Lidl:n tuotteet (ei ruoat)

Onko täällä kellään kokemuksia tuosta Lidlin tesktiilipesurista?
Taitaa olla tämä? Ei omaa kokemusta, mutta sellasta Parksiden akkuversiota kerran hypistelin ja ihan ok laitteelta sekin vaikutti.
Suosittelisin silti jotain edullista/tavallista märkäimuria ja siihen tekstiilisuulaketta kun niillä tekee sitten muutakin.
 
Onko täällä kellään kokemuksia tuosta Lidlin tesktiilipesurista? Näkyy torstaina olevan valikoimissa hintaan 90€. Oon joskus aikasemminkin nähny tuon, mutta jos en nyt ihan väärin muista se oli Parkside ja tuo mikä tulee torstaina on Silvercrest :hmm:

Jos kokemuksia löytyy kummastakaan niin antakaahan tulla :tup:
Kuvan ja speksien perusteella sama laite kuin tämä. Ostin tuon Sikapäiviltä, hintaa jäi ale-koodeineen vajaa 80 eur. Kerran testattu, vaikuttaa omaan vähäiseen käyttöön asialliselta. Pesuaineeksi Profi t. vastaava niukkavaahtoinen aine.

Edit: ei Profi vaan Jiffy.
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 730
Viestejä
5 237 138
Jäsenet
83 355
Uusin jäsen
Stormy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom