Liikenneonnettomuudet. Mitä ja miksi näin kävi.

Liittynyt
07.09.2023
Viestejä
244
Ei löytynyt suoraan ketjua. Esimerkkitapauksena vaikka tämmöistä tapahtumaa. Hieman näissä tapauksissa aina hymyilyttää että autolla päälle ajavat/kaahaavat eivät omien sanojen mukaan ole ajanut lainkaan ylinopeutta. Tai korkeintaan tyyliin 5km/h yli voimassa olevan nopeusrajoituksen. Onneksi ei lähtenyt polkupyörä pojalta tai isoäidiltä henki.

 
Keneltä 17 vuotiaalta kuskilta odotat vastaukseksi "Joo ajoin kyllä ihan törkyvauhtia enkä hallinnut autoa joten se vähän lähti lapasesta ja isoäitiä päin".
 
On tuo isoäidinkin kuvaus vähän sinnepäin, rallimaisesti renkaat ilmassa... Tässä tapauksessa kävi hyvä tuuri, kun oli videotakin tarjolla niin ei jouduttu luottamaan kenenkään sanaan.
 
Keneltä 17 vuotiaalta kuskilta odotat vastaukseksi "Joo ajoin kyllä ihan törkyvauhtia enkä hallinnut autoa joten se vähän lähti lapasesta ja isoäitiä päin".
En tarkoittanut juuri vain tätä kaahailijaa vaan yleisesti. Samalla tavalla vaikka 59 vuotias tai 28 vuotias kaahailija sanoisi että nopeusrajoituksen mukaan ajoin.
 
On tuo isoäidinkin kuvaus vähän sinnepäin, rallimaisesti renkaat ilmassa... Tässä tapauksessa kävi hyvä tuuri, kun oli videotakin tarjolla niin ei jouduttu luottamaan kenenkään sanaan.
Tarkoitatko tuota valvontakameran kuvaa ennen onnettomuutta vai onko tuosta joku muu video, jossa auto suistuu tieltä?

Voi kai noissa painonsiirroissa yksi rengas kerrallaan irrota tienpinnasta, kun auto heittelehtii tien "laidasta laitaan"? Siinä tapauksessa isoäidin kuvaus olisi hyvinkin oikean kaltainen, jos hän vertaa tapahtunutta normaali tilanteeseen, jossa tavallisesti ajaen auton kaikki renkaat koskettavat tietä.
 
Tarkoitatko tuota valvontakameran kuvaa ennen onnettomuutta vai onko tuosta joku muu video, jossa auto suistuu tieltä?

Voi kai noissa painonsiirroissa yksi rengas kerrallaan irrota tienpinnasta, kun auto heittelehtii tien "laidasta laitaan"? Siinä tapauksessa isoäidin kuvaus olisi hyvinkin oikean kaltainen, jos hän vertaa tapahtunutta normaali tilanteeseen, jossa tavallisesti ajaen auton kaikki renkaat koskettavat tietä.
Se mikä siinä uutisessa oli. Hain vain tuolla sitä, että jonkun mummon tulkinta mikä on rallityyliä voi olla "hieman" eri kuin jonkun toisen.
 
Tarkoitatko tuota valvontakameran kuvaa ennen onnettomuutta vai onko tuosta joku muu video, jossa auto suistuu tieltä?

Voi kai noissa painonsiirroissa yksi rengas kerrallaan irrota tienpinnasta, kun auto heittelehtii tien "laidasta laitaan"? Siinä tapauksessa isoäidin kuvaus olisi hyvinkin oikean kaltainen, jos hän vertaa tapahtunutta normaali tilanteeseen, jossa tavallisesti ajaen auton kaikki renkaat koskettavat tietä.
No ei se kyllä tollasessa w124 mersussa vastaheitossa millään tiestä irtoa vaikka kuinka rallimaisesti ajaisi kun hiekkatietä vedetään :D
Kyllä siinä on nyt isoäidillä ollut vähän värikynää matkassa.
 
Tarkoitatko tuota valvontakameran kuvaa ennen onnettomuutta vai onko tuosta joku muu video, jossa auto suistuu tieltä?

Voi kai noissa painonsiirroissa yksi rengas kerrallaan irrota tienpinnasta, kun auto heittelehtii tien "laidasta laitaan"? Siinä tapauksessa isoäidin kuvaus olisi hyvinkin oikean kaltainen, jos hän vertaa tapahtunutta normaali tilanteeseen, jossa tavallisesti ajaen auton kaikki renkaat koskettavat tietä.
Niin. Kyseisessä tapauksessa voi olla niin että mersun perä kävi välillä ojan puolella. Ainakin itse kuski sanoi että menetti auton hallinnan täysin kun koitti rallimaisesti ajella. Tai siis kaahailla. Olettaisin että takavetoisen auton perä seilasi tien puolelta toiselle ja tästä kai isoäiti sai kuvan että oli kuin ralli ajotapa kuskilla. Ilmeisesti isoäiti ei olisi näin saanut kuitenkaan sanoa.
 
Ei löytynyt suoraan ketjua. Esimerkkitapauksena vaikka tämmöistä tapahtumaa. Hieman näissä tapauksissa aina hymyilyttää että autolla päälle ajavat/kaahaavat eivät omien sanojen mukaan ole ajanut lainkaan ylinopeutta. Tai korkeintaan tyyliin 5km/h yli voimassa olevan nopeusrajoituksen. Onneksi ei lähtenyt polkupyörä pojalta tai isoäidiltä henki.

75 päivää ehdollista ja 75000 euroa vahingonkorvauksia. Lisää näitä tuomioita. Tuosta jää edelleen vakuutusyhtiölle eli muille vakuutusyhtiön asiakkaille 50000e maksettavaa.
 
75 päivää ehdollista ja 75000 euroa vahingonkorvauksia. Lisää näitä tuomioita. Tuosta jää edelleen vakuutusyhtiölle eli muille vakuutusyhtiön asiakkaille 50000e maksettavaa.
75pv ehdollista, eli ei saa lähteä maailmanympärimatkalle, 75k korvauksia, ja jos päättää vetää vaan lonkkaa, niin ei edes tarvii kasaa mitään.

On aika paljon ihmisestä kiinni onko tuo rangaistus ylipäätään.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 079
Viestejä
5 239 763
Jäsenet
83 440
Uusin jäsen
ttumppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom