Sama 00.41 tilaus meni ja käsittelyssä: fingers crossed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoisitko tilausajan? Oma tilaus meni tosiaan läpi klo 1.30 eikä vieläkään mitään uutta tapahtunut tilauksessa.Gigantin sivuilla lukee lähetetty ja omapostiin tuli ilmoitus paketista.
Tilasin klo 23.55.Sanoisitko tilausajan? Oma tilaus meni tosiaan läpi klo 1.30 eikä vieläkään mitään uutta tapahtunut tilauksessa.
Siis torstaina 13.11 23:55 ?Tilasin klo 23.55.
kylläSiis torstaina 13.11 23:55 ?
Niin mikä kellonaika lopulta omissa tiedoissa näkyy tilaukselle? Se 01.30?
Yritin itsekin eilen tivata aspasta asiasta. Kysyin että tuliko näyttöjä varastoon eilen, kun itse tilatessani näytti että saapuu varastoon 18.11.2025, ja nyt jos laittaisi uuden tilauksen, näyttää 23.12.2025. "Kaikki näytöt mitkä tuli tänään ovat kyllä jo myyty!" oli vastaus. Seuraavassa lauseessa sitten "Tilauksesi arvioitu toimitusaika kyllä pitää paikkansa."Otin yhteys gigantin helppari, kaikki näytöt jotka tulivat eilen on vissiin mennyt jo.
Vaikka oma luki
Saapuu keskusvarastoon 18.11.2025.
Vissiin myyjä väitti että keskusvarasto onhan ruotsissa ja toimitus suomeen kestä 2 vkoa.
Eli vaikkapa lukee nyt uudelle tilaukselle että saapuu keskusvarastoon 23.12.2025, niin ne näyttöt tule vasta 7.1.2026 tai myöhemmin suomeen.
Onhan se outo.
Mun tilauksella näkyy 1.30 omissa tiedoissa. Ja arvioitu toimitus 24.11.2025 aina vain tilauksen tiedoissa (liikkeeseen, postiin olisi ollut 21.11.2025 kun tilasin).Niin mikä kellonaika lopulta omissa tiedoissa näkyy tilaukselle? Se 01.30?
14.11.2025 klo 14.31Yritin itsekin eilen tivata aspasta asiasta. Kysyin että tuliko näyttöjä varastoon eilen, kun itse tilatessani näytti että saapuu varastoon 18.11.2025, ja nyt jos laittaisi uuden tilauksen, näyttää 23.12.2025. "Kaikki näytöt mitkä tuli tänään ovat kyllä jo myyty!" oli vastaus. Seuraavassa lauseessa sitten "Tilauksesi arvioitu toimitusaika kyllä pitää paikkansa."
EDIT: mikä Zimoichilla lukee omissa tiedoissa kellonaikana?
Yllättäen ei gigantti noudata tilausjärjestystä ja oma tilaus edelleen käsittelyssä.Ainakin on tilaus muuttunut: Tilauksesi on käsittelyssä.
Tilattu 13.11 23:49
En hötkyilis ihan vielä. Pääasia, että olis ainakin varattu tuosta erästä sinulle yks näyttö. Jos eivät oo varanneet, niin sitten ei oo kyllä yhtään oikein.Yllättäen ei gigantti noudata tilausjärjestystä ja oma tilaus edelleen käsittelyssä.
Mahtavaa. Mulla 14.11 klo 1.29 ja ei vieläkään mitään.14.11 klo 07:45 tilattu ja nyt näkyy olevan lähetetty. Näinkö helppoa se oli?![]()
Tänään 13 korvilla saapui. Odotettua vähäisemmältä tuntui kaarevuus, hyvä ensivaikutelma.14.11. 07:07 tilattu, tänään paketti liikahti matkaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.