Liittymät

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
306
Olkaahan tarkkoina laskujen kanssa. Tuli juuri DNA:n Singles Day liittymän mukana tulleita irtisanottuja Viaplay ja DNA TV palveluita laskussa maksuun etupainotteisesti ilmaisen 2kk kampanja-ajan yli helmikuulta 2020.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 518
Voinko siis vaihtaa esim. puhelinliittymäni Telialle ja tyrkätä suoraan uuden SIMin reitittimeen? Jos tuo toimii tyydyttävästi, niin voin jättää kokonaan mobiililaajakaistan hankkimatta ja siirtyä käyttämään kahta puhelinliittymää (toinen wifi, toinen puhelin)?
Kyllä tuo onnistuu. Voi siis olla puhelinliittymä mobiililaajakaistana.
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
290
Kauankos olette joutuneet odottelemaan callback-tekstaria Elisalta? Ajattelin että nyt olisi jo tullut, eikä OmaSivullakaan mitään ollut.

Onko joku koittanut kalastella sitä parasta tarjousta tyyliin soittamalla winback-nroon monta kertaa kunnes sieltä tarjotaan jotain järkevää? Olettaisin ettei siellä samat heppu joka kerta vastaile. (itselleni "järkevä"= 24kk sopimus ja ainakin puolet listahinnasta riippuen liittymistä)
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 603
Kauankos olette joutuneet odottelemaan callback-tekstaria Elisalta? Ajattelin että nyt olisi jo tullut, eikä OmaSivullakaan mitään ollut.

Onko joku koittanut kalastella sitä parasta tarjousta tyyliin soittamalla winback-nroon monta kertaa kunnes sieltä tarjotaan jotain järkevää? Olettaisin ettei siellä samat heppu joka kerta vastaile. (itselleni "järkevä"= 24kk sopimus ja ainakin puolet listahinnasta riippuen liittymistä)
Itse laitoin maanantaina vetämään ja keskiviikkona tuli winback tekstaria. SIihen sitten soittelin ja sieltä napsahti 5.9e/kk 24kk 100M tarkka premium.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Olkaahan tarkkoina laskujen kanssa. Tuli juuri DNA:n Singles Day liittymän mukana tulleita irtisanottuja Viaplay ja DNA TV palveluita laskussa maksuun etupainotteisesti ilmaisen 2kk kampanja-ajan yli helmikuulta 2020.
Jaahas, DNA se edelleen tekee tätä, kuulemma systeemi vika ku valittaa.
Aikoinaan ostin Nokia 7 Plus puhelimen DNAlta ja erehdyin sitten ottamaan siinä sivussa juurikin noita ilmaisia palveluita (DNA TV, jotain leffalippui, striimipalvelu), jotka irtisanoin välittömästi, ettei laskuja tulisi tulevaisuudessa. Noh, leffalippuja en ikinä saanut, vaikka pyysin asiakaspalvelustakin pariin kertaan. Lopuksi vielä ku ilmaisjaksot loppu, niin alko laskut pyörimään. Siihen loppui minun asiointi kyseisen firman kanssa...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
97
Laitettu nyt itsekin noi kohta kaksi vuotta olleet Elisan liittymät (tarkka 4G 2,90e/kk & mobiilidata 4,90e/kk) siirtymään Moi:lle. Olisi kyllä hyvä, jos molempiin saisi tuon tarkka 4G premiumin.
Dataa kulunut puhelimella n. 2-3gb/kk ja modeemissa +100GB ainakin. Täytynee toivoa, että sieltä joku sellainen vastailee puhelimeen, joka ei perusta noista datarajoista jos se vaikuttaa tarjouksen saamiseen.
Tuli juuri tekstiviesti Elisalta, vastasin viestiin, että soittavat takaisin. Puhelinliittymä päivittyi tuosta Tarkka 4G 50M 2,90e/kk -> Tarkka premium 5,90e/kk/2v, tarjosi myös sitä 4,90e/kk/1v.
Mobiilinettiä ei voinut muuttaa puheliittymäksi, joten tarjosi siihen tuon 9,9e/kk Mobiililaajakaista 4G super sopimuksen. Lupasi hyvittää vielä laskusta pois noi 2x 3,90e sopimuksen muutosmaksut.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
372
Sama tilanne itsellä kuin monella muullakin täällä eli 2,90€/kk liittymä menossa heti vuoden alusta umpeen. Laitoin siirron Moille ja 2 päivän päästä tuli winback tekstari Elisalta. Soitin sinne ja koitti alkuun myydä jotain 16,90 tarkkaa mutta vastasin, että haussa on 5,90€/kk tarkka premium ja jos sitä ei saa niin menkööt liittymä Moille. Noh nyt on seuraavan 24kk 5,90€/kk liittymä käytössä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 860
Noniin nyt on soitettu, saunalahti latausliittymä -> moille nums -> viestiä että soita -> 5,9e/kk 24kk sitten vähän kikkailua eli nyt tilattu uusiliittymä simmi mihin tehdään numeronsiirto saunalahti -> elisa, koska tuohon latausliittymän simmii tätä ei voinut tehdä joten sim vaihtuu.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Tälläinen kolahti tänään postiluukusta.

Oli ihan käsin kirjoitettu nimi ja osoite kirjekuoressa ja nuolaistu postimerkki päälle.

Muistanko väärin, että tämän kaltainen liittymäkalastelu olisi ollut kiellettyä?

20191205_161633.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Muistanko väärin, että tämän kaltainen liittymäkalastelu olisi ollut kiellettyä?
Se riippuu mitä tarkoitat. Määräävän markkina-aseman käyttö saalistushinnoitteluun lienee kielletty mutta ei liittymien mainostaminen ja myyminen ole, pl. puhelimitse. Määräävän markkina-aseman väärinkäytön muotoja. Sitten taas hieman mielenkiintoisempi kysymys, että onko nuo hinnat sellaisia, että syyllistyttäisiin mihinkään. Kakkostarjous (5,90€/kk) ainoa oikeasti poikkeuksellisen kova tarjous ja periaatteessa sekin vain täsmää Moin halvimman liittymän hinnan. Onhan tuo tietysti rajaton mutta kun Elisa ei harrasta datarajoja niin tämä on Elisan tarjonnan lähin vastine Moin perusliittymään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Tuollainen supertarjouslipare kyllä kiinnostaisi etenkin, kun stoppasin Elisan tekstiviestispammin kokonaan. Elisa omistaa Moi-liittymän käsittääkseni niin jotenkin erikoista. Vaihda Elisa Elisaan.:D
Paitsi parin vuoden päästä supertarjous on ohi. Saapi nähdä onko Moi-liittymä vielä olemassa silloin..
 

Namemma

Varjoissa marinoitunut
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
182
Tuollainen supertarjouslipare kyllä kiinnostaisi etenkin, kun stoppasin Elisan tekstiviestispammin kokonaan. Elisa omistaa Moi-liittymän käsittääkseni niin jotenkin erikoista. Vaihda Elisa Elisaan.:D
Paitsi parin vuoden päästä supertarjous on ohi. Saapi nähdä onko Moi-liittymä vielä olemassa silloin..
DNA omistaa Moin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Tuollaista lappua täälläkin toivotaan, niin ei tarviisi alkaa kikkailee turhaan ja kuluttamaan operaattorien aikaa ja luontoa turhan takia. Millähän periaatteella ne noita oikein jakelee taas, tuntuu että tässä pelaa jo "uhkapeliä" ku yrittää saada tarjousta :)
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Tuollaista lappua täälläkin toivotaan, niin ei tarviisi alkaa kikkailee turhaan ja kuluttamaan operaattorien aikaa ja luontoa turhan takia. Millähän periaatteella ne noita oikein jakelee taas, tuntuu että tässä pelaa jo "uhkapeliä" ku yrittää saada tarjousta :)
Noita varmastikin jaetaan vain Moin asiakkaille (toki ei varmasti 100 % kattavuudella ja mahdollisesti tarkempia kriteereitä on).

Jos olet Moilla, ei muuta kuin kuin soittamaan Elisan myyntiin. Jos taas et ole Moilla mutta tuon kaltainen tarjous kiinnostaa, niin siirtoa Moille vetämään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 518
Noniin nyt on soitettu, saunalahti latausliittymä -> moille nums -> viestiä että soita -> 5,9e/kk 24kk sitten vähän kikkailua eli nyt tilattu uusiliittymä simmi mihin tehdään numeronsiirto saunalahti -> elisa, koska tuohon latausliittymän simmii tätä ei voinut tehdä joten sim vaihtuu.
Mulla on myös saunalahti latausliittymä, jossa 5€ saldo on loppunut. Täytyypä tehdä siihen siirto Moille. :)

Tuliko mitään kuluja, kun sim vaihtuu Saunalahdesta Elisaksi?

edit:
Moin tilausohjeet
  • "Saat piakkoin sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja ohjeet Mun Moi –käyttäjätunnuksen luomiseksi.
  • Posti kuljettaa tilaamasi simmit perille viiden arkipäivän kuluessa.
  • Jos siirsit puhelinnumeroitasi uusiin Moi-liittymiisi, numeronsiirto nykyiseltä operaattoriltasi kestää 7 arkipäivää. Saat tarkan siirtoajankohdan tekstiviestillä noin kolmen arkipäivän kuluttua, kun nykyinen operaattorisi on ensin hyväksynyt numeronsiirron."
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 860
Mulla on myös saunalahti latausliittymä, jossa 5€ saldo on loppunut. Täytyypä tehdä siihen siirto Moille. :)

Tuliko mitään kuluja, kun sim vaihtuu Saunalahdesta Elisaksi?
Ei pitäisi tulla vaikka ilmeisesti jossain voi liittymän avaus lukeakkin, näkee sitten miten käy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Kokeilin sähköpostilla lähestyä Elisaa, että irtoisko sieltä tuollainen supertarjous. Chat oli pois pelistä ja numero 010 alkunen eli maksullinen niin ei.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Kokeilin sähköpostilla lähestyä Elisaa, että irtoisko sieltä tuollainen supertarjous. Chat oli pois pelistä ja numero 010 alkunen eli maksullinen niin ei.
Chatti on kyllä ihan tyhjä arpa noiden supertarjousten osalta ja en tiedä mihin numeroon olet miettinyt soittavasi, kun tuo tarjouskirjeen mukainen myyntinumero on ilmainen ja alkaa 0800. Aikalailla suoraan voi sanoa muutenkin, että jos olet jo Elisan asiakkaana niin ilman numeronsiirtoa Moille ei noita tarjouksia saa.

DNA omistaa Moin.
Niin ja DNA:n omistajana on nykyään Norjalainen Telenor. Telenor saanut liki 95 prosenttia DNA:sta - Lopulta vuorossa pakollinen lunastusmenettely
Täytyi pistää itsekin numsi Moille menemään, josko sitä saisi itsekin tuon 2v Premium Tarkka 5,90€/kk tarjouksen niin ei tarvitsisi taas vuoden päästä miettiä liittymäkuvioita tämän nykyisen perus Tarkan osalta. Harmillista tuo turha SIMien kirjepostittelu mutta ei voi mitään..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
290
Nyt tuli tekstari Elisalle winback (nro edelleen 0800 96670). Siis 6€ Moi vaihto oli menossa.

Itselleni alkoi ensin myymään Huoleton Premium 200M 19,90€/kk 12kk tarjousajalla, mille aikani naureskeltuani (eli kerrottuani että 'mitäs helvattia, olen lukenut tämän olleen juuri BF-tarjouksessa 14,90', viitaten Foorumeille=tänne, sekä harkintani lähtökohta on 24kk tarjous), hän tarjosi tuota samaa 18€/kk... mutta edelleen 12kk tarjousaika, *huokaus*.

Ihmettelin sitäkin kovasti, että eikös juuri ollut 50€ S-lahjakortteja jaossa näissä tarjouksissa, että vähintään sellainen jos tuohon hintaan kuvittelisi. Lopuksi kiristin retoriikkaa tyyliin, että nyt se 24kk tarjousaika peliin ja hintaa alemmas jos ei saa lahjakortteja, tai muuten soittelen uudestaan ja kanssatyöntekijöille menee provisiot. Siihen taipui (hieman hermostuen sepitti, että "samat joustot/tarjoukset kaikilla heillä [työntekijöillä/myyjillä] on käytössä") ja 24kk ajalla 17,90€/kk Huoleton Premium 200M tuli otettua.

Sellainen Round 1, ehkä menee Round 2:lle, jos jaksaa huomenna uusiksi vaihdella muualle.

_______________

Tosiaan backgroundia en verran, että datakäyttöprofiilini on pyörinyt siellä 15-30 GB/kk, minkä myyjä tosiaan kalasti tiedoistani, ja *sen* perusteella tarjosi Huoleton Premium. Siihen ei näemmä niinkään vaikuttanut se, että olin nimenomaan MOI:lle siirtymässä, näin vaikutti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Chatti on kyllä ihan tyhjä arpa noiden supertarjousten osalta ja en tiedä mihin numeroon olet miettinyt soittavasi, kun tuo tarjouskirjeen mukainen myyntinumero on ilmainen ja alkaa 0800. Aikalailla suoraan voi sanoa muutenkin, että jos olet jo Elisan asiakkaana niin ilman numeronsiirtoa Moille ei noita tarjouksia saa.
Ei kun mulla DNA Moi-liittymä jo muutenkin niin voisi olla pientä saumaa ehkä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
53
Eilen laitoin perheen toisenkin liittymän Elisalta Moille ja tänään tuli jo 4,90 e/kk 100M tarjous. Vuoden päästä sitten katselemaan taas uusia. Pitää ilmeisesti vaihtaa juuri siihen 6e/kk liittymään, että tuo tarjous tulee.
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
290
Eilen laitoin perheen toisenkin liittymän Elisalta Moille ja tänään tuli jo 4,90 e/kk 100M tarjous. Vuoden päästä sitten katselemaan taas uusia. Pitää ilmeisesti vaihtaa juuri siihen 6e/kk liittymään, että tuo tarjous tulee.
Siis Elisan "Tarkka 100M" eli puhelut+viestit erillinen hinta mitänytolikaan 0,06€/kpl/min tms? Vai kyseessä "Huoleton", eli puhelut/txt mukana (ei kai voi olla....)?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Ei kun mulla DNA Moi-liittymä jo muutenkin niin voisi olla pientä saumaa ehkä.
No kyllä sä sitten varmaan tuon tarjouksen saat mutta soita tuohon kirjeen tai winback tekstarin 0800 alkuiseen numeroon, sähköpostitse tuskin onnistaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 860
Itselle tuli tuo 24kk puhelun lopussa "katos löytyyki vielä täältä tämä 24kk tarjous" aluksi tarjosi 12kk.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 799
Jos/kun antaisin jotain vihjettä tätäkin varmasti lukeville elisa/saunalahden myyntiveikoille;
antakaa suoraan edes se 5.9€/kk 24kk -tarjous jos asiakkaalla ei ole datakäytössä mitään omituista ja edellinen sopimus on 2.9€/kk 24kk-moinen. Säästäisitte kaikkien aikaa?
Samanlainen uusinta-kierros on tulossa täältäkin helmi-maaliskuussa 2020, mutta jos yritätte vedättää niin kyllä se MOIn 4GT/kk riittää sekin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 860
Itellekki sano suoraa "näitä tarjouksia tulee ja menee kokoajan, muuttuu aina tilanteen mukaan". Vetosin näihin saatuihin mutta ei tosiaan suoraa lupaillu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 518
Kokeilin sähköpostilla lähestyä Elisaa, että irtoisko sieltä tuollainen supertarjous. Chat oli pois pelistä ja numero 010 alkunen eli maksullinen niin ei.
Tänään on tuo Saunalahden 0800 numero kiinni, mutta lauantaisin pitäisi olla klo 9.00-16.30 auki.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Laitoin eilen siirron Moilta Saunalahti tarkka premium 100M 5,90€/kk liittymään.

Täytyy varmaan kokeilla saisinko myös siirrettyä kaksi lasteni liittymää samalla henkilökohtaisella tarjouskoodilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Ei kysynyt. Vaan mietin, että onnistuukohan samalla koodilla kun ne liittymät ovat myös minun nimelläni.
Eipä se tilausvaihe taida loppupeleissä tarkistaa mitään muuta kuin sen, että siirrettävä numero ei ole Elisalla. Syötät siihen etusivulle oman puhelinnumerosi ja sen henk. koht. koodin mutta sitten tilausvaiheessa annat lasten liittymien numerot.

öö..siis missä vaiheessa tuota henkilökohtaista koodia on käytetty?
Jotkut myyjät saattavat sitä kysyä mutta eiköhän sen päätarkoitus ole mahdollistaa se tilaamisen tekeminen itsepalveluna nettisivujen kautta.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Luultavasti tuota omaa "henkilökohtaista" tarjouskoodia voi käyttää muutkin, mutta en laita sitä jakoon kenellekään ennen kuin olen saanut omat liittymäni siirrettyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Jotkut myyjät saattavat sitä kysyä mutta eiköhän sen päätarkoitus ole mahdollistaa se tilaamisen tekeminen itsepalveluna nettisivujen kautta.
Jaa no pitää kokeilla.:D "Mikä ihmeen koodi?! Olen nähnyt mainoksen, että pitäisi saada halavalla!"
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
290
Jahas, laittoi myyntitykki Elisalta sitten tuon tarjouksen sitten alkamaan jo 6.12... Ei näin, taidanpa haluta, että se alkaa vasta 31.12, milloin edellinen tarjous loppuu, ja se 24kk tarjousaika lakaa tuolloin, ei nyt. D:

Karmivan huonoa asiakkaan epäpalvelua.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Sain siirrettyä oman liittymän lisäksi pojan liittymän, mutta sen jälkeen en enää pääse eteenpäin, koska nettisivu jää tarjouskoodin sekä puhelinnumero syöttämisen jälkeen "Ole hyvä ja odota hetki" -tilaan.

Ei auttanut toisella selaimellakaan kokeileminen.

No, täytyy pitää pari tuntia väliä ja kokeilla sitten uudestaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 518
En tiedä pitäiskö mun itkeä vai nauraa sulle :D Ei jeesus.
Mulla loppuu vasta helmikuun lopussa ja maaliskuussa tarjous. Mutta samapa tuo koska se uusi sopimus alkaa.

Nyt eka yritän saada sen latausliittymän uudelle tarjoukselle.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Jahas, laittoi myyntitykki Elisalta sitten tuon tarjouksen sitten alkamaan jo 6.12... Ei näin, taidanpa haluta, että se alkaa vasta 31.12, milloin edellinen tarjous loppuu, ja se 24kk tarjousaika lakaa tuolloin, ei nyt. D:

Karmivan huonoa asiakkaan epäpalvelua.
Itselläni on juuri projektina saada helmikuun jälkeen loppuva 2,90 € liittymä 5,90 €:ksi (tai sitä luokkaa).

En kyllä olettanutkaan, että uutta sopimusta välttämättä saisi alkamaan vasta maaliskuusta tms niin että 2,90 € jatkuisi loppuunsa asti. Ei ehkä mahdotontakaan, mutta en missään nimessä oleta että niin tapahtuisi oletuksena, kun kerran itse olen käytännössä sen 2,90-sopimuksen hylännyt etuajassa ja loikannut kilpailijalle.

Uusi winbackinä tehty sopimus astunee oletuksena voimaan heti.
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
290
Itse olen tyytyväisenä koittanut pitää kiinni tuosta vuodenvaihteesta, kun siihen kerran meni. Silloin aina muistaa shoppaillessa muutenkin lahjoja tms näitä liittymiäkin katsoa, mutta jos se siitä nyt aikaistuu ja menee "normaalihinnoille" niin harmi. Ainakin viimeiset 3 x 24kk jaksoina olen aina saanut juuri näin, että vaihtopäivä pysyy muuttumattomana, joten minulle se on oletus. Eihän nykyinen liittymäsopimus ole mitenkään rauennut, kunnes numeronsiirto menee läpi toiselle operaattorille, eli ainakin se viikko, minkä aikana näitä callback-tarjouksia tulee.

Tuohon 'epäpalvelu' ajatukseen vaikutti paljon muutakin mitä eilen tuli näitä liittymäkeskusteluita käytyä suvunkin kanssa, missä tuli ilmi, että (määräajattoman) liittymän tarjousajanjakson päätyttyä, muuttui default liittymä noihin massiivisiin 2x hintoihin JA määräaikaisena (lol?). sukulaisten huono osaaminen IT laitteiden kanssa :rolleyes:.

E: Näemmä oli yrittänyt laittaa kaksi liittymämuutosta samaan aikaan, mistä sitten erroria, että ei pysty tekemään muutoksia kuin vasta kuun lopussa (mistä johtuen väärinymmärrys tuosta määräaikaisuudesta, pahoittelen misinformaatiota).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 479
Itse olen tyytyväisenä koittanut pitää kiinni tuosta vuodenvaihteesta, kun siihen kerran meni. Silloin aina muistaa shoppaillessa muutenkin lahjoja tms näitä liittymiäkin katsoa, mutta jos se siitä nyt aikaistuu ja menee "normaalihinnoille" niin harmi. Ainakin viimeiset 3 x 24kk jaksoina olen aina saanut juuri näin, että vaihtopäivä pysyy muuttumattomana, joten minulle se on oletus. Eihän nykyinen liittymäsopimus ole mitenkään rauennut, kunnes numeronsiirto menee läpi toiselle operaattorille, eli ainakin se viikko, minkä aikana näitä callback-tarjouksia tulee.

Tuohon 'epäpalvelu' ajatukseen vaikutti paljon muutakin mitä eilen tuli näitä liittymäkeskusteluita käytyä suvunkin kanssa, missä tuli ilmi, että (määräajattoman) liittymän tarjousajanjakson päätyttyä, muuttui default liittymä noihin massiivisiin 2x hintoihin JA määräaikaisena (lol?).
Ei varmasti muutu määräaikaiseksi mikään liittymä tarjousjakson jälkeen, ellei asiakkaalle soiteta ja hän hyväksy tätä. Jos noin väität, niin sitten pitää jo jotain todisteita tuoda esille, turha kusettaa tollasessa, oon ollut sen verran paljon liittymien kanssa tekemisissä työn puolesta (jokaisen operaattorin). Kyllä munkin Huoleton 4G -liittymän hinta nousee 9,90e/kk --> 29,90e/kk keväällä.
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
290
Ei varmasti muutu määräaikaiseksi mikään liittymä tarjousjakson jälkeen, ellei asiakkaalle soiteta ja hän hyväksy tätä. Jos noin väität, niin sitten pitää jo jotain todisteita tuoda esille, turha kusettaa tollasessa, oon ollut sen verran paljon liittymien kanssa tekemisissä työn puolesta (jokaisen operaattorin). Kyllä munkin Huoleton 4G -liittymän hinta nousee 9,90e/kk --> 29,90e/kk keväällä.
Toden totta näin ei ollutkaan, kun nyt selvitin asiaa hieman. Pahoittelen.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 479
Toden totta näin ei ollutkaan, kun nyt selvitin asiaa hieman. Pahoittelen.
Ja oli vähän turhan kärkkäästi lähetetty viesti, pahoittelut siitä. Eli tosiaan Saunalahdella (Elisalla) ei mikään puhelinliittymä ole koskaan määräaikainen, Telialla on jotain kamppismääriksiä, esim saat Liigan puoleen hintaan jos otat vuoden määräaikaisen jne. DNAlla sitten enimmäkseen määräaikaisia diilejä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Itselläni on juuri projektina saada helmikuun jälkeen loppuva 2,90 € liittymä 5,90 €:ksi (tai sitä luokkaa).

En kyllä olettanutkaan, että uutta sopimusta välttämättä saisi alkamaan vasta maaliskuusta tms niin että 2,90 € jatkuisi loppuunsa asti. Ei ehkä mahdotontakaan, mutta en missään nimessä oleta että niin tapahtuisi oletuksena, kun kerran itse olen käytännössä sen 2,90-sopimuksen hylännyt etuajassa ja loikannut kilpailijalle.

Uusi winbackinä tehty sopimus astunee oletuksena voimaan heti.
Kyllä noihin ainakin jonkunnäköisen viiveen on ennen saanut, ainakin laskukauden muuttumiseen nuo voi mielestäni ajoittaa ettei yhdelle laskulle tule kahtaa liittymätyyppiä. Itse myös ainakin muistelisin, että aikanaan tuo 2,90€/kk tarjous laitettiin mulla alkamaan jonkunlaisella viiveellä kun halusin pitää sitä 11€/kk Singles' day tarjousta vielä tovin ulkomaanreissun vuoksi. Tai no melko varmasti laitettiinkin astumaan voimaan myöhemmin, kun kaksi kappaletta noita 2,90€/kk liittymiä tilasin, puhelimeen sekä tablettiin, ja tämä puhelimen liittymän tarjous päättyy myöhemmin. Itsellänikin tavoitteena saada tuo 5,90€/kk ja mielellään ajoittaa sen alku mahd. lähelle nykyisen loppua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 296
Viestejä
4 156 646
Jäsenet
70 406
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom