Liittymät

Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
231
Mikäs homma tää liittymien myynti oikein nykyään on. Vaimolle myytiin K-kaupan Telia-ständillä 200M soppari 12kk/kiinteä hintaan 24,2e/kk. Melko vaisu tarjous siihen nähden, että DNA:n toistaiseksi voimassa on tällä hetkellä 27,22e etuhintaan. Kaupan päälle sai tosin 30e lahjakortin K-ryhmän kauppoihin.

Mutta sitten se erikoinen osuus. Loppuvaiheessa ennen kuin piti koneelle allekirjoittaa sopimus, niin myyjä alkoi vaatimaan suullista vakuutusta ja suostumista, ettei vaimo tule tarttumaan DNA:n winback-tarjoukseen. Hän sanoi, että ei anna tätä tarjousta ja peruu kaikki, jos tätä suostumusta ei tässä tilanteessa anneta. Kertoi jotain tarinaa, miten heiltä myyjiltä aletaan tivaamaan syitä sitten, mikseivät saa liittymiä kaupattua pysyvästi. Ja jostain lahjakortin laskuttamisesta puhui myös. Myyntitilanne kääntyi tässä vaiheessa todella ahdistavaksi ja käytännössä varmisti sen, että winbackiin tullaan tarttumaan. Siinä vaiheessa, kun ständillä on käytetty aikaa 10 min. niin, ei asiakas halua enää sopimuksen tekoa perua. Käsittääkseni tällaisilla suullisilla "sopimuksilla" ei ole virallista perustetta, koska sitä ei oltu kirjattu viralliseen tilausvahvistukseen. Vaikka sinänsä suullinen sopimus on myös normaalitilanteessa pätevä.

Ei kyllä tällaiseen ole itse aiemmin tullut törmättyä. Suosittelen firmoja antamaan parempia tarjouksia, jotta ei tarvitse alkaa painostamaan asiakasta.
DNA:n winback 19,9e. Tämmöstä toivottiinkin, joten jääminen oli helppo ratkaisu.

Pitääpä jatkossa muistaa pyytää nämä erikoiset "lisäsopimukset" kirjallisina, koska jos sitä ei heru, niin eivät oikeasti kestä päivänvaloa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 390
Olisiko tuon liittymän nimi Elisa 4G Rajaton 10M ? Ne ei Elisalla taida enää nykyisin käyttää Saunalahden aikoinaan lanseeraamia esim. Huoleton tai Tarkka liittymä nimiä. Näin olen ymmärtänyt.
Ei ole. Ihan suoraan Elisan lähettämästä PDF:stä olin tuon nimen ottanut.

Tuote: Huoleton 10M
Etu: Huoleton 10M 12kk 17,99e/kk
Edun lisätiedot: Huoleton 10M 12kk 17,99e/kk
Kuukausimaksu: 17.99 euroa/kk (sis. ALV)
Kuukausimaksu etukauden jälkeen: 27.3161 euroa/kk
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 685
Viestejä
4 400 638
Jäsenet
73 032
Uusin jäsen
tetkiq

Hinta.fi

Ylös Bottom