Liittymät

Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Tällä hetkellä Telian liittymä, mutta vähän turhan tyyris sellainen. Kiinnostaisi tuollainen Elisan 6 euron liittymä. Kannattaakohan winback-tarjousta havitellen kokeilla siirtää numero ensin Elisalle ja sieltä vasta Moille? Vai onko tuhoon tuomittu yritys? Moin liittymä on nykyistä parempi, mutta rajattomalla liittymällä ei tarvitsisi vahtia datamääriä.
Noin se on tehtävä, jos siihen haluaa päästä kiinni.
 
Liittynyt
02.04.2019
Viestejä
373
...mutta kannattaa varautua että noin ilmiselvällä kalastelulla ei enää saakaan niitä parhaita hintoja. Mutuna linja on jonkin verran kiristynyt.
 

k70

Liittynyt
12.07.2017
Viestejä
531
Tällä hetkellä Telian liittymä, mutta vähän turhan tyyris sellainen. Kiinnostaisi tuollainen Elisan 6 euron liittymä. Kannattaakohan winback-tarjousta havitellen kokeilla siirtää numero ensin Elisalle ja sieltä vasta Moille? Vai onko tuhoon tuomittu yritys? Moin liittymä on nykyistä parempi, mutta rajattomalla liittymällä ei tarvitsisi vahtia datamääriä.
Ainakin aikaisemmin onnistui myös niin, että siirtyi suoraan Moille, ja kalasteli sitten Elisan myynnistä hinnat kun oli Moin asiakkaana.
 
Liittynyt
09.08.2018
Viestejä
34
Ainakin aikaisemmin onnistui myös niin, että siirtyi suoraan Moille, ja kalasteli sitten Elisan myynnistä hinnat kun oli Moin asiakkaana.
Taidan lähteä kokeilemaan tätä, niin eipähän tuu turhaa maksettua Elisan 5 euron liittymän avausmaksua. Eiköhän tuo Moikin toimi omiin tarpeisiin aivan tarpeeksi hyvin, jos niikseen tulee.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 603
Hei!

Siskolle uutta liittymää katselen tässä. Hän on tällä hetkellä DNA:n asiakas jollakin ihan hirveällä 34,90 diilillä 100megaa nettiä ja kaikki rajatonta. Aattelin että semmonen 50 megaa nettiä rajattomasti, EU data ei nyt ole niin justiinsa ja siihen vielä käytön mukaan tekstarit ja puhelut niin pääsisi hyvään diiliin.

Elisalta siirtyessä MOI:lle saa hyvin kilpailutettua, mutta mites DNA:lla? Mihin pitää siirtyä ja tuleekohan sieltä mitään oivaa tarjousta?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
246
Tänään Gigantin tarjouskirjeessä tuli tämä linkki, jota itse käytin ja antoi tuon Rajaton 4G 150 Mbit/s liittymän 12 kk 19,90 €/kk hintaan. Tällä hetkellä vielä Elisan Huoleton 4G 50 Mbit/s liittymä 9,90 €/kk hintaan, joka umpeutumassa noin kuukauden päästä. Josko Elisa tarjoaisi vielä parempaa, eipä tuo DNA:n hintakaan huono ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Hei!

Siskolle uutta liittymää katselen tässä. Hän on tällä hetkellä DNA:n asiakas jollakin ihan hirveällä 34,90 diilillä 100megaa nettiä ja kaikki rajatonta. Aattelin että semmonen 50 megaa ja nettiä rajattomasti, EU data ei nyt ole niin justiinsa ja siihen vielä käytön mukaan tekstarit ja puhelut niin pääsisi hyvään diiliin.

Elisalta siirtyessä MOI:lle saa hyvin kilpailutettua, mutta mites DNA:lla? Mihin pitää siirtyä ja tuleekohan sieltä mitään oivaa tarjousta?
Pistä tilaukseen se rajaton Moi ja koitelkaa siirtymisen jälkeen mitä Elisalta irtoaisi. DNA tuskin tarjoaa alta 20€ liittymää, jos pitää saada rajaton 50M. Elisan tarjoukset Moin suuntaan on käytännössä poikkeus, muuten pyöritään siellä "20€ rajaton kaikki" sektorissa. (Tässä Telialta tuollainen 20€ 24kk liittymä, voimassa vielä tänään: Liittymätarjous | Kampanjat | Telia. Mutta se Tarkka 4G 100M 5,90€/kk 100M olisi toki paras jos sen Elisalta saat Moin kautta koukkaamalla.)

Tänään Gigantin tarjouskirjeessä tuli tämä linkki, jota itse käytin ja antoi tuon Rajaton 4G 150 Mbit/s liittymän 12 kk 19,90 €/kk hintaan. Tällä hetkellä vielä Elisan Huoleton 4G 50 Mbit/s liittymä 9,90 €/kk hintaan, joka umpeutumassa noin kuukauden päästä. Josko Elisa tarjoaisi vielä parempaa, eipä tuo DNA:n hintakaan huono ole.
Tuo linkkaamani Telian tarjous olisi 24kk ja se ei sido määräaikaisuuteen. Itse menisin sillä jos Telian verkko toimii.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 603
Pistä tilaukseen se rajaton Moi ja koitelkaa siirtymisen jälkeen mitä Elisalta irtoaisi. DNA tuskin tarjoaa alta 20€ liittymää, jos pitää saada rajaton 50M. Elisan tarjoukset Moin suuntaan on käytännössä poikkeus, muuten pyöritään siellä "20€ rajaton kaikki" sektorissa.
Eikun juuri riittää vaan 50 megaa tarkkana. Tekstarit sitten maksaisi sen verran mitä soittelee/tekstailee. Mutta pitää varmaan tuolla MOI:lla lähteä liikkeelle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Eikun juuri riittää vaan 50 megaa tarkkana. Tekstarit sitten maksaisi sen verran mitä soittelee/tekstailee. Mutta pitää varmaan tuolla MOI:lla lähteä liikkeelle.
Ei ne varmaan enää tarjoa 50M. Ainakaan Elisalla siis. Todennäköisesti tarjoukset on nykyään 1M, 10M ja 100M. Siksi se 100M Tarkka olisi lähin vastaava. 50M liittymässä on operaattorin kannalta hieman se ongelma, että sen pitäisi maksaa vähemmän kuin 100M vaikkei kännykkäkäytössä oikeasti huomaa näiden eroa. Itselläni oli ennen se Tarkka 4G 50M ja nyt 100M eikä näissä oikeasti huomaa yhtään mitään eroa, joten olisin kyllä jatkanut itsekin 50M liittymällä jos se olisi ollut yhtään halvempi. Matalamman tason liittymiä karsitaan ja hintatasoa nostetaan tekemällä liittymistä tietoisesti ylimitoitettuja.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Ei ne varmaan enää tarjoa 50M. Ainakaan Elisalla siis. Todennäköisesti tarjoukset on nykyään 1M, 10M ja 100M. Siksi se 100M Tarkka olisi lähin vastaava. 50M liittymässä on operaattorin kannalta hieman se ongelma, että sen pitäisi maksaa vähemmän kuin 100M vaikkei kännykkäkäytössä oikeasti huomaa näiden eroa. Itselläni oli ennen se Tarkka 4G 50M ja nyt 100M eikä näissä oikeasti huomaa yhtään mitään eroa, joten olisin kyllä jatkanut itsekin 50M liittymällä jos se olisi ollut yhtään halvempi. Matalamman tason liittymiä karsitaan ja hintatasoa nostetaan tekemällä liittymistä tietoisesti ylimitoitettuja.
Mä oon ajatellut, että 10M ja 50M on operaattorille nimenomaan hyvät, koska ne menee alimpaan prioriteettiin ja saa myös vähiten verkkoresurssia. Elisalla jo 100M saa tuplat resurssia, ja 300M kuusinkertaisen määrän. Kännykkäkäytössä tuskin eroa huomaa, mutta mobiilitukiaseman kanssa jos useampi käyttäjä kuormittamasta, Netflix pyörimässä jne., on merkitys jo eri.

Tämän olen myös saanut kokea käytännössä mökillä. Siellä Elisalla ja Telialla on aika lailla tasaveroinen kuuluvuus -dB. Talviaikaan molemmilla netti on nopea. Mutta kesäisin loma-aikoihin Telia (joka ei priorisoi vaan kaikki on samassa luokassa) menee ihan tukkoon, sen sijaan priorisointia tekevä Elisa pelittää nopealla liittymällä ok.

(Voi se muustakin johtua, esim. voihan siellä sattumalta olla runsaasti enemmän Telian ja DNA:n käyttäjiä, kuin Elisan.)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Mobiilitukiasemana sitten tietysti eri asia mutta itse puhuin puhtaasti kännykkäkäytöstä ja omista kokemuksista. Itselläni nuo Elisan 50M ja 100M on molemmat nopeutta testaillessa lyöneet rajoittimeen enkä ole havainnut tilanteita, aikoja tai paikkoja, joissa se 50M ei olisi toiminut ja tämä uusi 100M toimii. Jos en nopeutta mittaisi niin en oikeasti osaisi sanoa eroa. Aikanaan Telialla ollessa tuli myös vaihdettua 100M:stä -> 20M liittymään halvemman hinnan perässä ja siinä ehkä pienen eron huomasi mutta ei kyllä koskaan ollut sekään niin merkittävä, että olisin halunnut maksaa lisää saadakseni sen 100M takaisin. Tosin tuolloin puhelimessa oli 1080p näyttö, en tiedä huomaisiko eron nyt kun YouTubessa katsoo videoita 1440p resolla. Ainakin itse olen pitänyt tämän astisten kokeilujen perusteella tuon 50M nettiä ns. sweetspottina toiminnallisuuden ja hinnan suhteen.
 
Liittynyt
25.08.2017
Viestejä
344
Paljonko porukoilla on datan käytön määrä ollut jotka ovat Elisalta saaneet tuon Tarkka 100M 5,9e/kk 12kk etujaksolla?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Paljonko porukoilla on datan käytön määrä ollut jotka ovat Elisalta saaneet tuon Tarkka 100M 5,9e/kk 12kk etujaksolla?
Omalla kohdallani kun joulukuussa kokeilin, niin ei irronnut. Olin tuolloin siirtänyt vaihtelevasti 3 - 27 GB/kk silloisella 2,90 €/kk 50M Tarkalla viime kuukausina, eikä juurikaan puheluita tai viestejä.

Sitä tarjouskautta oli kuitenkin vielä pari kuukautta jäljellä joten lopetin tietoisesti mobiilidatan käyttämisen lähes kokonaan. Kun sitten helmikussa kysyin, tarjottiin saman tien jatkoksi 5,90 €/kk 100M Tarkka (24 kk), kuten olin toivonutkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Itse sain joulukuussa tuon Tarkan vaikka myyjä nosti esille oman datakäyttöni (päälle 20GB/kk joka kk). Sanoin myyjälle pärjääväni kyllä sillä Moin 4 gigalla, kunhan otan aktiivisemmin WLANit käyttöön ja rupean hyödyntämään Spotifyssä, Netflixissä yms. offline-tiloja. Rajattomalla datalla kun voi ja tulee käytettyä nettiä ihan eri tavoin. Ainakin omassa tapauksessani tuo meni läpi myyjälle mutta kyllä ainakin Elisa -> Moi siirtyvillä seurataan tuota datakäyttöä. Varmaan pitäisi olla se alle 4GB/kk mutta riippuu sitten jälleen kerran myyjästä kiinnostaako tuo ja katsotaanko pidemmälle kuin edelliseen kuuhun.
 
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 095
Itellä nyt melkeen vuoden ollu Moin 6€ simmi ja enimmillään maksanut 8€, eli ei mitään järkeä lähteä vaihtamaan. 4GB dataakin riittänyt heittämällä, kun wifin päässä ollaan kotioloissa.
Nyt mökillä ollessa dataa paukkunut yli 22 gigaa viikossa, eikä siinäkään mitään ongelmaa, kun vaihdoin mökille tullessa Mun Moi -apilla rajattomaan dataan 18€ (astuu voimaan heti) ja mökiltä palatessa vaihdan samaa kautta takasin 6€ simmiin (astuu voimaan laskutuskauden vaihtuessa), eli jos muita epäilyttää tuon datan riittävyys esim. lomalla ollessa, niin se kun vaihtaa apin kautta. Täysin turha maksaa koko vuodelta esim. 18€/kk, jos yhden kuukauden ajan tarvitsee yli 4GB dataa.

Edit. Omalla käytöllä myös tuo 100Mbps riittää mökillä hyvin mm. FullHD-videoiden katseluun, kun Speedtest antaa nopeudeksi täällä mettän keskellä ~20-50Mbps.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
16
Saunalahti huoleton 50M vaihtui Tarkka 100M ja tuntuisi olevan edelleen 50M limitteri päällä. Tänään testasin tuota useissa paikoissa ympäri kaupunkia (Imatra) ja viimeisimpänä ihan Elisan liikkeessä ja speedtest piirtää melko tarkkaan suoraa viivaa 50M kohdalla ensi sekunttien kiihdytyksen jälkeen. Elisan liikkeessä ei osattu kuin ihmetellä joten kysyisinkin että onko muut huomanneet samaa ongelmaa huoleton 50M->Tarkka 100M muutoksen jälkeen?

Screenshot_20200709-162533_Speedtest.jpg
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Saunalahti huoleton 50M vaihtui Tarkka 100M ja tuntuisi olevan edelleen 50M limitteri päällä. Tänään testasin tuota useissa paikoissa ympäri kaupunkia (Imatra) ja viimeisimpänä ihan Elisan liikkeessä ja speedtest piirtää melko tarkkaan suoraa viivaa 50M kohdalla ensi sekunttien kiihdytyksen jälkeen. Elisan liikkeessä ei osattu kuin ihmetellä joten kysyisinkin että onko muut huomanneet samaa ongelmaa huoleton 50M->Tarkka 100M muutoksen jälkeen?
Vikailmoitusnumeroon yhteys, ne pukkaa profiilin uusiksi.
Muutama vuosi sitten näitä sattui usein, nykyään harvinaisempaa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Saunalahti huoleton 50M vaihtui Tarkka 100M ja tuntuisi olevan edelleen 50M limitteri päällä. Tänään testasin tuota useissa paikoissa ympäri kaupunkia (Imatra) ja viimeisimpänä ihan Elisan liikkeessä ja speedtest piirtää melko tarkkaan suoraa viivaa 50M kohdalla ensi sekunttien kiihdytyksen jälkeen. Elisan liikkeessä ei osattu kuin ihmetellä joten kysyisinkin että onko muut huomanneet samaa ongelmaa huoleton 50M->Tarkka 100M muutoksen jälkeen?

Varalta kokeilisin käynnistää laitteen uudelleen jos et ole jo kokeillut.

En edes tiedä voiko se vaikuttaa asiaan, mutta kun itselläni tuntui sama 50->100M -muutos viipyvän ylimääräisiä tunteja, buuttasin puhelimen ja Speedtest nousi sen jälkeen saman tien. Saattoi toki olla sattumaakin.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
16
Varalta kokeilisin käynnistää laitteen uudelleen jos et ole jo kokeillut.

En edes tiedä voiko se vaikuttaa asiaan, mutta kun itselläni tuntui sama 50->100M -muutos viipyvän ylimääräisiä tunteja, buuttasin puhelimen ja Speedtest nousi sen jälkeen saman tien. Saattoi toki olla sattumaakin.
Liittymätyyppi vaihtunut jo ennen juhannusta joten olisi kyllä jo pitänyt keretä tulemaan muutos voimaan :) Olen myös laitteen käynnistänyt uudelleen yms.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Tänään soitin piruuttani Elisan tarjousnumeroon. Menossa Moille liittymä. Meni vänkäämiseksi, kun sanoi että en pärjää Moin liittymällä . Niin paljon daattaa kuulemma vinkuttanut. Ja kuten ylempänä todettiin niin sitten ollaan wifissä hiukan enemmän ja minulla tupla-sim. Työnantajan liittymässä aika nolo netti, mutta aivan hyvin kännykällä pärjää sillä.
Jos ei tuota 16,90e Huoleton 100m parempaa tarjousta tule, niin Moille vaihtuu.

Mukuloilla tarvitsee olla rajaton o_O:devilish:
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
101
Mä sain tänään Elisan winbackina 17,90€ /kk 200M huoleton 2 vuotta ilman määräaikaisuutta. Telialle oli menossa siirto.
 
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
129
Eilen Telian winbackina 18,90€ /kk +Lahjakortti 20Eur K-ryhmä. 150M rajaton 2 vuotta ilman määräaikaisuutta. Elisalle oli menossa siirto.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
89
Nyt Telialta 150M rajaton, Elisalta tuli sitten tarjous että jos vaihdan heille niin samaa tarjoavat mutta 50eur lahjakortti S kauppaan päälle. Ajatuksia tästä, kumpi toimii Oulussa paremmin?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Nyt Telialta 150M rajaton, Elisalta tuli sitten tarjous että jos vaihdan heille niin samaa tarjoavat mutta 50eur lahjakortti S kauppaan päälle. Ajatuksia tästä, kumpi toimii Oulussa paremmin?
Kun kerran puhelinkäyttöön, niin tuskin on valtavan merkittävää eroa suuntaan tai toiseen. Tarttuisin lahjakorttiin.

Itsellä Elisa 4G on ihan kotinettinäkin Oulussa ja toimii mainiosti, mutta ei sen perusteella toki voi sanoa miten on muualla päin Oulua.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
16
Saunalahti huoleton 50M vaihtui Tarkka 100M ja tuntuisi olevan edelleen 50M limitteri päällä. Tänään testasin tuota useissa paikoissa ympäri kaupunkia (Imatra) ja viimeisimpänä ihan Elisan liikkeessä ja speedtest piirtää melko tarkkaan suoraa viivaa 50M kohdalla ensi sekunttien kiihdytyksen jälkeen. Elisan liikkeessä ei osattu kuin ihmetellä joten kysyisinkin että onko muut huomanneet samaa ongelmaa huoleton 50M->Tarkka 100M muutoksen jälkeen?

Ongelma ratkesi asiakaspalvelun toimesta vaivattomasti. Näkivät heti että väärä "nopeus asetus" jäänyt päälle. Hyvä siis tarkistaa itse kunkin että saa sen mistä maksaa, näemmä automaatiolla tehtävissä muutoksissakin voi jäädä virheellisesti joku tausta prosessi suorittamatta.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
24
Mites onnistuisi tällainen tilanne: sisko haluaisi vaihtaa halvempaan liittymään (tällä hetkellä joku elisan rajaton jonka tarjoushinta päättymässä) Neuvoin sitten vaihtamaan moi:hin ja nyt elisalta tuli viestiä jossa pyydetään lupa soittamiselle. Olisiko mahdollista että vastaisin itse siskon puhelimeen ja neuvottelisin elisan kanssa, kun sisko ei tiedä liittymistä niinkään. Lähinnä mietin, että onko ongelmaa jos liittymän omistajan luvalla toinen (minä) vastaisi tarjouspuheluun.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Nyt Telialta 150M rajaton, Elisalta tuli sitten tarjous että jos vaihdan heille niin samaa tarjoavat mutta 50eur lahjakortti S kauppaan päälle. Ajatuksia tästä, kumpi toimii Oulussa paremmin?
Itselle tuli samainen tarjous. Elisa ei itsellä ole Oulussa toiminut hyvin. Ihmeellisissä paikoissa jopa keskustan tuntumassa on katvealueita. Kärkkäisellä taisi olla edge-yhteys ja omassa parkkihallissa kuuluvuus nolla ja Telialla ei mitään ongelmia noissa. Lisäksi lapissa Telian verkko toiminut paljon paremmin. Voi olla, että laitan siirtymään ihan winbackln vuoksi. Nykyinen Telian hinta taisi olla syksyyn asti voimassa.
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Jos näissä Kärkkäisillä ja parkkihallissa on Telian sisäverkko. Ei mikään operaattori kuulu peltilootan sisällä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 228
Mites onnistuisi tällainen tilanne: sisko haluaisi vaihtaa halvempaan liittymään (tällä hetkellä joku elisan rajaton jonka tarjoushinta päättymässä) Neuvoin sitten vaihtamaan moi:hin ja nyt elisalta tuli viestiä jossa pyydetään lupa soittamiselle. Olisiko mahdollista että vastaisin itse siskon puhelimeen ja neuvottelisin elisan kanssa, kun sisko ei tiedä liittymistä niinkään. Lähinnä mietin, että onko ongelmaa jos liittymän omistajan luvalla toinen (minä) vastaisi tarjouspuheluun.
Onnistunut ainakin omalla kohdalla. Pyytänevät siskoa sen verran puhelimeen että tekevät tunnistamisen ja sen jälkeen voit jaaritella mitä haluat.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Mulla on vielä 1,5 vuotta jäljellä Elisa 5,90€/kk + puhelut ja tekstarit kolmesta liittymästä ja taas tuli lasku alle 30€ kun käytettään pääasiassa Whatsapp.

Muuten olisin pysynyt Moikalla, mutta nuorison datankäyttö kuukaudessa on per henkilö 30-40 gigaa ja itselläni jotain 0,5 gigaa.

Pojan liittymä viime kuulta.

poika.PNG
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
246
Tänään Gigantin tarjouskirjeessä tuli tämä linkki, jota itse käytin ja antoi tuon Rajaton 4G 150 Mbit/s liittymän 12 kk 19,90 €/kk hintaan. Tällä hetkellä vielä Elisan Huoleton 4G 50 Mbit/s liittymä 9,90 €/kk hintaan, joka umpeutumassa noin kuukauden päästä. Josko Elisa tarjoaisi vielä parempaa, eipä tuo DNA:n hintakaan huono ole.
Ja juuri loppui winback-puhelu Elisan myynnin kanssa. 18,90 €/kk Huoleton 200 Mbit/s 24 kk oli paras mitä sain irti ja sen myöskin hyväksyin. Tarkka 4G liittymää pääasiassa yritin saada, mutta kuten aiemmin muutkin ovat tuoneet ilmi, niin omat kuukausittaiset datamäärät kun huitelevat 50 Gt - 300 Gt välillä, niin ei voinut minulle sillä 5,9 €/kk hinnalla myydä. Vastatarjous olisi ollut 16,9 €/kk.

Myyjä tokaisi suoraan, että raja on 5 Gt/kk, eli jos sen ylittää, niin Tarkka 4G liittymää ei tuolla halvemmalla hinnalla saa.

Eipä siinä, suhtkoht tyytyväinen olen tähänkin ja nopeutta ainakin "paperilla" sain vanhaan liittymään verrattuna nelinkertaisesti.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
235
Eli mikä se on tällä hetkellä edullisin vaihtoehto kun dataa liikkuu yli 50gt/kk mutta puheluita ei juuri ole? Entä jos on myös puheluita n. 1-3h/kk?
Tällä hetkellä nuita 9.9e/kk liittymiä ja sehän ilo loppuu kohta...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Eli mikä se on tällä hetkellä edullisin vaihtoehto kun dataa liikkuu yli 50gt/kk mutta puheluita ei juuri ole? Entä jos on myös puheluita n. 1-3h/kk?
Tällä hetkellä nuita 9.9e/kk liittymiä ja sehän ilo loppuu kohta...
Nettihinnoilla Moilta se rajaton, 18€/kk silloin kun et puhu ja maksimissaan 22€/kk vaikka puhuisit kuinka paljon. Jos puhut säännöllisesti vähintään 30min kuussa niin silloin tuon lasku olisi siinä 20€ tasolla ja voi suoraan ottaa tämän: Liittymätarjous | Kampanjat | Telia. Vähän riippuu siis noista puheluista mutta ei tuo Moi kauheasti kalliimmaksi voi tulla. Moin etunahan olisi mahdollisuus kalastella Elisalta esim. sitä Tarkka 4G Premium 5,90M missä rajaton 100M tai jotain alle 20€/kk maksavaa rajaton kaikki tyylistä liittymää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
425
Pitäisi siirtyä Telialta Dnalle kun uudessa asunnossa se toimii paremmin, onko mitään tarjouksia? Tällä hetkellä 100mb rajaton joka on minimi. Moi ei käy kun heillä ei ole mobiilitunnistautumista tarjolla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
14,90€ Elisa Huoleton 4G 50Mb tarjousta työntää, kun edellinen tarjous on nyt loppumassa. Parempaa ei taida olla tarjolla
 
  • Tykkää
Reactions: ode

Hapatsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
584
Aika reippaasti kyllä noussut hinnat nyt parissa vuodessa
No miten tuon nyt ottaa, se 9,90e liittymä joka itselläkin oli, oli kyllä naurettavan halpa :D
Nyt ehkä alkaa olla lähempänä normaalia tuo 14,90e. Ehkä voisi jossain vaiheessa laittaa numeronsiirron Moille vetämään ja katsella mitä tulee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Ennen näitä Elisan älyttömiä Moi-tarjouksia omat liittymät ja puhelinlaskut olivat pitkään kilpailutuksen tuloksena siinä 15-18€ välillä. Nuo tarjoukset olivat rajattomalla netillä ja jollain määrällä min/txt. Tuntuivat silloin kyllä ihan hyviltä hinnoilta mutta eivät oikein enää. Ajatusmaailma hintatasosta kyllä hämärtyy tehokkaasti, kun tulee tällainen 4v pätkä missä oma liittymä on puoliksi ilmainen (Tarkka 4G, eka 2v 50M 2,90€/kk ja nyt toiset 2v 100M 5,90€/kk). Samaan aikaan listahinnat vain jatkaa nousemistaan ja winbackit pikkuhiljaa niiden mukana. Mahtaa tosiaan sitten vuonna 2022 kirpaista alkuun ihan poikkeuksellisesti, jos pitää palata näihin 20-25€ winbackeihin tai mitä ikinä nuo silloin sitten ovatkaan. :smile:
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
172
Mulla loppui just määräaikainen ja kelpais tollanen elisan huoleton hintaan 14,90€ mutta mistä tollasta lähtis kysymään?

Edit:
mo!:n rajatonreilu otettu hintaan 18,00€ kun DNA (21,90€) ja Elisa (19,90€) ei pystynyt parempaan, katotaan jos ensiviikolla paranisi tarjoukset. :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
Ei ainakaan myyntipalvelusta. Tänään soitettiin Elisalta ja 10mg rajaton edelleen 17,90e ja huolettomasta ei tietoa että sellainen olemassa. On mennyt vaikeaksi tämä liittymä show...

100mg mobiilikaista 17,90e. Sanoin siihen kun kauppasi että voin ottaa sen myöhemmin että saan dna:n hintaa poljettua alas, kun sen määräaikaisuus loppuu. Tuo Elisa ei omassa torpassa toimi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Ennen näitä Elisan älyttömiä Moi-tarjouksia omat liittymät ja puhelinlaskut olivat pitkään kilpailutuksen tuloksena siinä 15-18€ välillä. Nuo tarjoukset olivat rajattomalla netillä ja jollain määrällä min/txt. Tuntuivat silloin kyllä ihan hyviltä hinnoilta mutta eivät oikein enää. Ajatusmaailma hintatasosta kyllä hämärtyy tehokkaasti, kun tulee tällainen 4v pätkä missä oma liittymä on puoliksi ilmainen (Tarkka 4G, eka 2v 50M 2,90€/kk ja nyt toiset 2v 100M 5,90€/kk). Samaan aikaan listahinnat vain jatkaa nousemistaan ja winbackit pikkuhiljaa niiden mukana. Mahtaa tosiaan sitten vuonna 2022 kirpaista alkuun ihan poikkeuksellisesti, jos pitää palata näihin 20-25€ winbackeihin tai mitä ikinä nuo silloin sitten ovatkaan. :smile:
Onhan se, edullista vissiin ollut sitten, ne ajat ehkä ohitse. Itselläni ei koskaan ole ollut edes näin kallista 4G-liittymää, mitä nyt tarjoukseen tuli (14,90€). Joten siksi tämä hampaiden kiristely :confused2:
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Elisan myymälöissä kesän KUUMIN liittymätarjous DNA ja TELIA asiakkaille.

Pakkohan oli mennä kysymään ja myyjä SULI dna hinnoille. Se oli kesän viilein jatkotarjous.
Myyjä kysyi kaksi kertaa maksanko oikeasti 6,90 e kk tuosta. Maksan ja jo kolmatta vuotta pian...

DNA jatkaa rajattoman 1M/1M, 4G oikeus on, käytön mukaan puhe ja viestit, rajaton netti Suomessa ja pohjoismaissa.

7 Gt EU, 10 prosenttia alennusta tarvikkeista dna:lla liittymäasiakkaalle...

Myyjä sanoi että ei kyllä meille kannata vaihtaa, pidä toi.

Kysyin sitten missä se kesän kuumin tarjous oli ja hän mainitsi. Rajaton kaikki 100 mb 19,90 kk...

Sanoin heti että ei kuule kauppaa synny, seuraavaan kertaan. Megasesta oli hänellä 9,90 e, sekään ei ollut hyvä ale. Normaalisti mega dna/elisa 12,90 e.

Siinäpä tämä kesän KUUMIN liittymätarjous dna ja telia asiakkaille lyhkäisyydessään.

PYSY DNALLA ja niin tein.

Miksi näitä liittymiä tehdään höpöhöpö ihmisille 5000 min kk käyttäjille ja tuhansia sms. Ja 4K-toistoo.

Mä höpötän ihmisille ihan oikeassa elämässä en viestintäverkon välityksellä.

Mullee riittää kun pääsee sähköpostiin ja musat soi mobiililla. Niin ei mun kannata maksaa 20e kk jos voin maksaa 6,90 kk + käyttö 0-70 snt kk.

Peruskäyttäjät on kokonaan undohdettu asiakasyrhmä operaattoreilla.

Maksaisin nimittäin 13 euroa kk turhasta tuossa kesän KUUMIMMASSA tarjouksessa. Se lienee tarkoitus, kun ei se pakko ottaa ole, mutta oletaan... kun ei muuta ole.

Onneksi dnalla sentään ymmärretään että on vielä peruskäyttäjiä ja hinnastakin sovitaan asiakaslähtöisesti ilman numeronsiirto yritystä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 349
Vinkkiä mitä peliliikkeitä kannattaisi tehdä että saisi hintaa alaspäin? Telia Rajaton 100M itsellä, 22.90€/kk hinnalla.

Puhelut ja viestit olleet viimeaikoina aika nollissa kun siirryttiin perheen kesken Whatsappin käyttöön. Ne saisi olla vaikka käytön mukaan. Mutta dataa kuluu paljon, varmaan 50 gigaa keskimääräisenä kuukautena, ja rakastan Telian verkkoa. Dna saattaisi just ja just käydä, mut työpuhelimessa on DNA niin mielellään eri operaattori ihan jotta on redundancyä. Elisan verkko aivan tukossa yhdessä käyttöpaikassa, joten se ei käy. Ja teen myös useamman ulkomaanmatkan vuosittain, joten tämä karsinee Moin pois?

Katselin tuossa Telia/Dna/Saunalahti sivut läpi, ja onko tosiaan nykyään niin että edes uutena asiakkaana ei oikein saa kuin 25€/kk hintoja?
Joskus aikoinaan ollut sama paketti Telialta 16.90€/kk tarjouksella:shifty:

Laitanko siis numsin moille ja alan sit vinkumaan Telian aspasta tarjousta, vai mitä
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 982
Vinkkiä mitä peliliikkeitä kannattaisi tehdä että saisi hintaa alaspäin? Telia Rajaton 100M itsellä, 22.90€/kk hinnalla.

Puhelut ja viestit olleet viimeaikoina aika nollissa kun siirryttiin perheen kesken Whatsappin käyttöön. Ne saisi olla vaikka käytön mukaan. Mutta dataa kuluu paljon, varmaan 50 gigaa keskimääräisenä kuukautena, ja rakastan Telian verkkoa. Dna saattaisi just ja just käydä, mut työpuhelimessa on DNA niin mielellään eri operaattori ihan jotta on redundancyä. Elisan verkko aivan tukossa yhdessä käyttöpaikassa, joten se ei käy. Ja teen myös useamman ulkomaanmatkan vuosittain, joten tämä karsinee Moin pois?

Katselin tuossa Telia/Dna/Saunalahti sivut läpi, ja onko tosiaan nykyään niin että edes uutena asiakkaana ei oikein saa kuin 25€/kk hintoja?
Joskus aikoinaan ollut sama paketti Telialta 16.90€/kk tarjouksella:shifty:

Laitanko siis numsin moille ja alan sit vinkumaan Telian aspasta tarjousta, vai mitä
joka toinen viikko on telian myymälöiden ulkopuolella kyltti että rajaton 150-200m 18,90-19,90 eur/kk.
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
40

Tuolla ainakin itselleni kaupataan Soneran 150M liittymää hintaan 20 eur/kk.

elisa.fi/liittyma

Ja tuolla Ellu tatjoaisi 100M liittymän hintaan 22 eur/kk.

Ihmetyttää kyllä nuo hinnat, kun muistelisin vuosi sitten kaikkien operaattorien tarjonneen liittymää hintaan 15 eur/kk.
 
Viimeksi muokattu:

Juffex

Kinostaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
779
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790

Tuolla ainakin itselleni kaupataan Soneran 150M liittymää hintaan 20 eur/kk.

elisa.fi/liittyma

Ja tuolla Ellu tatjoaisi 100M liittymän hintaan 22 eur/kk.

Ihmetyttää kyllä nuo hinnat, kun muistelisin vuosi sitten kaikkien operaattorien tarjonneen liittymää hintaan 15 eur/kk.
Samaa tuossa ihmetellyt. Jotenkin tuntuu, että yhdessä sovittiin hinnoista...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 492
Viestejä
4 164 077
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom