- Liittynyt
- 02.12.2024
- Viestejä
- 32
Taitaa olla tämä? Ei omaa kokemusta, mutta sellasta Parksiden akkuversiota kerran hypistelin ja ihan ok laitteelta sekin vaikutti.Onko täällä kellään kokemuksia tuosta Lidlin tesktiilipesurista?
Suosittelisin silti jotain edullista/tavallista märkäimuria ja siihen tekstiilisuulaketta kun niillä tekee sitten muutakin.
