjota winbackiä.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 587
Moissa kyllä sekin hyvä puoli, että menee automaattisesti pankkikortilta laskutus eikä tarvi säätää Omaelisan kautta laskua maksuun. Jo senkin takia maksaa vaikka euron extraa kuussa, tosin eipä tuolta enää edes irtoa 7,90 tai 8,90 Tarkkoja 100M. Vaikka irtoais, niin Moi silti parempi kun jos vaikka lapset soitteliskin paljon niin pysyy lasku hallussa. Lisäksi Moilta ei soitella SERiä tuputtaen.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
629
Moissa kyllä sekin hyvä puoli, että menee automaattisesti pankkikortilta laskutus eikä tarvi säätää Omaelisan kautta laskua maksuun. Jo senkin takia maksaa vaikka euron extraa kuussa, tosin eipä tuolta enää edes irtoa 7,90 tai 8,90 Tarkkoja 100M. Vaikka irtoais, niin Moi silti parempi kun jos vaikka lapset soitteliskin paljon niin pysyy lasku hallussa. Lisäksi Moilta ei soitella SERiä tuputtaen.
E-lasku sinänsä OK, mutta SER:n tuputus alituiseen, vaikka usein todennut soittelijoille, että en Elisa Viihdettä etc ota ilmaiseksikaan vaan ainoastaan pienestä maksusta omaan suuntaan, käy kyl hermoille.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 587
Jep jep, ja tyttö meni just ekalle luokalle niin ennen koulun alkua syntymäajan perusteella jotain 1M Tarkka mutta jollain koululaisnimellä -paskaliittymää tuputtivat 9,90 €/kk asiakasetuna ja ei meinannut lopettaa millään. Pistin kostoksi Moille tyttären heti ton puhelun jälkeen (sillä oli Elisan latausliittymä, minkä numeroa ei edes olisi saanut Elisalle mihinkään muuhun liittymätyyppiin... Moille kyllä onnistui latausliittymän siirto 9 €/kk simmiin) ja kohta menee muut perässä jahka vielä 3 kpl Tarkka 100 M 4G:isiä loppuu kohta 5,90 €/kk hinta, jos ei nyt tule puhelinhäiriköintiä lisää ennen sitä.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
212
E-lasku sinänsä OK, mutta SER:n tuputus alituiseen, vaikka usein todennut soittelijoille, että en Elisa Viihdettä etc ota ilmaiseksikaan vaan ainoastaan pienestä maksusta omaan suuntaan, käy kyl hermoille.
Huvittavaa kun olin samoilla linjoilla että en ota Viihdettä vaikka saisin sen ilmaiseksi. Elisalla oli menossa kampanja jossa Viihteen saa kahdeksi vuodeksi laajakaistaliittymän hinnalla. Mulla oli alla toinen kamppis jossa giganen kuitu oli 19,90 6kk. Tein kaupat puhelimessa ja laajakaista on sen 19,90 vielä 18kk. Muuten en itsekään Viihdettä ottaisi, täysin turhake kun en ole katsellut normaali televisio kanavia yli 15 vuoteen.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 445
Moissa kyllä sekin hyvä puoli, että menee automaattisesti pankkikortilta laskutus eikä tarvi säätää Omaelisan kautta laskua maksuun. Jo senkin takia maksaa vaikka euron extraa kuussa, tosin eipä tuolta enää edes irtoa 7,90 tai 8,90 Tarkkoja 100M. Vaikka irtoais, niin Moi silti parempi kun jos vaikka lapset soitteliskin paljon niin pysyy lasku hallussa. Lisäksi Moilta ei soitella SERiä tuputtaen.
Ite kyllä arvostan sitä, että erääntyvät laskut näkyvät verkkopankissa kuten esim. elisan e-laskut tekevät sen sijaan, että tililtä vaan "yllärinä" veloittuu random summia, kuten Moin ja Dotin kanssa.

Joo sinänsä ei hirveän iso asia ja tuleehan siitä pari viikkoa aiemmin ilmoitus, joka sitten erikseen vaan pitää muistaa, mutta muutama vuosi sitten kävi niin, että unohtui. Muuton takia oli rahat tiukilla ja ajatukset muualla, joten tuli keskityttyä vain siihen mitä verkkopankissa näkyi erääntyvissä ja laskettua menot sitten sen mukaan. Sitten ei ollutkaan enää käyttötilillä riittävästi katetta Moin veloituspäivänä. Palkka kyllä tuli sinne heti seuraavana päivänä, mutta tuo läpi menemättä jäänyt veloitus aiheutti sitten oman härdellinsä, kun Moin järjestelmä ei jostain syystä osannut yrittää sitä veloitusta myöhemmin uudelleen.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Moilta ei taida tulla winback-kalasteluja? Mitenhän tuolta pääsisi vaihtamaan edullisempaan rajattomaan? Chattiin höpisemään vai soittoa johonkin?
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 233
Moilta ei taida tulla winback-kalasteluja? Mitenhän tuolta pääsisi vaihtamaan edullisempaan rajattomaan? Chattiin höpisemään vai soittoa johonkin?
Pistä numero siirtymään niin tulee tarjous Moilta. Ehkä parhaiten tulee tarjousta kun siirrät Telialle, Elisalle.

Älä siirrä DNA:lle, koska samaa lafkaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 289
Mikäs se nyt onkaan nykyään halvin pelkkä data n. 100M-liittymä? Moilla näyttäisi olevan 18 € / kk.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 580
Viestejä
4 184 980
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom