Liittymät

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Miten tuo kaksi-sim muuten käytännössä toimii?

Olen kuullut, että vanhoissa luureissa toisella simillä ei toimi kuin 2G. Jos siis otan sen Moin laitenetin tilauskeen 1. päivä, niin se 100% toimii 4G/3G/2G?

Latausliittymä olisi simmi ykkösessä, siinä nettiesto.

Miten tuo eroaa esim. Samsungista, josta pystyi valitsemaan esim. puhe/sms sim 1 ja netti sim 2.

Android One Nokia 5.4 ei ainakaan yhdellä simmillä pysty näkemään mistään mistä voisi valita sim 1 ja sim 2 tehtävät.

Onko jollain konkreettista kokemusta asiasta juuri Android Onella?
Riippuu ihan luurista, mitä siellä on rautaa, mutta yleisin on edelleen Dual Standby käsittääkseni...

Ja tuossa Nokiassa pitäisi kyllä olla mahdollista valita mikä SIM tekee mitäkin, mutta ei taida mikään näyttää asetuksia, ellei siellä ole kahta SIM korttia, koska defaultina yhdellä kulkee kaikki:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
372
Teknisesti jos puhut puhelua, niin samaan aikaan ei netti toimi kuin 2G, koska luureissa on vain yksi fyysinen vastaanotin/lähetin (Dual Standby), ihan uusissakin...
Viimeisen 2-3 vuotta on kyllä suuressa osassa paremman pään luureista ollut tuki dual LTE:lle eli tuplaradiolla pysyy molemmat liittymät 4G:ssä.

OnePlus 6 ja Galaxy S9 taisivat olla ensimmäisiä mihin tuo tuli.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Viimeisen 2-3 vuotta on kyllä suuressa osassa paremman pään luureista ollut tuki dual LTE:lle eli tuplaradiolla pysyy molemmat liittymät 4G:ssä.

OnePlus 6 ja Galaxy S9 taisivat olla ensimmäisiä mihin tuo tuli.
Kiitos, oletettavissa siis enemmän asetuksia kunhan simin saan.

Halvan liittymän netiksi löytäminen oli kovan työn takana, koska useimmat liittymät ovat tarpeisiini ylihinnattuja.
Moi Laitenetille vahva suositus täältä, vaikka Moin asiakaspalvelu ei sitä puhelinkäyttöön suositellutkaan.

Tein tässä liittymiin liittyen nopean laskun, koska DNA Super Prepaid yksi käytössä ja yksi jonossa on vain 360 päivää.

Niitä ei voi täysin verrata Moi Laitenetin kanssa keskenään, koska ei puhuta samasta 365 pv ajanjaksosta.

Moi Mobiilin Laitenetti 0.5 Mbps on siis 4 € kk.

DNA Super Prepaid 0.5 Mbps Laitenetti on laskun jälkeen 5,05 € kk.

DNA Super Prepaidin ehdoton etu on EU-päivädata hintaan. Toimii ulkomailla, voi soittaa, kuten liittymällä. Samoin laskutus on hieman pidemmäksi aikaa maksettu, eli ei jatkuvia maksuja.

Jos et kuitenkaan tarvitse eu-dataa, eikä liittymän toimimattomuus ulkomailla rasite, niin tuo Moin viiden euron avausmaksu kuittaantuu jo säästöllä Super Prepaidiin viidessä kuukaudessa.
Pidän erittäin todennäköisenä että tilaan Laitenetin Moilta, koska käytän luuria sen verran vähän, että ei yhtään ylimääräistä kannata maksaa.
EU:ssa tai ulkomailla en käy.

DNA ei ole soittanut enää myyntipuheluita, kun tajusi että peruskäyttäjänä et huoli edes 7,90 tarjous liittymiä 1 Mbps Jämpti, pallo jalkaan -sopimuksella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.06.2022
Viestejä
18
Mahtaako tuo 7,99 e/kk Tarkka 100 M -kampanja Moin asiakkaille olla vielä voimassa, onko joku saanut sitä lähipäivinä? Yritin eilen chatissa sitä vaimolle hommata mutta asiakaspalvelija ei ollut kuullutkaan moisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
104
Valonkantaja
Mahtaako tuo 7,99 e/kk Tarkka 100 M -kampanja Moin asiakkaille olla vielä voimassa, onko joku saanut sitä lähipäivinä? Yritin eilen chatissa sitä vaimolle hommata mutta asiakaspalvelija ei ollut kuullutkaan moisesta.
Soita Elisan maksuttomaan myyntinumeroon 0800-93866. Sain itse tuolta jatkon syyskuun alussa vanhaan 5,90€ Tarkka100 - liittymään hintaan 8,90€, kun kerroin liittyvän Moin asiakkaaksi, ellei järkevää tarjousta anneta. Samalla kysyin maksaako jatkaminen uuden liittymismaksun. Ei maksanut. Tämän jälkeen lähti tapahtumien vyöry liikkeelle ja ihmiset alkoivat saada tekstareita samalla tarjouksella.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Soita Elisan maksuttomaan myyntinumeroon 0800-93866. Sain itse tuolta jatkon syyskuun alussa vanhaan 5,90€ Tarkka100 - liittymään hintaan 8,90€, kun kerroin liittyvän Moin asiakkaaksi, ellei järkevää tarjousta anneta. Samalla kysyin maksaako jatkaminen uuden liittymismaksun. Ei maksanut. Tämän jälkeen lähti tapahtumien vyöry liikkeelle ja ihmiset alkoivat saada tekstareita samalla tarjouksella.
Onkohan tuo 0800 93866 parempia tarjouksia antava numero kuin 0800 939393 jonne minä soitin? Sieltä ei löytynyt 8,90€ hinnalla jatkoa joten Moille mennään.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Onkohan tuo 0800 93866 parempia tarjouksia antava numero kuin 0800 939393 jonne minä soitin? Sieltä ei löytynyt 8,90€ hinnalla jatkoa joten Moille mennään.
Tuo toinen numero on winback-soittajille, jälkimmäinen tavallinen myyntinumero.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Veloitetaan tilauksen jälkeen. Kuukausimaksujen veloitus alkaa liittymän käyttöönoton yhteydessä tai viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksesta.

Moin tilauksessa lukee noin.

Mitä tarkoitetaan liittymän aktivoinnilla? Sitäkö, koska se on verkossa kiinni? Tarkoitus 9.9. alkaa käyttää eli ei laskutusta ennen sitä mielellään.

Miten moin liitymätilauksia aktivoidaan? Tulevatko postiin vai postilaatikkoon? Aspa näyttäisi olevan kiinni.
 

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
Veloitetaan tilauksen jälkeen. Kuukausimaksujen veloitus alkaa liittymän käyttöönoton yhteydessä tai viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksesta.

Moin tilauksessa lukee noin.

Mitä tarkoitetaan liittymän aktivoinnilla? Sitäkö, koska se on verkossa kiinni? Tarkoitus 9.9. alkaa käyttää eli ei laskutusta ennen sitä mielellään.

Miten moin liitymätilauksia aktivoidaan? Tulevatko postiin vai postilaatikkoon? Aspa näyttäisi olevan kiinni.
Kortti elikäs SIM tulee postissa. Liittymän voi aktivoida Moin Appilla tai niiden sivuilta, mutta kirjautuminen vaaditaan. Sillä ei ole väliä milloin tuon teet koska laskutus alkaa vain siitä kun tekstarissa ilmoitetaan milloin liittymä siirtyy käyttöön.

Ja laskutus on tosiaan siten, että jos liittymä aktivoituu 27. päivä niin laskutus on myös tuolloin, veloitetaan luottokortilta suoraan.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Kortti elikäs SIM tulee postissa. Liittymän voi aktivoida Moin Appilla tai niiden sivuilta, mutta kirjautuminen vaaditaan. Sillä ei ole väliä milloin tuon teet koska laskutus alkaa vain siitä kun tekstarissa ilmoitetaan milloin liittymä siirtyy käyttöön.
Kiitos.

Omalla kohdalla tilaan siis tuon Laitenetin, josta olen aiemminkin puhunut, Latausliittymä aukeaa 9.10.

On todella hienoa, että laskutus ei ala ennen kuin liittymän aktivoi ja jos tilaa ilmeisesti ajoissa, niin voi aktivoida 30 päivän sisään.
Nyt netin tarpeelle on noin 2 viikkoa eli avausmaksu velottuu heti €5 ja varsinainen laskutus alkaa haluttuna päivänä.

Oli muuten käsittämättömän helppoa Moi-tilaus. Tästä tulee pitkä asiakkuus Moin kanssa. Olen todella tyytyväinen Moihin jo tässä vaiheessa.
 
Liittynyt
09.03.2019
Viestejä
200
Tein numerosiirron Elisalta Telialle ja liittymäksi Yhteys Mukaan kotimaa 50 M. Ilmeisesti tuo onkin nettiliittymä, eli olenko niinsanotusti "kusessa" jos yritän tulevaisuudessa siirtää numeroa takaisin puheliittymään?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Tein numerosiirron Elisalta Telialle ja liittymäksi Yhteys Mukaan kotimaa 50 M. Ilmeisesti tuo onkin nettiliittymä, eli olenko niinsanotusti "kusessa" jos yritän tulevaisuudessa siirtää numeroa takaisin puheliittymään?
Paha sanoa, kyseessä tosiaan on mobiilinetti jolla voi soittaa, eli mistä tietää miten muut operaattorit tuon luokittelee. Selvinnee viimeistään kun yrittää siirtää, tai testaa toisen operaattorin anna numerosi, saat "salaisen tarjouksen" systeemillä, hyväksyykö numeron...

Ainakin Elisa pyytää heti numeroa tuolla, jonka mukaan tarjoaa:
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Tein numerosiirron Elisalta Telialle ja liittymäksi Yhteys Mukaan kotimaa 50 M. Ilmeisesti tuo onkin nettiliittymä, eli olenko niinsanotusti "kusessa" jos yritän tulevaisuudessa siirtää numeroa takaisin puheliittymään?
Tietääkseni et ole millään tavalla kusessa olettaen että tarvetta käytölle vain Suomessa. Se myydään ensisijaisesti nettiliittymäksi mutta sisältää täydet puhe- ja viestiominaisuudet Suomessa, ja tokihan numeron voi siirtää eteenpäin.

Mainitsen myös, että kun liittymä on päällä, niin saat todennäköisesti ilmaisen C More Total+ -tilauksen kuukaudeksi Minun Teliasta (se pitää itse irtisanoa samasta paikasta tasan 14 päivää ennen päättymistä).
 
Liittynyt
09.03.2019
Viestejä
200
Elisalla ainakin kun syöttää numeron niin ei anna tehdä siirtoa. Kai ne aspan kautta lopulta onnistuu tarvittaessa. Eivät Telialla mitään aspassa suoraan sanoneet että tulisi tällaisia ongelmia. Ajattelin että ihan normi liittymä kun kerta puhelut toimii normaalisti... Kiireisestä päästä kärsii koko ruumis...
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 331
Itsellä on tuo Yhteys Mukaan kotimaa 50 M liittymä puhelimessa (siirretty numero Elisalta Telialle) ja ainakin itse saan tuolta Elisan sivulta nuo kehnot vaihtotarjoukset. "Puhelinnumerosi 050XXXXXXX siirretään valitsemaasi liittymään. Hoidamme siirron sekä nykyisen liittymäsi irtisanomisen puolestasi. Uusi SIM-korttisi postitetaan sinulle 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta."
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
29
Ei ole tännekään jatkotarjouksesta kuulunut ainakaan vielä mitään 5,90e Tarkkaan, vaikka datan käyttö on ollut hyvinkin maltillisesti enintään 4Gt joka kuukausi ja edun päättymispäivä on 6.10. Markkinointiluvat on ollu sallittuna aina ja löytyy myös muita palveluita Elisalta. Eli jos ei suoraan tule lähiaikoina jatkotarjousta, niin sanoisin, että arvalla noita jaellaan.
Laitoin sitte lopulta numeronsiirron Moille, kun ei tullut chatista tai tekstarina mitään jatkotarjousta. Eka winback oli sama tarkka 8,99e hinnalla 12kk, jota en hyväksynyt. Tarjolle tuli nyt vielä 10M huoleton 12,99e 24kk, jonka varmaan hyväksyn, ihan tuon 24kk takia, ettei tarvii joka vuosi säätää. 10 megan netti riittää omaan käyttöön puhelimessa hyvin.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
147
Laitoin sitte lopulta numeronsiirron Moille, kun ei tullut chatista tai tekstarina mitään jatkotarjousta. Eka winback oli sama tarkka 8,99e hinnalla 12kk, jota en hyväksynyt. Tarjolle tuli nyt vielä 10M huoleton 12,99e 24kk, jonka varmaan hyväksyn, ihan tuon 24kk takia, ettei tarvii joka vuosi säätää. 10 megan netti riittää omaan käyttöön puhelimessa hyvin.
Tulee sieltä toisille näköjään parempiakin tarjouksia. Tosiaan oma eka winback oli Tarkka 100M (vanha) 16,90€/kk 12kk ajaksi. Sitten olisi ollut joku 200M nopeudella oleva, jota tarjottiin mietittiin puhelun aikana.
Moin potti toimii kuitenkin itselläni 95%, varsinkin kun lapsille ei ole muilla ollut mitään parempaa liittymää ja tuo on kolmas Potti. Jossain puskassa vähn häviää netin toimivuudessa, mutta ei siinä yleensä toimi sitten Elisakaan.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Itsellä on tuo Yhteys Mukaan kotimaa 50 M liittymä puhelimessa (siirretty numero Elisalta Telialle) ja ainakin itse saan tuolta Elisan sivulta nuo kehnot vaihtotarjoukset. "Puhelinnumerosi 050XXXXXXX siirretään valitsemaasi liittymään. Hoidamme siirron sekä nykyisen liittymäsi irtisanomisen puolestasi. Uusi SIM-korttisi postitetaan sinulle 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta."
Samoin itselläni. Tosin minulla kyseinen Telian Yhteys Mukaan kotimaa 50 M tuli uudella numerolla, mutta joka tapauksessa kyseisen numeron syöttäminen Elisan tai DNA:n vaihtotarjoussivuille tuottaa ihan normaalin näköiset tulokset ja tilaus näyttäisi onnistuvan.

Nähdäkseni ei siis mitään huolta siirtämisestä myöhemmin muualle.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
249
elisalta tänään "winback" 300m huoleton 18.99 tai 2 vuotta 19.99 ja vuoden ilmainen mobiilivarmenne. DNAlle oli siirto menossa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
299
Tein numerosiirron Elisalta Telialle ja liittymäksi Yhteys Mukaan kotimaa 50 M. Ilmeisesti tuo onkin nettiliittymä, eli olenko niinsanotusti "kusessa" jos yritän tulevaisuudessa siirtää numeroa takaisin puheliittymään?
Matkapuhelinfoorumilla Telian edustaja kertoo ettei kyseistä liittymää pystyisi päivittämään puhelinliittymäksi. Tosin kertoo myös että, jos siihen haluaa puheominaisuuden niin pitää avata kokonaan uusi liittymä, mikä taas ei pidä paikkaansa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 331
Matkapuhelinfoorumilla Telian edustaja kertoo ettei kyseistä liittymää pystyisi päivittämään puhelinliittymäksi. Tosin kertoo myös että, jos siihen haluaa puheominaisuuden niin pitää avata kokonaan uusi liittymä, mikä taas ei pidä paikkaansa.
Itse kuulin tuon saman, ja ymmärsin sen niin, että jos haluaa päivittää tuon Telian sisällä esim. 5G-liittymäksi niin ei onnistu suoraan, vaan pitää venkslata toisen operaattorin kautta.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
164
Matkapuhelinfoorumilla Telian edustaja kertoo ettei kyseistä liittymää pystyisi päivittämään puhelinliittymäksi. Tosin kertoo myös että, jos siihen haluaa puheominaisuuden niin pitää avata kokonaan uusi liittymä, mikä taas ei pidä paikkaansa.
Tämän "Telian edustajan" puheet ei kyllä pidä ollenkaan paikkaansa. Mulla on tyttären käytössä juurikin samainen 'Yhteys mukaan kotimaa 50M' ja sillä pystyy ihan normaalisti soittamaan, vastaanottamaan puheluja sekä samat tekstiviesteille. Kyseisen liittymän voi myös päivittää ihan normaalisti toiseen Telian liittymään tai vaihtaa kokonaan toiselle operaattorille.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
881
Tämän "Telian edustajan" puheet ei kyllä pidä ollenkaan paikkaansa. Mulla on tyttären käytössä juurikin samainen 'Yhteys mukaan kotimaa 50M' ja sillä pystyy ihan normaalisti soittamaan, vastaanottamaan puheluja sekä samat tekstiviesteille. Kyseisen liittymän voi myös päivittää ihan normaalisti toiseen Telian liittymään tai vaihtaa kokonaan toiselle operaattorille.
Täällä sama homma. 2x liittymiä lasten käytössä. Niihin tehtiin numeronsiirto ja niistä tullaan tekemään pois numeron siirto. No problem.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
51
"Saat 50 euron S-ryhmän lahjakortin kun jäät Elisan asiakkaaksi. Tarjoamme liittymällesi Saunalahti Huoleton 200M -liittymän 24kk ajaksi hintaan 16,99€/kk (norm. 31,99€/kk)."

Ihan hyvä tarjous tuli kuin laittoi viimeviikolla siirron moille menemään. Tämä oli kolmas viesti Elisalta.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Ihan hyvä tarjous tuli kuin laittoi viimeviikolla siirron moille menemään. Tämä oli kolmas viesti Elisalta.
Jep. Minulle eivät tarjonneet kuin 19,90€ + lahjakortti. Ja lahjakortteja ei olis edes saanut muihin neljään liittymään, jotka olisin myös Elisalle siirtänyt Moilta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Minullakin tuo Tarkka 5,90€ liittymän tarjoushinta loppuu kohta, eipä ole tullut tarjouksia tai automaattista jatkoa. Soitin Elisan myyntipalveluun, ensin tarjottiin 10,90 hinnalla, sitten löytyi 9,99 hintainen tarjous. En sitä ottanut vaan laitoin siirtymään MOI:lle. Katsotaan nyt miten käy.
Joo, tänään tuli Elisalta tekstiviesti ja nyt olenkin heille tärkeä asiakas... Otin Tarkkaan 12kk jatkoa 8,99€ hinnalla, 7,99€ aloitusmaksu siitä menee, ei kuulemma saa sitä pois...

Kysyin myös miksi ei aiemmin tullut tarjousta/jatkoa tekstiviestinä kuten joillekin täällä oli tullut. Kuulemma minulla ei markkinointiasetukset salli noita tarjouksia. Mutta kyllä siellä nettisivulla kaikki mahdolliset olin jo valinnut. Asiakaspalvelija laittoi nyt ne "oikeat" asetukset päälle. Taitaa olla bugi jossain, ehkäpä olen ollut liian kauan Elisan asiakas ja joku aiemman järjestelmän markkinointikielto roikkuu mukana mutta ei näy Oma Elisan asetuksissa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
Joo, tänään tuli Elisalta tekstiviesti ja nyt olenkin heille tärkeä asiakas... Otin Tarkkaan 12kk jatkoa 8,99€ hinnalla, 7,99€ aloitusmaksu siitä menee, ei kuulemma saa sitä pois...

Kysyin myös miksi ei aiemmin tullut tarjousta/jatkoa tekstiviestinä kuten joillekin täällä oli tullut. Kuulemma minulla ei markkinointiasetukset salli noita tarjouksia. Mutta kyllä siellä nettisivulla kaikki mahdolliset olin jo valinnut. Asiakaspalvelija laittoi nyt ne "oikeat" asetukset päälle. Taitaa olla bugi jossain, ehkäpä olen ollut liian kauan Elisan asiakas ja joku aiemman järjestelmän markkinointikielto roikkuu mukana mutta ei näy Oma Elisan asetuksissa.
Laskuttaako Moi silti tuon 5 euroa sim-kortin lähettämisestä? Itselle tarjottiin myös samaa 9,99€/kk jatkoa ja ajattelin laittaa numeronsiirtoa käyntiin..
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Laskuttaako Moi silti tuon 5 euroa sim-kortin lähettämisestä? Itselle tarjottiin myös samaa 9,99€/kk jatkoa ja ajattelin laittaa numeronsiirtoa käyntiin..
Elisan myyjän mukaan tuo 5 euroa palautuu takaisin luottokortille kun he ilmoittavat MOI:lle ettei liittymä siirrykään. MOI:n SIM saapui jo tänään postissa..
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Tein numerosiirron Elisalta Telialle ja liittymäksi Yhteys Mukaan kotimaa 50 M. Ilmeisesti tuo onkin nettiliittymä, eli olenko niinsanotusti "kusessa" jos yritän tulevaisuudessa siirtää numeroa takaisin puheliittymään?
En niillä ole mitään eroa tuon osalta. Samanlaisia liittymiä ne on.

Mielenkiintoista juttua tuolla kuitenkin oli. "Rajat tulevat vastaan vastaanottavassa päässä. Esimerkiksi Elisa ei ota numeronsiirtoja vastaan Mobiililaajakaista- eikä Laitenetti-liittymiin."

Eipä ole tullut mieleen, mutta tuollaisia rajoituksia voi olla. Ihan kuin nää "halvat"(ei ne enää) lasten liittymät ovat sellaisia että niille voi vain avata uuden liittymän, ei siirtää mitään vanhaa.

Ainoa mikä on erityinen on prepaid, enkä tiedä kun noita prepaideja pystyy operaattorin sisällä muuttamaan tavallisiksi liittymiksi, niin muuttuuko ne sen jälkeen täysin aidosti normaaleiksi(niissähän on kuitenkin prepaidin sarjaan kuuluva numero yms.), eli voiko niitä sen jälkeen siirtää muille, en ole koskaan nähnyt mainintaa.

Mainitaan erikseen että Moilla ei ollut ongelmia tehdä numeronsiirto laitenettiin.

Elisalla ainakin kun syöttää numeron niin ei anna tehdä siirtoa. Kai ne aspan kautta lopulta onnistuu tarvittaessa. Eivät Telialla mitään aspassa suoraan sanoneet että tulisi tällaisia ongelmia. Ajattelin että ihan normi liittymä kun kerta puhelut toimii normaalisti... Kiireisestä päästä kärsii koko ruumis...
Päteekö ylläoleva eli yritit siirtoa mobiililaajakaistaan tai laitenettiin? Vai oliko se liittymä missä on siirto kesken, tai juuri tapahtunut?



"Saat 50 euron S-ryhmän lahjakortin kun jäät Elisan asiakkaaksi. Tarjoamme liittymällesi Saunalahti Huoleton 200M -liittymän 24kk ajaksi hintaan 16,99€/kk (norm. 31,99€/kk)."

Ihan hyvä tarjous tuli kuin laittoi viimeviikolla siirron moille menemään. Tämä oli kolmas viesti Elisalta.
Mulla tuli sama perjantaina. Oikein peräti 12 tuntia olisi ollut aikaa ottaa moinen. En pitänyt hyvänä tarjouksena, heittävät ilmeisesti samoja tarjouksia kaikille juuri riippumatta olemassa olevan liittymän käytöstä. Ei ole muita tullut eikä taida tulla, aikaa enää päivä. Olisin odottanut sellaista joka olisi lähempänä omaa käyttöä.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Telian myymälöissä tai netissä ei tällä hetkellä pysty tilaamaan/katsomaan/tekemään mitään.

Ihan vain tiedoksi ettei tule ajettua ständille turhaan liittymäasioita/tilausasioita hoitamassa. Häiriön kesto ei tiedossa.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 276
"Saat 50 euron S-ryhmän lahjakortin kun jäät Elisan asiakkaaksi. Tarjoamme liittymällesi Saunalahti Huoleton 200M -liittymän 24kk ajaksi hintaan 16,99€/kk (norm. 31,99€/kk)."

Ihan hyvä tarjous tuli kuin laittoi viimeviikolla siirron moille menemään. Tämä oli kolmas viesti Elisalta.
Jaahas, tätähän se on lähdettävä jahtaamaan. Pistin siirron Moi:lle, "rajaton" 200 meganen, 18e/kk. En edes vaivautunut kyselemään mitään erillisiä tarjouksia heiltä, kun tarkoitus ei tosiaankaan olisi ElisaSaunalahdelta pois siirtyä. Olen ollut ihan tyytyväinen tuohon heidän Rajaton 200 megaseen, joka on ollu pari vuotta sen 17,90e/kk.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
249
Itse tartuin elisan ensimmäiseen viestiin. Pitänee ensikerralla odotella useampi. Tuleekohan sieltä winback tarjousta vaikka heti kohta laittais siirtoa menemään moille? DNA siirrolla en saanut kuin 19.99 24kk 200m huolettoman tänään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
197
Mä olen pudonnut johonkin kuoppaan, Elisa ei reagoi tekemääni Moi-numeronsiirtoon mitenkään. munmoissa sim on otettu käyttöön, eli siellä lukee että numeronsiirto on käynnissä. Muutama arkipäivä jo mennyt.
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
136
Meh,
Taas vuosittainen DNA-liittymän siirto ja winback-metästys...

Nykyinen 150Mbs rajaton 4g. 14,90e/kk, päättyy 21.10. DNA soitti ja tarjosi rajaton 5g 29e/kk tai rajaton 200mbs 18,90e/kk.
On tämä kun eivät voi suorintein sitä parasta tarjoustaan esittää...
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Numero siirtyy Edulliseen ja kk-maksuttomaan Latausliittymään. Netti sim 2 €4 kk rajaton 0.5 Mbps.

3 krt tarjottu 1 Mbps puhelimitse 7,90 kk 12 kk etudiili. Nyt tuli vielä tekstiviestitarjous.

Kiitoksena asiakkuudestasi haluamme tarjota:

DNA Rajaton 200M 18,99 € kk 12 kk etudiili norm. 31,90 kk.
Kiitos, mutta ei kiitos. Liian kallista 3 min kk, 7 sms kk ja 2,5 Gt kk datakäytöllä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Itse tartuin elisan ensimmäiseen viestiin. Pitänee ensikerralla odotella useampi. Tuleekohan sieltä winback tarjousta vaikka heti kohta laittais siirtoa menemään moille? DNA siirrolla en saanut kuin 19.99 24kk 200m huolettoman tänään.
Mulla tuli winbacktarjous lähes tasan viikon jälkeen tilauksesta, siis heittäen muutamalla tunnilla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Tuli tekstiviesti Saunalahti Lataus liittymään, että hinnasto muuttuu, ajattelin että nyt nousee hinnat, mutta ainakaan omaan silmään ei osu muuta kuin yksi nousu.

Multimediaviestit 1.11.2022 alkaen 0,329€/viesti (ennen 0,066 €/viesti)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 603
Tuli tekstiviesti Saunalahti Lataus liittymään, että hinnasto muuttuu, ajattelin että nyt nousee hinnat, mutta ainakaan omaan silmään ei osu muuta kuin hinnan alennus.

Multimediaviestit 1.11.2022 alkaen 0,329€/viesti (ennen 0,066 €/viesti)
33snt ja ennen 6snt ;)
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 200
Tuli tekstiviesti Saunalahti Lataus liittymään, että hinnasto muuttuu, ajattelin että nyt nousee hinnat, mutta ainakaan omaan silmään ei osu muuta kuin yksi nousu.

Multimediaviestit 1.11.2022 alkaen 0,329€/viesti (ennen 0,066 €/viesti)
Todennäköisesti Elisalla ei ole varaa laajemmassa mittakaavassa nostaa Latausliittymä-hintoja.

Prepaid edelleen kuitenkin vaihoehto johon moni vaihtaa, ja silloin nimenomaan kilpailijan Prepaidiin.

Saavat kuitenkin tasaisesti sen 10e minimilatauksia ja voi olla että asiakas sitten ostaa säästyneillä rahoilla sieltä laajakaistoja tai laitteita samalle asiakkuudelle useammankin.

Harmi toki, että Mini laajakaista 4,94 euroa 0.5 Mbps sieltä poistui, olisin tuonut nekin rahat Elisalle (nyt Moille laitenettiin).
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 276
Kuinkas nopeasti Moi:lta pitäisi tulla tilausvahvistus? Eilen laittelin siirron vireille mutta sähköpostia ei ole vieläkään tullut.

Kävi vaan askarruttamaan, kun pankkikorttivahvistus antoi ensin ilmoituksen, että maksu epäonnistui ja siirto takaisin palveluntarjoajan sivustolle ja kuitenkin heti perään ilmoitus, että tilaus onnistunut. Ei mennyt sitä muutaman sentin varmennemaksuakaan.

Täysin sama kävi kuukausi sitten korttimaksulla passia maksaessa. OP:lla joku härö?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 163
Minulle tuli heti, kannattaa tarkistaa spämmiloota ja jos ei ole siellä niin ottaa yhteyttä Moin aspaan.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 276
Minulle tuli heti, kannattaa tarkistaa spämmiloota ja jos ei ole siellä niin ottaa yhteyttä Moin aspaan.
Sieltähän se on sitten kyseltävä.

Tosiaan joku muutos on OP:lla tapahtunut noissa korttiostoissa eikä meinaa mennä läpi kaikista palveluista.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 004
Todennäköisesti Elisalla ei ole varaa laajemmassa mittakaavassa nostaa Latausliittymä-hintoja.

Prepaid edelleen kuitenkin vaihoehto johon moni vaihtaa, ja silloin nimenomaan kilpailijan Prepaidiin.

Saavat kuitenkin tasaisesti sen 10e minimilatauksia ja voi olla että asiakas sitten ostaa säästyneillä rahoilla sieltä laajakaistoja tai laitteita samalle asiakkuudelle useammankin.

Harmi toki, että Mini laajakaista 4,94 euroa 0.5 Mbps sieltä poistui, olisin tuonut nekin rahat Elisalle (nyt Moille laitenettiin).
Täytyy kyllä sanoa että henkilökohtaisesti en ainakaan tunne ketään, kuka käyttäisi prepaidia ihan ykkösliittymänä.
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
276
Täytyy kyllä sanoa että henkilökohtaisesti en ainakaan tunne ketään, kuka käyttäisi prepaidia ihan ykkösliittymänä.
Itse siirsin ykkösliittymäni latausliittymään ja otin toiseen sim-paikkaan halvan mobiilinetin. Melkein kaikki puhelut ja viestit menee whatsapin kautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 089
Millä aikataululla on tullut Tarkka automaatti jatkot, kun on ylipäätään tullut?
Yksi 5,9€ Tarkka loppumassa 25.10.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 163
Millä aikataululla on tullut Tarkka automaatti jatkot, kun on ylipäätään tullut?
Yksi 5,9€ Tarkka loppumassa 25.10.
Aivan satunnaisesti, voi olla tulematta mitään vaikka olisi mainonta sallittu. Omani loppuu alkukuusta ja mitään jatkotarjousta ei tullut ennen kuin aloitin siirron Moille. Chatista voi kysellä niin voi saada jotain ennen numerosiirtoa, jotkut ovat saaneet tarjouksia sitä kautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 089
Aivan satunnaisesti, voi olla tulematta mitään vaikka olisi mainonta sallittu. Omani loppuu alkukuusta ja mitään jatkotarjousta ei tullut ennen kuin aloitin siirron Moille. Chatista voi kysellä niin voi saada jotain ennen numerosiirtoa, jotkut ovat saaneet tarjouksia sitä kautta.
Joo, siis nimenomaan, kun se jatko tarjous on ylipäätään tullut automaattisesti.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 430
Viestejä
4 161 390
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom