Liittymät

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
868
Ollut käytössä Saunalahden/Elisan Mobiilinetti 100Mbit hintaan 18,40€/kk. Hinta oli pompsahatamassa, ja tarjosivat oletuksena vain 300Mbitin nettiä hintaan 24,90 ja vaihtomaksu 6,90€. Menin omassa Elisassa tekemään liittymän irtisanomista, ja kun syyksi valitsi "liian kallis hinta" pomppasi ruutuun tarjous jossa tuo 100Mbit liittymä maksaakin sitten enää 14,90€ 24kk ja ei mitään muutosmaksua. Otin nyt sitten sen. Ei varmasti ole paras tarjous, mutta ei jaksa alkaa siirtelemään ja odottelemana puhelinsoittoja. Hämmentävää puuhaa on tämä liittymähinnoittelu, kun listahinnat on jotain, ja ne "oikeat hinnat" joilla asiakkaita vielä halutaan pitää sitten kertaluokkaa pienempiä.

Jos jollakin on kallis Elisan liittymä, niin tuota kannattaa testata. Itsellä oli hinta pompsahtamassa 13.10, eli voi toki olla aikaan sidottu miten noita tarjotaan irtisanomista suunnitteleville.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
Luulenko vain, vai onko liittymien hinnat nousseet reippaasti tässä viimeisen 1-2v aikana?

Nyt on listahinnat luokkaa 25e/kk jollekin kusiselle 10 Mbps rajattomalle, kun edellisen kilpailutuksen yhteydessä olivat luokkaa 17e/kk 100 Mbps rajattomat ilman mitään vaihtokikkailuja. Parin kuukauden päästä taas loppuu Elisan 5,90e/kk 100 Mbps rajaton (ei sis. puheluja tai sms), niin pitäisi alkaa uutta kyttäämään. Taitaa olla niin että Moi kutsuu jälleen.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Näitä, on ollut jokaisella operaattorilla hinnat vaihtelee 5-10e välillä. Telia oli muistaakseni ainoa jolla pystyi myös soittamaan puheluita ja lähettämään viestejä.
Elisalla tällä hetkellä parhaat vaihtoehdot: Uudet asiakkaat 20mb netti tabletin oston yhteydessä 9,90/kk, laajakaista-asiakkaana 50mb (Saunalahti tuplakaista) 10e/kk.
DNA:lla kulkee nimellä Matkanetti, 50mb 5e/kk vaatii asiakkuuden jossa sinulla on vähintään 200mb nettiliittymä DNA:lta entuudestaan.
Telialla on joku taloyhtiölaajakaista tarjous jota en pysty tarkistamaan kun en ole asiakas.
No joo, ei näistä sitten ole ratkaisuksi.
Ok-talo jossa Lounean valokuitu niin ei noista muiden operaattoreiden kytkytarjouksista oikein pääse hyötymään...
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
589
Ovat. Telian laajakaista-asiakkaana mobiilinetti lisänä (puhelut toimivat): eka vuosi oli 4,90 e/kk, toinen (juuri loppumassa) 7,90 e, nyt tarjoavat 12,90 e. MOIlle kai siirryttävä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
143
Ollut käytössä Saunalahden/Elisan Mobiilinetti 100Mbit hintaan 18,40€/kk. Hinta oli pompsahatamassa, ja tarjosivat oletuksena vain 300Mbitin nettiä hintaan 24,90 ja vaihtomaksu 6,90€. Menin omassa Elisassa tekemään liittymän irtisanomista, ja kun syyksi valitsi "liian kallis hinta" pomppasi ruutuun tarjous jossa tuo 100Mbit liittymä maksaakin sitten enää 14,90€ 24kk ja ei mitään muutosmaksua. Otin nyt sitten sen. Ei varmasti ole paras tarjous, mutta ei jaksa alkaa siirtelemään ja odottelemana puhelinsoittoja. Hämmentävää puuhaa on tämä liittymähinnoittelu, kun listahinnat on jotain, ja ne "oikeat hinnat" joilla asiakkaita vielä halutaan pitää sitten kertaluokkaa pienempiä.

Jos jollakin on kallis Elisan liittymä, niin tuota kannattaa testata. Itsellä oli hinta pompsahtamassa 13.10, eli voi toki olla aikaan sidottu miten noita tarjotaan irtisanomista suunnitteleville.
selvisit siis ilman tota vaihtomaksua?..... mulla ei onnistunut missään muodossa sen ohittaminen......
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
868
selvisit siis ilman tota vaihtomaksua?..... mulla ei onnistunut missään muodossa sen ohittaminen......
Kommenttisi jälkeen aloin itsekin epäilemään asiaa, mutta kyllä minä 99% varma olen että siinä ikkunassa oli mainittu että muutosmaksu 0 euroa. Tilausvahvistuksessa ei ole muita rivejä kuin tuo 14,90€ ja kertamaksu kohdassa lukee 0€, samoin kuin toimistusmaksussa 0€. Eka laskuhan sen sitten näyttää.

E. Tässä minun tapauksessa liittymän nopeus pysyy samana, eli olisiko tuo sitten rajattu niin että jos nopeus muuttuu, joutuu tuon maksamaan?
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Nyt sain elisan tarjouksen 300saunalahti huoleton. 4g. 21.90. 2vuootta hinta voimassa.kerryttää sbonusta. Viaplay kuukausi ilmaiseksin ja 30 skaupan lahjakortti. 6.90 maksaa liittymätyypin vaihto. Dnalta tuli jo kortti minkävoin nakata roskiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
Nyt sain elisan tarjouksen 300saunalahti huoleton. 4g. 21.90. 2vuootta hinta voimassa.kerryttää sbonusta. Viaplay kuukausi ilmaiseksin ja 30 skaupan lahjakortti. 6.90 maksaa liittymätyypin vaihto. Dnalta tuli jo kortti minkävoin nakata roskiin.
Tuohan on oikein mukava tarjous varsinkin 300Mbit/s liittymästä ja vielä 5G-liittymä sekä tuossahan saa ilmaisella paremmat nopeudet kuin alle 300Mbit/s liittymät
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
653
Multa pikku hiljaa loppumassa Elisan 18,90 €/kk Saunalahti Huoleton Premium 200M ja tuli tänään soitto, että päivitetäänkö liittymä Saunalahti Huoleton Premium 300M, 27,90 €/kk. Aika nopsaa sanoin, että ei kiitos. OmaElisassa jopa tarjouksena Saunalahti Huoleton Premium 300M, 22,90 €/kk + 6,90€ vaihtomaksu. Pitää vielä laittaa Elisan aspaan viestä, että mikä heidän viimeinen tarjous on.

Nopeudella ei sinänsä väliä, kun omalla alueella ei oikeastaan millään operaattorilla saa yli 100mbit/s, joten liittymän nopeudella ei mitään väliä.

Telialta saa ihan ok tarjouksen 19,90€kk/24kk Rajaton 200M mutta jännä, että mobiilissa ja koneen selaimella erilaiset tarjoukset (mobiilissa tarjotaan samaan hintaa 200bit/s kun koneella 150 bit/s ) :D + K-ryhmän 30 €:n lahjakortin.

DNA:lta saisi 19,90 €/kk/12 kk, 150 Mbit/s (DNA Nopea 4G Rajaton Plus) tai 21,90 €/kk/12 kk, 300 Mbit/s (DNA Super 4G Rajaton)
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 207
Onko muilla elisan asiakkailla ongelmana että niiden puhelinmyyjät soittelee jatkuvasti? Mulle soitti maanantaina, kieltäydyin mistään ja myyjä ymmärsi. Tiistain soittaja jankkasi eikä ymmärtänyt sanaa ei - löin luurin korvaan. Ja eikö vielä yksi soittanut eilenkin. Sille sanoin heti puhelun alussa hyvin terävään sävyyn että älkää soitelko enää ikinä. Kaikki 3 numeroa estolistalle instana.
Minulla oli tämä ongelma vaan ei ole enää. Vähän väliä soitti joku ja tyrkytti jotain viihde-palvelua ja tätä jatkui yhtenään, vaikka aikaa myöten vitutustason noustua raivosin niille kurkku suorana, että lopettakaa se jatkuva häiritseminen ja että en katso lainkaan televisiota. Silti vain jatkui ja jatkui. OmaElisan suoramarkkinointiasetuksilla ja ASML:n kielloilla ei ole tähän mitään vaikutusta.

Pääsin ongelmasta loppujen lopuksi sujuvasti eroon kirjoittamalla OmaElisan kautta asiakaspalveluun viestin, jossa pyysin lopettamaan kaikki puhelut, tai jos se ei onnistuisi, niin irtisanomaan kaikki palvelut. Sitä kautta asia järjestyi, ja sain oleellisilta osin seuraavan vastauksen: "Olen nyt lisännyt numerosi Elisan sekä Enian soittokieltolistalle.". Eli Elisan ja Enian soittokieltolistalle hakeutuminen on se asia, mitä sieltä täytyy pyytää häiriköinnistä eroon päästäkseen.
 
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
23
Mitäs kikkailua tuollainen vitosen mobiililaajakaista vaatii?
Jos tuollaisen järkevästi saa niin olis ihan toimiva setti…
Paha sanoa. Itsellä yksi tuollainen viime vuodelta, sai kiinteän kylkiäistarjouksena. Ajattelin nyt hommata toisen samanlaisen, mutta ainakin sivujen kautta hinta onkin pompsahtanut 10 euroon. Ei siis enää niin hyvä diili, ellei sitten soittamalla saa tuota vanhaan hintaan.

Muuten olisin varmaan ottanut puhepaketin globeteliltä ja käyttänyt tuota viitosen simmiä dataan niin olisi kokonaiskulut 12e/kk (2 simmin puhelin), riittäisi omiin tarpeisiin hyvin. Alkaa tässä vuoden takaisesta Moin winbackistä loppumaan puhti kohta niin pitäisi jotain uutta keksiä.


e: Oli tuossa kiinteässä liittymässä muuten jännä juttu. Viime vuodelta 100 mega VDSL jonka tarjoushinta 20e/kk oli loppumassa ja nyt pomppaamassa 40e/kk tasolle. No, kävin sitten oma elisasta klikkausettelemassa itselleni 50 megan liittymän hintaan 20e/kk tilalle, kun tuo riittää hyvin omiin tarpeisiin.

Huvin vuoksi kävin kuitenkin tuon jälkeen vielä katsomassa tuota liittymänvaihtosivua, ja nyt se tarjoaa mulle sitä mun samaa vanhaa 100 megan VDSL:ää 3 vuoden hintatakuulla 25e/kk. Eli parilla hassulla klikkauksella ja avausmaksulla säästää 15e/kk, samalla kun vanhaa "uskollista" asiakasta koijataan ihan vain siksi ettei ajattele koko asiaa. On nää epeleitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 004
Luulenko vain, vai onko liittymien hinnat nousseet reippaasti tässä viimeisen 1-2v aikana?

Nyt on listahinnat luokkaa 25e/kk jollekin kusiselle 10 Mbps rajattomalle, kun edellisen kilpailutuksen yhteydessä olivat luokkaa 17e/kk 100 Mbps rajattomat ilman mitään vaihtokikkailuja. Parin kuukauden päästä taas loppuu Elisan 5,90e/kk 100 Mbps rajaton (ei sis. puheluja tai sms), niin pitäisi alkaa uutta kyttäämään. Taitaa olla niin että Moi kutsuu jälleen.
Et luule, lähtökohtaisesti se tosin johtuu siitä että täällä alettiin alunperin tarjoamaan "liian halpoja" rajattomia liittymiä.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 019
Minulla oli tämä ongelma vaan ei ole enää. Vähän väliä soitti joku ja tyrkytti jotain viihde-palvelua ja tätä jatkui yhtenään, vaikka aikaa myöten vitutustason noustua raivosin niille kurkku suorana, että lopettakaa se jatkuva häiritseminen ja että en katso lainkaan televisiota. Silti vain jatkui ja jatkui. OmaElisan suoramarkkinointiasetuksilla ja ASML:n kielloilla ei ole tähän mitään vaikutusta.

Pääsin ongelmasta loppujen lopuksi sujuvasti eroon kirjoittamalla OmaElisan kautta asiakaspalveluun viestin, jossa pyysin lopettamaan kaikki puhelut, tai jos se ei onnistuisi, niin irtisanomaan kaikki palvelut. Sitä kautta asia järjestyi, ja sain oleellisilta osin seuraavan vastauksen: "Olen nyt lisännyt numerosi Elisan sekä Enian soittokieltolistalle.". Eli Elisan ja Enian soittokieltolistalle hakeutuminen on se asia, mitä sieltä täytyy pyytää häiriköinnistä eroon päästäkseen.
Moikka Marko! Kiva kun laitoit meille tätä kautta viestiä :)

Pahoittelut omasta puolestani, että puheluita on tullut noin paljon! Välitin palautteesi eteenpäin sekä lisäsin numerollesi soittokiellon puhelinmyynitiimme sekä asiakaspalveluumme. Esto astuu voimaan muutaman päivän kuluessa.

Olisimmeko voineet olla jotenkin muuten avuksi täältä suunnalta?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 426
Omat tiedot -> Viestintä
Joo, taitaa nuo liittyä vain automaattisiin markkinointiviesteihin sähköpostitse ja tekstiviestitse. Mulla ainakin nuo Elisa Viihteeseen liittyvät ruksit ovat tuolta olleet poissa ja silti sitä vähän väliä soittaen tuputetaan.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Minulla oli tämä ongelma vaan ei ole enää. Vähän väliä soitti joku ja tyrkytti jotain viihde-palvelua ja tätä jatkui yhtenään, vaikka aikaa myöten vitutustason noustua raivosin niille kurkku suorana, että lopettakaa se jatkuva häiritseminen ja että en katso lainkaan televisiota. Silti vain jatkui ja jatkui. OmaElisan suoramarkkinointiasetuksilla ja ASML:n kielloilla ei ole tähän mitään vaikutusta.

Pääsin ongelmasta loppujen lopuksi sujuvasti eroon kirjoittamalla OmaElisan kautta asiakaspalveluun viestin, jossa pyysin lopettamaan kaikki puhelut, tai jos se ei onnistuisi, niin irtisanomaan kaikki palvelut. Sitä kautta asia järjestyi, ja sain oleellisilta osin seuraavan vastauksen: "Olen nyt lisännyt numerosi Elisan sekä Enian soittokieltolistalle.". Eli Elisan ja Enian soittokieltolistalle hakeutuminen on se asia, mitä sieltä täytyy pyytää häiriköinnistä eroon päästäkseen.
Tuleeko tuosta winback-soitot läpi? Vai soitellaanko nekin nykyään itse.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Kyllähän tuolla näyttää olevan jopa jonkinlainen sivu tuosta markkinointi asiasta ja melkolailla jokakohdassa neuvotaan ottamaan suoraan yhteyttä asiakaspalveluun, jonka kautta estää.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
528
Telialle annoin kilpailun yhteydessä luvan soittaa. 10e/kk ois saanu 50megasen liittymän, puhelut/viestit käytön mukaan, valmiiksi siellä jo pari samanlaista liittymää á 5e/kpl. Elisan 5,9e/kk liittymää jälel helmikuuhun niin en tarttunut.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
68
Telialle annoin kilpailun yhteydessä luvan soittaa. 10e/kk ois saanu 50megasen liittymän, puhelut/viestit käytön mukaan, valmiiksi siellä jo pari samanlaista liittymää á 5e/kpl. Elisan 5,9e/kk liittymää jälel helmikuuhun niin en tarttunut.
Ei ollut tarjota tuollaisia vaikka meinaan irtisanoa Telian sopimukseni. Rajaton 150 M 19,90 €/kk 24 kuukauden ajan. ei määräaikaisuutta oli minulle paras diili heillä tarjota.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Ei ollut tarjota tuollaisia vaikka meinaan irtisanoa Telian sopimukseni.
Ne parhaat tarjouksethan irtoaa vasta kun sen liittymän on laittanut siirtymään jonnekin.
Itse pistin Elisan tarjouksen tilaukseen niin Telialta sai rescuena 150M rajattoman liittymän 16,90 €/kk joka oli mulle ihan riittävä tarjous.

Sitä en tiedä mistä noita viiden-kuuden euron liittymiä oikein saa, ehkä vaatii jonkun tietyn käyttäjäprofiilin ennen kuin irtoaa, mutta itse en ole onnistunut saamaan. Elisa vissiin joskus tarjoili kuuden euron liittymiä jos porukka oli siirtymässä Moille kuuden euron simmin perässä tai jos siirsi Moilta Elisalle. Nykyäänhän Moin kk-hinta on 9 euroa niin tuskin Elisakaan enää jakelee kuuden euron liittymiä tulevaisuudessa kovin voimallisesti...
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 004
Ei noita viiden-kuuden euron liittymiä tarjota jos datasiirtoa on käyttänyt yhtään reippaammin.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
68
Ne parhaat tarjouksethan irtoaa vasta kun sen liittymän on laittanut siirtymään jonnekin.
Itse pistin Elisan tarjouksen tilaukseen niin Telialta sai rescuena 150M rajattoman liittymän 16,90 €/kk joka oli mulle ihan riittävä tarjous.

Sitä en tiedä mistä noita viiden-kuuden euron liittymiä oikein saa, ehkä vaatii jonkun tietyn käyttäjäprofiilin ennen kuin irtoaa, mutta itse en ole onnistunut saamaan. Elisa vissiin joskus tarjoili kuuden euron liittymiä jos porukka oli siirtymässä Moille kuuden euron simmin perässä tai jos siirsi Moilta Elisalle. Nykyäänhän Moin kk-hinta on 9 euroa niin tuskin Elisakaan enää jakelee kuuden euron liittymiä tulevaisuudessa kovin voimallisesti...
Irtisanoin nyt kun noin laitoit asian. 14 päivää on aikaa löytää joku muu. Kyllä varaan minulle kelpaisi myös tuo mainitsemasi tarjous mutta pelkkä irtisanominen ei taida riittää että tarjoillaan? Täytynee ensin ottaa muilta tarjouksia vastaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
827
Irtisanoin nyt kun noin laitoit asian. 14 päivää on aikaa löytää joku muu. Kyllä varaan minulle kelpaisi myös tuo mainitsemasi tarjous mutta pelkkä irtisanominen ei taida riittää että tarjoillaan? Täytynee ensin ottaa muilta tarjouksia vastaan.
Niin laitoitko numeronsiirron jollekin toiselle vai irtisanoitko liittymän?

Meinaan vain mahtavatko hirveästi mitään winbackkejä tarjoilla suljettaville liittymille, kun niin tehdään yleensä vain tarpeettomille liittymille.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Niin laitoitko numeronsiirron jollekin toiselle vai irtisanoitko liittymän?

Meinaan vain mahtavatko hirveästi mitään winbackkejä tarjoilla suljettaville liittymille, kun niin tehdään yleensä vain tarpeettomille liittymille.
DNA:lla tarjottiin aiemmin tarjousta mokkulaliittymään kun sellaisen on mennyt Chatissa sanomaan irti.

Tuli 50 Mb rajaton 9,90kk 24kk ajaksi. Alkuperäinen oli 16,90 hintaan 21/21 hintamuutoksessa noussut 4G.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Irtisanoin nyt kun noin laitoit asian. 14 päivää on aikaa löytää joku muu. Kyllä varaan minulle kelpaisi myös tuo mainitsemasi tarjous mutta pelkkä irtisanominen ei taida riittää että tarjoillaan? Täytynee ensin ottaa muilta tarjouksia vastaan.
Vähän jo mietityttää, että trollaatko. Mutta jos oikeasti toimit noin, niin peru se irtisanominen ja laita numero siirtymään toiselle operaattorille, esim Moille. Silloin niitä parhaita mahdollisia tarjouksia tulee jos on tullakseen, ja ennen kaikkea et menetä puhelinnumeroasi, toisin kuin jos annat liittymän sulkeutua.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Irtisanoin nyt kun noin laitoit asian. 14 päivää on aikaa löytää joku muu. Kyllä varaan minulle kelpaisi myös tuo mainitsemasi tarjous mutta pelkkä irtisanominen ei taida riittää että tarjoillaan? Täytynee ensin ottaa muilta tarjouksia vastaan.
Parhaat tarjoukset saa siis kun laittaa numeron siirtymään toiselle operaattorille. Jos irtisanot liittymäsi niin tarjouksia ei välttämättä tule ja kuapanpäälle menetät numerosi. Numeroa ei voi avata toiselle operaattorille jos se on irtisanottu.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Viime marraskuussa Elisalta sai vielä noita 5,90e/kk Rajaton 100Mb, puhelut/viestit maksaa ja 24kk sopparilla (kunhan avasi uuden liittymän Moilta ja laittoi siirron samantein, eli tarjosivat Moin asiakkaille tuon, olipa miten uusi tahansa), niitä itselläkin pari, niin ei tarvii miettiä toviin vielä. Nyt tosiaan näyttää, että aikas tuuripeliä, mitä tarjoillaan...
Ehkäpä Black Friday tuo seuraavat kunnon tarjoukset, niitä odotellessa.
 
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
260
15,90e/kk Rajaton 20M 4G 24kk etuhinta voimassa + 20e K-Ryhmän lahjakortti oli paras mitä Telia pystyi kuulemma tarjoomaan kun laitoin numeronsiirron DNA:lle vetämään.

Niinhän nuo näyttää hinnat olevan nousussa kun vuosi sitten irtosi Rajaton 150M 14,90e hintaan... :tdown:
Onko tämä telian ainoa tarjous liittymää vaihtaville? Minullakin tuo sama rajaton päättyy kohta, taidan vaihtaa hetkeksi MOIlle…
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
15,90e/kk Rajaton 20M 4G 24kk etuhinta voimassa + 20e K-Ryhmän lahjakortti oli paras mitä Telia pystyi kuulemma tarjoomaan kun laitoin numeronsiirron DNA:lle vetämään.

Niinhän nuo näyttää hinnat olevan nousussa kun vuosi sitten irtosi Rajaton 150M 14,90e hintaan... :tdown:
Hienoa jos lahjakortti tulee. Itse kun tilasin saman liittymän 16,90 hinnalla 2-3kk sitten, niin luvattiin 30e lahjakortti. Nyt kun olen asiaa selvitellyt asiakaspalvelun kanssa, niin ei lahjakortti kuulemma kuulu tähän tilaukseen (vaikka minulla on kuvaruutukaappaus jne).
Todella hienoa TELIA, siirryn mielelläni DNA asiakkaaksi. Harmittaa kyllä, ettei luvatusta pidetä edes tuota vertaa kiinni

Edit. Vastatarjouksena dna:lle tarjosivat samaa 16,90 liittymää:redface:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
11
Dna Super 4G Rajaton. 300m. 12kk määräaikaisuus ja sopimus jatkuu samalla hinnalla 24kk. 18.90€. Tein juuri chatissa sopimuksen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Siis on melkoista kikkelöintiä tänään soitin viimeksi DNAlle, eivätkä kysyneet edes mitään liittymän ym. suuntaista niinkuin yleensä. Olisi mullekin kelvannut tuo 4G rajaton 300M tuohon hintaan. Maksan nyt sitten päälle 30 siitä ilosta että on 5G liittymä, vaikka ei ole edes päätelaitetta. Minkähän takia ei muuten näytä DNAn sivulla edes tuommoista liittymävaihtoehtoa?.
 
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
11
Siis on melkoista kikkelöintiä tänään soitin viimeksi DNAlle, eivätkä kysyneet edes mitään liittymän ym. suuntaista niinkuin yleensä. Olisi mullekin kelvannut tuo 4G rajaton 300M tuohon hintaan. Maksan nyt sitten päälle 30 siitä ilosta että on 5G liittymä, vaikka ei ole edes päätelaitetta. Minkähän takia ei muuten näytä DNAn sivulla edes tuommoista liittymävaihtoehtoa?.
Itse sanoin, että Telialta saa nopeamman ja halvemman liittymän. Oma Dna sopimus olisi loppunut ensi kuussa. Se oli 4g rajaton 100m ja hinta siinä oli 16,90€
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 540
Winbackillä pari vuotta sitten saatu Huoleton 50M 9.9€->11.9€->14.9€, pitäisiköhän tässä katsella Moi:n liittymää kun dataa menee 1.5gigaa kuukaudessa, ei nousisi kuin 1.1€ maksimissaan puhelinlasku vs elisa:n vanha diili. :hmm: Tuskin elisalta tarjotaan tuota huolettoman jatkoa parempaa diiliä?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Itse sanoin, että Telialta saa nopeamman ja halvemman liittymän. Oma Dna sopimus olisi loppunut ensi kuussa. Se oli 4g rajaton 100m ja hinta siinä oli 16,90€
Mukava tuo DNA chat kun syö viestit, yritäppä tässä nyt ketkuilla halpuutusta. Epäilen että jos liitän tuon teikäläisen tarjoustekstin sinne niin ovat autuaan tietämättömiä.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Mukava tuo DNA chat kun syö viestit, yritäppä tässä nyt ketkuilla halpuutusta. Epäilen että jos liitän tuon teikäläisen tarjoustekstin sinne niin ovat autuaan tietämättömiä.
Mulle ainakin soitettiin Winbackista.

Tarjous jatkuu 9,90 kk rajaton 50 Mb, 17 Gt EU, rajaton puhejaviestipaketti. 12 kk ajan. Numeronsiirto Telialle, joka tarjosi Rajaton 2M samaan hintaan 12 kk.

Chatin jatko olisi ollut Rajaton 10M, 14,90 12 kk ajaksi.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
No enhän minä muistanut että mulla on määräaikainen sopimus vuoden loppuun, pitää unohtaa nuo halvennuskeskustelut.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
No enhän minä muistanut että mulla on määräaikainen sopimus vuoden loppuun, pitää unohtaa nuo halvennuskeskustelut.
Ainakin Elisalle voi liittymän ajastaa 6 kk päähän ja Telialle 3 kk päähän. Voit siis hyötyä halvoista hinnoista jo nyt.

DNA:lla Winback soittaa heti ja tarjoaa jatkoa niin että se jatkuu nykyisen perässä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Telian edellinen 18,90€ 100mb rajaton oli päättymässä niin meinasin vaihtaa DNA:lle 14,90€ 10mb rajaton liittymään. Niin Telialta tarjosivat 200mb rajatonta 17,90€ ja 30€ lahjakorttia LIDLIin.

Itselläni ole mitään merkitystä puhelimen netin nopeudella, mutta tuo DNA:n sim kortin aktivointi tökkii.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Ainakin Elisalle voi liittymän ajastaa 6 kk päähän ja Telialle 3 kk päähän. Voit siis hyötyä halvoista hinnoista jo nyt.

DNA:lla Winback soittaa heti ja tarjoaa jatkoa niin että se jatkuu nykyisen perässä.
Niinhän nuo tuntuu tekevän, kattelen nyt minkälaisen tarjouksen ne saa sitten 4kk päästä aikaan, mikä on luuritilanne ja onko tänne edes saatu 5Gtä ym. ym. Yli 20 vuotta olen DNAn asiakas ollut, niin eiköhän nuo jotain kehitä taas. Katsoo sitten vaihtaako firmaa vai ei. DNAlla eivät edes ehdottele että jatketaan sitten tuolla hintaa mikä nyt on tarjouksessa etukäteen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 413
Viestejä
4 160 305
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom