Ostettu LGA 1155 prossujäähy

Liittynyt
09.03.2018
Viestejä
23
tarjoa järkihinnoin ja mielellään kuvan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
170
Minulla on kaapissa vanhempi Noctua NH-C12P, tuuletin saattaa olla vielä kanssa mutta en tällä nopealla hetkellä osaa sanoa. Se oli aikoinaan minulla käytössä pitkään ja muistaakseni jossain vaiheessa hyppäsin siitä suoraan ensimmäisiin antecin AIO coolereihin.

Näin sanottuna, tahtoisin muistella että se olisi ollut minulla käytössä 1155 prossun käytössä, mutta saattoi olla että nämä olivat ensimmäisiä ja emolevyssä tuettiin tätä vanhempaa 775 socketin kiinnitysreikiä. Tähän olisi kuitenkin vissiin saatavissa Noctuan kiinnike-setti, valitettavasti kuittia tuskin löydän näin pitkän ajan jälkeen joten en tiedä saisitko sitä ilmaiseksi Noctualta.

https://noctua.at/en/nh-c12p tuommoinen laitos kuitenkin on kyseessä, ja löytyy Lappeenrannan alueelta jos täällä päin sattuu oleskelemaan. Säätämistä vaativa vaihtoehto mahdollisesti, mutta ajattelin ilmoittaa jos jotain kiinnostusta on. Muuten taidan nyt muistettuani sen erikseen myydä pienillä euroilla jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
09.03.2018
Viestejä
23
kiinnostaa jos löytyy tuuletin siihen muuten olisi sama ostaa uusi :D minkälaista hintaa oot aatellu?
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Noctua NH-U12P SE2 kahdella tuulettimella pitaisi olla varastossa vielä. Pelkät LGA 1155 kannan kiinnikkeet mukana. Voin kaivella esiin jos moiseen kiinnostusta olisi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 386
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom