- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 26 101
Eli, joku tämmöinen Lidlin valmissmäidä on sen verran liki että jos ei tykkää, voi tuomita helposti koko kulttuurin? Nimimerkillä en ole ostanut kun ajattelin että maistuu vain muovilta...
Enpä ostaisi yhtään tuotetta, jos oletus on, että se maistuu muovilta.
--
Lidlissä on ollut parempia eineksiä tässä jo vuoden, Henri Alen kun tuli Hans Välimäen tilalle kumppaniksi, niin on tullut paljon maukkaita uutuuksia. Aion koettaa vielä noita muitakin miehen projekteja.

