Lian Li Pc-011 Mini-W Customloop Projekti

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Juupajoopajoo, ihmisellähän pitää olla harrastuksia no mä oon ottanu tietokoneet sellasiks... varsinkin tässä viimeset 4v on aina oma koneeni ollut vesillä ja oon kokeillu jo isot atx kotelot ja nyt oli pakko siirtyä taas vähän pienempään joten päätin vanhan tapaan kasata toiseen lian lin koteloon "itx" koossa... Aikasempi kotelo oli tämän isoveli air versiona joten sinne meni "kevyesti" 3x360 radia, 1x60mm ja 2x30mm paksuina. Tähän ajattelin kasata 2x360mm radit, kattoon ja pohjaan. Tuulettimina toimii kotelon tavoin lian li rgb ropellit.
Tässä muutama kuva näin alkuun... lisää kuvia tulee kun saan D5 kiinni pienellä säiliöllä.
Laitetaan nyt vielä ne koneen specsit niin kaikki on tyytyväisiä...

Prossu: Ryzen R7 3700x
Emo: Gigabyte B550m aorus elite
Muistit: G.skill TridentZ rgb 3600mhz cl16 (samsung b-die)
Näyttis: Gigabyte 2080ti Aorus Extreme wb (tehtaan omalla blokilla)
Ssd: 2x970 evo nvme 512gb + 1 Samsung evo 870 1tb =2tb ssd
Tuulettimet: 8x Lian Li Uni fan sl120 rgb
Kotelo: Lian Li pc-O11 Mini-w
Poweri: Corsair sf750 +platinum

Vesikamat:

Näyttiksessä oma tehtaan blokki
Alphacool X-flow 360mm Radi
Ek Coolstream Se 360mm Radi
Ek D5 pumppu 60mm säiliöllä (ei rgb:tä)
Bykski Am4 Rgb Blokki
Bitspower veden lämpötila-anturi
Ek pehmeet 13/10 letkut
Ek 13/10 G1/4 kierteillä olevat liittimet (suoria, 45° ja 90° kulmia tarpeeksi.)
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Pikkusäiliö haettu D5 ni pääs vähän sommittelemaan ja suunnittelemaan letkuja, tämähän siis tulee ainakin alkuun letkuilla...
 

Liitteet

Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
349
No nyt on tyylikäs setti "mini" koossa ja näyttäis olevan hyvin tilaakin vielä. Teetkö putkella vai letkulla loput?
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
No nyt on tyylikäs setti "mini" koossa ja näyttäis olevan hyvin tilaakin vielä. Teetkö putkella vai letkulla loput?
Tarkotus ois vedellä letkuilla näin alkuun mutta ois tossa jo valmiina liittimet 16mm kovaputkelle myös :)
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
349
Tarkotus ois vedellä letkuilla näin alkuun mutta ois tossa jo valmiina liittimet 16mm kovaputkelle myös :)
Tuossa vois mustat letkut ja mustat liittimet näytää tyylikkäiltä. Omaan laitoin tota ek:n zmt letkua ja näyttää mattamustana hyvältä.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Tällänen siitä nyt letkujen kanssa tuli. Vuodot on testattu toisella powerilla ja siihen se taas jäi kun poweria odoteltiin postiin ja mökkireissu tuli vastaan. Noh tässä mökillä kelailtuani tulin tulokseen että olkoon tämä minun ensimmäinen kovaputki looppi joten purkamista tiedossa kotona kun putket sun muut työkalut hommattu, kotonahan mulla on valmiina 16mm kovaputkiliittimiä vaikka kuinka paljon.
 

Liitteet

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Tällänen tämä nyt ois sit pehmeillä, olihan se pakko kokeilla ku ei tarvinnu muutaku poweri laittaa kiinni. Ehkä mä hetken vetelen tällä ja suunnittelen noi kovaputket kunnolla ni ei tarttis heti alkaa vääntää uusiks :)
 

Liitteet

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Nyt ois kaikki hilppeet kovaputkille hommattuna sekä ek rgb prossublokki, tosin ei ihan vielä motivaatio riitä loopin purkuun mutta ajattelin silti putket taivutella valmiiks, sen verran kun vaan saa ilman loopin purkua
 
Liittynyt
20.09.2017
Viestejä
298
Hyvältä näyttää ja kovilla putkilla vielä paremmalta! Itsellä sama kotelo ja custom loop ollut kans välillä mielessä. Laitoin lian li oman vertical gpu mountin vasta, vaati jonkuverran rälläkkää että sai riittävän alas omaan makuun kortin. Ekassa kuvassa teline ilman modifiointia.
 

Liitteet

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
@farsus oisin itekki halunnu verticaliks näyttiksen niinku aikasemmassa kotelossa mutta sen verran pieni tää kotelo että alas ei pis millään saanu radia ja halusin just nimenomaan 2x360mm radit kiinni. Toisaalta sivuun jos laittas 240mm ja ottais alhaalta 360mm pois
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Mulla ois tykötarpeet toiseenki customlooppiin mut saa nähä jätänkö ne itelle varalle vai laitanko vaan myynnin puolelle pakettina
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
@farsus Onkos sulla radin tuulettimet asennettu tuonne kammion puolelle?
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Mulla on matx emo ja hyvin menee ainaki ylös ja alas 360mm radit
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 253
Viestejä
4 195 702
Jäsenet
70 884
Uusin jäsen
faired

Hinta.fi

Ylös Bottom