Liittymät

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 624
Elisalta tuli viestiä niin ois 100 megan netillä oleva liittymä 19 euroa 2 vuoden ajan niin taitaisi olla kohtuu hyvä? Vaikkakin tuskin minä kännylle 20 megaa enempää tarttisin mutta niitä harvemmin tarjouksissa on.
Minä kun näistä liittymistä tiedä kun ollu aikapitkälti sama käytössä 2005 vuodesta asti :D
Tuommosen tarjouksen voi heittää nykypäivänä lainausmerkkeihin.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Olen kyllä seurannut ketjua, mutta onko tällä hetkellä kukaan napsinut hyviä winback-tarjouksia MOI:lta tai Elisalta? Halpa rajaton, yli 50mb nettiliittymä hakusessa.
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
Olen kyllä seurannut ketjua, mutta onko tällä hetkellä kukaan napsinut hyviä winback-tarjouksia MOI:lta tai Elisalta? Halpa rajaton, yli 50mb nettiliittymä hakusessa.
Itellä winbackina 19,90/kk 200m rajaton 24kk sopimuksella, pari kuukautta sitten saatu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 518
Elisalta tuli viestiä niin ois 100 megan netillä oleva liittymä 19 euroa 2 vuoden ajan niin taitaisi olla kohtuu hyvä? Vaikkakin tuskin minä kännylle 20 megaa enempää tarttisin mutta niitä harvemmin tarjouksissa on.
Minä kun näistä liittymistä tiedä kun ollu aikapitkälti sama käytössä 2005 vuodesta asti :D
Suht ok tuo 19 euron hinta. Itsellä vielä vanha Saunalahden 2.9€ maksava.

Vähän hitaampi 50 megan netti.



Puhelimena Xiaomi Redmi Note 4.
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
55
Maaliskuun lopulla elisalta siirto moille winbackin toivossa. No ei miellyttänyt tarjoukset niin vaihto suoritettiin. Nyt siirto takasin elisalle, moilta tarjous rajaton data ja puhelut vuodeksi 6€/kk. Pysytään nyt sitten vuosi moilla.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 035
Elisalta tuli viestiä niin ois 100 megan netillä oleva liittymä 19 euroa 2 vuoden ajan niin taitaisi olla kohtuu hyvä? Vaikkakin tuskin minä kännylle 20 megaa enempää tarttisin mutta niitä harvemmin tarjouksissa on.
Minä kun näistä liittymistä tiedä kun ollu aikapitkälti sama käytössä 2005 vuodesta asti :D
No ihan perus kuluttajahintahan tuo. Mulla oli jo viime kesänä 17,90€ Elisalta 200m ja rajaton. Nyt 4,90€ pikku netillä, koska en tolla rajattomalla mitään tehnyt.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Maaliskuun lopulla elisalta siirto moille winbackin toivossa. No ei miellyttänyt tarjoukset niin vaihto suoritettiin. Nyt siirto takasin elisalle, moilta tarjous rajaton data ja puhelut vuodeksi 6€/kk. Pysytään nyt sitten vuosi moilla.
Just tuon tarvisin netinjakoa suorittavaan vanhaan puhelimeen. Mutta onko näitä sitten enää tarjolla?
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 043
Onko Moi edullisin (kk käyttö yhteensä <150 min, <10 gigaa) kun käytössä 3 liittymää? Tuo tämän vuoden keskimääräinen käyttö. Elisan nykyinen hinnoittelu lähentelee loppuaan heinäkuussa eikä kiinnosta 22,90€/kk "tarjous" kun kyselin jatkosta. Tuohon hintaan saa kolmella liittymällä aika reippaasti puhua, että pääsee edes lähelle samaan.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Tänään sain moilta kyseisen tarjouksen, kun perjantaina laitoin siirron takas elisalle.
Kiitti tiedosta. Täytyypä avata Moi:lle liittymä ja pistää siitä siirto samaten Elisalle vetämään. Worst case on 6€ (vai 12€, eli sim+ekan kuun kk-maksu?) takkiin, jos ei nappaakkaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Tuli tuosta Moista mieleen että kannattaa ottaa huomioon jos matkustelee paljon esim. Euroopassa niin Moi ei ole halvimmasta päästä. Jostain kumman syystä osa maista kuuluu kalliimpaan vyöhykkeeseen.



Nimim. Kerkesin olla Monacossa noin minuutin ja sain tekstiviestin että roamingraja täynnä. Onneks olin laittanut sen 10€:oon.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 624
Kauanko pitää olla minimissään Moi:n asiakkaana, että saa tuon 6e:n winback-tarjouksen? Antavatko jos avaa liittymän ja siirtyy heti aktivoimisen jälkeen Elisalle?
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Kauanko pitää olla minimissään Moi:n asiakkaana, että saa tuon 6e:n winback-tarjouksen? Antavatko jos avaa liittymän ja siirtyy heti aktivoimisen jälkeen Elisalle?
Henkimaailman juttuja. Varmasti ei kai kukaan täällä osaa sanoa. Onkohan kukaan kokeillut avata liittymä ja siirtää se välittömästi Elisalle? Anyway, ite ajattelin testata kyllä kunhan palaan kohta reissusta. Elisa ainakin tarjosi kiltisti €9.90 liittymän aikoinaan alle viisi minuuttia vanhaan MOI:n liittymään.

Maalaisjärjellä ajateltuna voisi kuvitella, että liittymä pitää nyt ainakin olla aktivoituna.. Mutta eihän noita tarjouksia ole ennenkään kovin systemaattisesti jaettu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
201
On nykyinen 15e/kk rajaton 50M katkolla Elisalta. Kysellyt tarjouksia isoimmilta operaattoreilta ja paras mitä sain oli 17,90e DNA:lta.
Eilen tuli tekstari Elisalta, pyytämättä, että sama liittymä seuraavan 12kk ajaksi 16,90e. Puhelimessa sanoi aiemmin, että paras winback oli 19,90e 200M tjsp..

+2e nosto, olen ollut tyytyväinen tähän liittymään, joten taidan pitää Elisan ainakin toistaiseksi.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
On nykyinen 15e/kk rajaton 50M katkolla Elisalta. Kysellyt tarjouksia isoimmilta operaattoreilta ja paras mitä sain oli 17,90e DNA:lta.
Eilen tuli tekstari Elisalta, pyytämättä, että sama liittymä seuraavan 12kk ajaksi 16,90e. Puhelimessa sanoi aiemmin, että paras winback oli 19,90e 200M tjsp..

+2e nosto, olen ollut tyytyväinen tähän liittymään, joten taidan pitää Elisan ainakin toistaiseksi.
Itsellä Telia Rajaton 200m 18.90€/kk 12kk ajaksi.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Itsellä Telia Rajaton 200m 18.90€/kk 12kk ajaksi.
Itselle tuli helmikuussa tommonen tarjous tekstarilla, johon tartuin silloin heti:
Huoleton Premium 150M 24kk 11,90e/kkVoimassa 18.2.2021 saakka.

En keksi miksi Elisan algoritmi lähetti tuon juuri minulle, sillä tuttavistani kukaan muu ei tuota saanut. Tuota ennen mulla oli ollut Huoleton 50M 9,90e/kk, jonka tarjoushinta oli päättymässä, näin monella muullakin frendeistäni.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
528
Itselle tuli helmikuussa tommonen tarjous tekstarilla, johon tartuin silloin heti:
Huoleton Premium 150M 24kk 11,90e/kkVoimassa 18.2.2021 saakka.

En keksi miksi Elisan algoritmi lähetti tuon juuri minulle, sillä tuttavistani kukaan muu ei tuota saanut. Tuota ennen mulla oli ollut Huoleton 50M 9,90e/kk, jonka tarjoushinta oli päättymässä, näin monella muullakin frendeistäni.
Algoritmi kattoo että käyttö niin vähäistä, sama nyhtää kaverilta 2e/kk enemmän(tai näin ainakin mä tekisin)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
201
Itsellä Telia Rajaton 200m 18.90€/kk 12kk ajaksi.
Tämä on kaljalaatikon verran enemmän vuodessa "ei mistään" nopeudesta. Mutuilen hyvin kapealla kokemuksella, että 50M ja 150M 4G -nopeudet on käytännössä hyvin lähellä toisiaan. Ehkä joskus yöaikaan saat lähellä tolppaa >80M sisäänpäin. Senkin takia säästän mielelläni sen kaljalaatikon verran rahaa, että toi 50M riittää enemmän kuin mainioisti ihan kaikkeen käyttöön.

Ainoa mikä tuossa Teliassa kiinnostaisi on ulkomaan data, mutta sielläkin tulee käytyä niin harvoin, että ehkä näin parempi.

Itselle tuli helmikuussa tommonen tarjous tekstarilla, johon tartuin silloin heti:
Huoleton Premium 150M 24kk 11,90e/kkVoimassa 18.2.2021 saakka.

En keksi miksi Elisan algoritmi lähetti tuon juuri minulle, sillä tuttavistani kukaan muu ei tuota saanut. Tuota ennen mulla oli ollut Huoleton 50M 9,90e/kk, jonka tarjoushinta oli päättymässä, näin monella muullakin frendeistäni.
Elisan tyyppi puhelimessa ainakin yritti vakuutella, että winback -tarjouksenakaan ei ole kummoista tarjolla - ei ainakaan noin hyviä.
Toki sitä voisi kokeilla laittaa siirron Moi:lle ja katsoa mitä käy. Eikös sen pysty perumaan siinä viikon sisällä sitten kuitenkin?
 

R0kMies

BANNATTU
BANNED
Premium+ ☆☆☆
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
124
Aina kun nykyinen puhelin-tai mobiililiittymä on katkolla tarjoushinnan osalta, niin soittoa aspaan. Äiteellä loppuu DNA tarjoushinta mobiililaajakaistasta 50M 12,90€ kk, oli 24kk. Soittelin aspaan ja uhkasin, ellei tarjoushinta jatku toiset 24kk, niin irtisanotaan ja katsellaan kilpailijalta joka tarjoaa hyvään hintaan vastaavaa.
Muutamassa minuutissa aspa ehdotti mitä jos laitetaan 24kk eteenpäin hintaan 9,90€kk jatkoa ja nopeus nousee 150M, koska aiempaa 50M-liittymää ei ole enää tarjolla. No, lyötiin kättä päälle ja toivotin hyvää ja pillurikasta kesää :tup:

Kysyin ensin hintaa Elisalta, tarjosivat 14,90€ kk 100M ja Telia 16,90€ kk 100M, molemmat 24kk
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
339
Tämä on kaljalaatikon verran enemmän vuodessa "ei mistään" nopeudesta. Mutuilen hyvin kapealla kokemuksella, että 50M ja 150M 4G -nopeudet on käytännössä hyvin lähellä toisiaan. Ehkä joskus yöaikaan saat lähellä tolppaa >80M sisäänpäin. Senkin takia säästän mielelläni sen kaljalaatikon verran rahaa, että toi 50M riittää enemmän kuin mainioisti ihan kaikkeen käyttöön.
Pakko tähän väliin mainita, että joskus saattaa käydä hyvä tuuri nopeuksien kanssa. Keväällä hyödynsin Telian 200M tarjouksen ja päätin kokeilla nopeutta kotona. Download oli 209M :eek: piti sitten tarkistaa Cellmapperista niin lähin masto on suoraan kerrostalon katolla. Kyseinen masto on uusi ja tehoiltaan tulevaisuuden tarpeisiin sopiva. Olen nyt eri päivinä eri kellonaikoihin kokeillut niin lataus ollut aina 170-210M välillä. Ei voi olla kuin tyytyväinen :D
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
Pakko tähän väliin mainita, että joskus saattaa käydä hyvä tuuri nopeuksien kanssa. Keväällä hyödynsin Telian 200M tarjouksen ja päätin kokeilla nopeutta kotona. Download oli 209M :eek: piti sitten tarkistaa Cellmapperista niin lähin masto on suoraan kerrostalon katolla. Kyseinen masto on uusi ja tehoiltaan tulevaisuuden tarpeisiin sopiva. Olen nyt eri päivinä eri kellonaikoihin kokeillut niin lataus ollut aina 170-210M välillä. Ei voi olla kuin tyytyväinen :D
Paljonkohan mahtaisi tulla, jos hommaisi sen 450Mbit/s liittymän? Jos kerta rajoitinta vasten menee suunnilleen koko aika.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Algoritmi kattoo että käyttö niin vähäistä, sama nyhtää kaverilta 2e/kk enemmän(tai näin ainakin mä tekisin)
Tuo ei voi olla syy mun erittelyjen mukaan.

Download oli 209M :eek: piti sitten tarkistaa Cellmapperista niin lähin masto on suoraan kerrostalon katolla.
Täälläkin kotona liittymät hakkaa rajoittimeen, mikä ei oo ihme, kun naapurikerrostalojen katolla on mastot, parkkipaikka vaan välissä. Mut samapa tuo, kotona on kuitu.

Enemmän kysymys on siitä, miten toimii muualla. Mulla on kaikki liittymät Elisalta, mutta varoilla mokkulaan myös DNA:n ja Telian prepaidit sitä varten, et joka paikassa edes joku toimisi (joudun reissaamaan aika paljon). Vielä muutama vuosi sitten näitä kortteja joutui koko ajan vaihtelemaan, että netti toimi kunnolla, mutta nykyisin se on kyllä tosi harvinaista.

BF8E9291-F5F5-4383-9356-33E12D529AE5.jpeg
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
810
Moilta uutta liittymäpaketteja tulossa ensi viikolla. Esim. 23€/kk 300M 4G-liittymä. Lisäksi puhelut/viestit näihin rajattoman datan liittymiin enintään +4€/kk
Linkin takana lisätietoa.
Moi 4G!
Perusliittymään (6e/4GB/kk) tuli yli menevän datan osalta hinnankorotus 1,5e/GB -> 2,5e/GB. :rage:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Perusliittymään (6e/4GB/kk) tuli yli menevän datan osalta hinnankorotus 1,5e/GB -> 2,5e/GB. :rage:
Joo katsoin kanssa, että puheen sekä tekstiviestien osalta tilanne parani kaikussa paketeissa mutta datankäytön kannalta heikkeni. Positiivista, että ei tarvitse enää miettiä noita min/txt paketteja ja nyt myös ilmeisesti tekstarit kuuluvat kattoon.

Jokseenkin muuten huvittava omaan korvaa tuo selitys "Moi on pieni operaattori, jolla on iso sydän. Kun on pienempi, pitää antaa kaikkensa. Muuten sitä muuttuu samanlaiseksi kuin isot operaattorit. Pienen pitää keskittyä olennaiseen. Olla parempi, halvempi, helpompi ja turbompi. Joka päivä." Ehkä näin ennen mutta millä perusteella enää, jos ensin DNA osti ja nykyään taitaa olla sen Norjalaisjätin alla.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 982
Uusi moikaan ei taida tarjota julkisen ip:n mahdollisuutta? Aspan sivuilta on kyllä kadonneet ne entiset infot ip-tilanteesta kokonaan. En löytänyt enää mitään mihinkään suuntaan.
 
Liittynyt
12.06.2018
Viestejä
342
Uusi moikaan ei taida tarjota julkisen ip:n mahdollisuutta? Aspan sivuilta on kyllä kadonneet ne entiset infot ip-tilanteesta kokonaan. En löytänyt enää mitään mihinkään suuntaan.
Noin kk/pari sitten kokeilin, niin en ainakaan ipv4:llä saanut julkista IP:tä. En edes sillä "julkinen.dna.fi"-APN:llä, josta täällä foorumeilla oli juttua. IPv6 puolestaan saa mun 4G-reitittimen (b593-s22) sekoilemaan, niin en ole kokeillut saisiko siltä puolelta julkisen IP:n..."yleensä" kai pitäisi saada...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
Itselle tuli helmikuussa tommonen tarjous tekstarilla, johon tartuin silloin heti:
Huoleton Premium 150M 24kk 11,90e/kkVoimassa 18.2.2021 saakka.

En keksi miksi Elisan algoritmi lähetti tuon juuri minulle, sillä tuttavistani kukaan muu ei tuota saanut. Tuota ennen mulla oli ollut Huoleton 50M 9,90e/kk, jonka tarjoushinta oli päättymässä, näin monella muullakin frendeistäni.
Muistatko missä ajassa tuo tarjous piti hyväksyä, jos sen halusi? Viestissä luki varmaan vastaa päivämäärään x mennessä.

Mulle tuli kanssa helmikuussa vastaava tarjous: Huoleton Premium 150M 24kk 13,90e/kk 24kk ajan. Ihmettelin, kun siinä luki, että vastaa 17.12. mennessä. Ajattelin kokeilla sit joulukuussa ottaa tuon, kun viestin mukaan tarjous on voimassa sinne asti :D. Helmikuusta 2018 lähtien on ollut käytössä 4G Huoleton 50M 9,90e/kk , joka on myös voimassa 24kk ajan. Tuon sain winback tarjouksena, kun laitoin siirron Elisalta Moille.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 982
Noin kk/pari sitten kokeilin, niin en ainakaan ipv4:llä saanut julkista IP:tä. En edes sillä "julkinen.dna.fi"-APN:llä, josta täällä foorumeilla oli juttua. IPv6 puolestaan saa mun 4G-reitittimen (b593-s22) sekoilemaan, niin en ole kokeillut saisiko siltä puolelta julkisen IP:n..."yleensä" kai pitäisi saada...
Moi vastasi että ei ole julkista ip:tä saatavilla.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Tässä maksaa ihan turhasta eikä viitsisi keplotella millään winback-tarjouksilla ja aina kun se määräaika päättyy, niin kilpailuttaa uusi liittymä.
Kodissa on valokaapeli, joten sen kautta sitten pystyy tarvittaessa liikuttamaan dataa.
Mutta tuollainenen halpa 10 euron liittymä, missä on 1 megan netti ja maksaa erikseen puheluista, niin toimiiko sen kanssa google mapsit, twitterit, facebookit jne. vai onko se niin onnettoman hidas että menee vain hermot?
Toi nyt olisi Saunalahdelta, mutta ei niitä parempia liittymiä tunnu oikein muillakaan olevan. Niin samat hinnat, että melkein epäilisi kartellia.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Tässä maksaa ihan turhasta eikä viitsisi keplotella millään winback-tarjouksilla ja aina kun se määräaika päättyy, niin kilpailuttaa uusi liittymä.
Kodissa on valokaapeli, joten sen kautta sitten pystyy tarvittaessa liikuttamaan dataa.
Mutta tuollainenen halpa 10 euron liittymä, missä on 1 megan netti ja maksaa erikseen puheluista, niin toimiiko sen kanssa google mapsit, twitterit, facebookit jne. vai onko se niin onnettoman hidas että menee vain hermot?
Toi nyt olisi Saunalahdelta, mutta ei niitä parempia liittymiä tunnu oikein muillakaan olevan. Niin samat hinnat, että melkein epäilisi kartellia.
Nuo käyttämäsi esimerkkipalvelut käyttävät sen verran vähän dataa mega/gigatavuina, että suosittelisin ensimmäisenä Moin perusliittymää 6 €/kk, jossa on rajoittamaton 4G-nopeus mutta siirrettyäsi yli 4 gigaa kuukaudessa tulee lisähintaa per alkava giga.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Nuo käyttämäsi esimerkkipalvelut käyttävät sen verran vähän dataa mega/gigatavuina, että suosittelisin ensimmäisenä Moin perusliittymää 6 €/kk, jossa on rajoittamaton 4G-nopeus mutta siirrettyäsi yli 4 gigaa kuukaudessa tulee lisähintaa per alkava giga.
Siinä kuitenkin käy niin, että epähuomiossa vetää jotain dataliittymän kautta, kun pitikin olla wifin kautta ja gigarajat paukkuu. Sinne meni sekin säästö.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
Siinä kuitenkin käy niin, että epähuomiossa vetää jotain dataliittymän kautta, kun pitikin olla wifin kautta ja gigarajat paukkuu. Sinne meni sekin säästö.
Ootko kattonut Androidin datanseurannasta että paljon sulla yleensä kuluu dataa per kuukausi? Saa meinaan noilla mainituilla palveluilla jo jonkinverran yrittää että pääsee yli 4 gigan.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Ootko kattonut Androidin datanseurannasta että paljon sulla yleensä kuluu dataa per kuukausi? Saa meinaan noilla mainituilla palveluilla jo jonkinverran yrittää että pääsee yli 4 gigan.
Joo, täytyypä tsekata.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 742
Tässä maksaa ihan turhasta eikä viitsisi keplotella millään winback-tarjouksilla ja aina kun se määräaika päättyy, niin kilpailuttaa uusi liittymä.
Kodissa on valokaapeli, joten sen kautta sitten pystyy tarvittaessa liikuttamaan dataa.
Mutta tuollainenen halpa 10 euron liittymä, missä on 1 megan netti ja maksaa erikseen puheluista, niin toimiiko sen kanssa google mapsit, twitterit, facebookit jne. vai onko se niin onnettoman hidas että menee vain hermot?
Toi nyt olisi Saunalahdelta, mutta ei niitä parempia liittymiä tunnu oikein muillakaan olevan. Niin samat hinnat, että melkein epäilisi kartellia.
Ihan hyvin nuo kaikki toimivat 1 Mbit/s liittymällä.

Toimii hyvin myös Yle Areena ja YouTube, mutta vain perustarkkuuden sd-kuvalla.

Kannattaa kokeilla ja jos nopeutta kaipaa lisää niin sitten miettii jotain muuta liittymää.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Ihan hyvin nuo kaikki toimivat 1 Mbit/s liittymällä.

Toimii hyvin myös Yle Areena ja YouTube, mutta vain perustarkkuuden sd-kuvalla.

Kannattaa kokeilla ja jos nopeutta kaipaa lisää niin sitten miettii jotain muuta liittymää.
Toki tuokin on totta. Mutta kun kerran halvin sellainen tuntui maksavan 4 euroa enemmän kuussa kuin Moi 4 gigan datalla ja kysyjä ei ilmeisesti katso mobiilisti videoita, niin kyllä Moi tuntuu äkkiseltään sopivammalta.
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 043
Elisan paras tarjous 14,90€/kk (3 liittymää) jakson päättymiselle oli 19,90€/kk + suklaalevy vaikka sanoin etten jatka asiakkuutta jos hinta nousee johon yritti vielä tarjota "parempaa" liittymää hintaan 23,90€/kk. Aina ei näköjään mee nallekarkit tasan kun lukee mitä porukalle tarjotaan joten pitäkööt Elisa tunkkinsa, huomenna moimoi :)
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Elisan paras tarjous 14,90€/kk (3 liittymää) jakson päättymiselle oli 19,90€/kk + suklaalevy vaikka sanoin etten jatka asiakkuutta jos hinta nousee johon yritti vielä tarjota "parempaa" liittymää hintaan 23,90€/kk. Aina ei näköjään mee nallekarkit tasan kun lukee mitä porukalle tarjotaan joten pitäkööt Elisa tunkkinsa, huomenna moimoi :)
Ne perusmyyjät on niitten crm:n armoilla, ei sillä vaan ollu parempaa tarjota.
Mut Moi-siirron käynnistyttyä sieltä tulee yleensä se winback-tarjous, joka on parempi.
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 043
Ne perusmyyjät on niitten crm:n armoilla, ei sillä vaan ollu parempaa tarjota.
Mut Moi-siirron käynnistyttyä sieltä tulee yleensä se winback-tarjous, joka on parempi.
Nää hinnat sain juurikin kun aloitin siirron. Ennen siirtoa tarjosivat 22,90€/kk kun kyselin jonka jälkeen tökkäsin moille siirtoa ja pudottivat tarjousta 19,90€/kk joten tarjosin tunkkia.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Nää hinnat sain juurikin kun aloitin siirron. Ennen siirtoa tarjosivat 22,90€/kk kun kyselin jonka jälkeen tökkäsin moille siirtoa ja pudottivat tarjousta 19,90€/kk joten tarjosin tunkkia.
Okei. Olipa kuivaa. Useimmitenhan Elisalla ne winbackeissa käy jonkun leikin, tarjoavat ensin huonompaa, ja jos siihen ei lämpiä, niin jutustelun aikana sitten ”käyn kysymässä esimieheltä” lässytyksen jälkeen saa sen oikean kovan tarjouksen. Mutta ajankohdastahan se tuppaa kanssa olemaan kiinni toki.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
525
elisalle nyt maksanu 3 kertaa liittymän avausmaksut 25eur x 3 = 75Eur



Alkaa ottamaan jo päähän kun pitäis ruokaakin ostella.


Jäi maksamatta puhelinlasku ajallaan ja meni netti kiinni. OK

Huomasin sitten tuommoisen lisäerän seuraavassa laskussa mitä en kykenyt maksamaan tilipäivänä. Noh sit vetivät liittymät kiinni ja kirjastoon mars wifin kautta ihmettelemään.
Siellä oli tulevan kuukauden puhelinlasku ilmestynyt ja EIVÄT aukaise ennen kuin maksaa kaikki laskut sieltä. noh pienen v käyrän kanssa kaikki pois pienen avustuksen avulla kun itsellä ollu vielä muutamaan päivään maksukykyä.


Voi arvata mitä seuraavana kuukautena? Aivan siellä on sama meno erä toisen kerran ja maksella pois pitäis ja ei taas onnistu tilipäivänä kaikkien muiden menojen ja ulosoton kanssa.


Makselin heti kun pystyin elisan oma asioinnin kautta kun vielä hyväksyi. Yllätys! Seuraavana päivänä MAKSUSTA vetivät netit kiinni kun niitten automatiikka pölläytti tulevan laskun ja ei kerenny kuin ottaa rahat mutta ei rekistöröidä maksua kuitenkin järjestelmään ilmeisesti.

Siinä sit meni ymmärrys ja avauduin ..... maksuista aspaan kesken työpäivän aikana kirjastossa ja aukes netti mutta ei pitänyt lupaustaan aspan neiti koska nyt taas tupsahti tuo ihana 75EUR lisämaksu laskuun vaikka minä pidin ja pienen taustatuen avulla makselin pois joka taas piti mennä tyttöystävän ja mun ruokaan kyseisellä viikolla.


Lyhennettynä siis oma vika mut ottaa päähän mokoma maksun määrä ja elisan järjestelmät joissa oo mitään armoa ja joutuu sit kierteeseen. On kallista olla köyhä.
Nyt tuli vaikka maksoin oma elisan kautta kuten edellä mainittuna niin perintäkulut 45EUR intrumilta elisalle. Ei mittään muuta kirjeessä.

Hienot systeemit.

Lähen niin äkkiä elisalta kuin tilanne mahdollistaa sen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 395
Viestejä
4 159 749
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom