• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka LG UltraGear 27GP850P, Gigantti, 239€

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VVG
  • Aloitettu Aloitettu
Varmasti hyvä monitori jossa matala input lag, tosin tuohon hintaan en itse raaski vielä ostaa. Kuitenkin jo aika vanha malli.
 
Itse näyttö on loistava, LG:llä on todella hyvä laadunvalvonta ja yleensä nämä näytöt tulee priimakunnossa (ilman valovuotoja ja pixelivikoja) niinkuin itsellenikin tuli. Reilu 1.5v ollut käytössä ja silloin maksoin 380€.
 
  • Tykkää
Reactions: VVG
Itselläkin tämä käytössä, ja on ollut kyllä huikea hinta-/laatusuhde. Kellottuu myös menusta kliksuttelemalla 180hz. Värit ja katselukulmat tosi hyvät ja sen lisäksi vielä smoothia pelaamista.
 
  • Tykkää
Reactions: VVG
Eiköhän kaikki näytöt, hiiret ja näppäimistöt toimi käyttöjärjestelmästä riippumatta, varsinkin kun niiden täytyy toimia biossin kanssa ennen Windowssin käynnistymistä.


Itse tarjoukseen liittyen, olisiko tämä parempi tarjous, ainakin hinta on kilpailukykyinen ja ominaisuudetkaan näytä pahasti häviävän: Elisa - Verkkokauppa
 
Itse tarjoukseen liittyen, olisiko tämä parempi tarjous, ainakin hinta on kilpailukykyinen ja ominaisuudetkaan näytä pahasti häviävän: Elisa - Verkkokauppa

Hintaeroa on 50€. Onhan se prosentuaalisesti jonkin verran mutta itse ottaisin LG:n mielummin. LG:ssä paljon parempi laadunvalvonta kuin Acerissa ja LG:n jalka mahdollistaa näytön korkeussäädön ja kääntämisen mitä Aceri ei mahdollista.
LG:stä löytyy paljon positiivisia kokemuksia ja se on reddit kanavilla ollut yksi suositelluista näytöistä. Tuosta Acerista taas ei kauheasti infoa löydy ja Acerit yleensäkkin on ollut hieman halvemmanpuoleiset näytöt joka näkyy juurikin laadussa ja laadunvalvonnassa.
 
Eiköhän kaikki näytöt, hiiret ja näppäimistöt toimi käyttöjärjestelmästä riippumatta, varsinkin kun niiden täytyy toimia biossin kanssa ennen Windowssin käynnistymistä.


Itse tarjoukseen liittyen, olisiko tämä parempi tarjous, ainakin hinta on kilpailukykyinen ja ominaisuudetkaan näytä pahasti häviävän: Elisa - Verkkokauppa

On tuo huomattavasti huonompi VS tuo LG ainakin paneeliltaan.
 
Hintaeroa on 50€. Onhan se prosentuaalisesti jonkin verran mutta itse ottaisin LG:n mielummin. LG:ssä paljon parempi laadunvalvonta kuin Acerissa ja LG:n jalka mahdollistaa näytön korkeussäädön ja kääntämisen mitä Aceri ei mahdollista.
LG:stä löytyy paljon positiivisia kokemuksia ja se on reddit kanavilla ollut yksi suositelluista näytöistä. Tuosta Acerista taas ei kauheasti infoa löydy ja Acerit yleensäkkin on ollut hieman halvemmanpuoleiset näytöt joka näkyy juurikin laadussa ja laadunvalvonnassa.

Tuli aikanaan vaihdettua tämä ketjun LG tuohon Aceriin eikä ole harmittanut. Jalka on Acerissa huono, mutta ei se ollut hyvä LG:ssäkään ainakaan verrattuna vanhaan BenQ XL2546:n.

LG:ssä muutama huomion arvoinen seikka

Tuo LG:n nano-IPS aiheuttaa joillekin silmiin kipua, jouduin itse luopumaan tämän vuoksi näytöstä muutaman viikon jälkeen. Tällä foorumilla ainakin muutama itseni lisäksi kertonut samaa. Redditistä löytyi ainakin aiemmin jonkin verran keskustelua ”LG eye strain” tms. hakusanalla.

180Hz blokkaa osan asetuksista ja virtajohto on LG:n oma viritys.

Värit oli kyllä hyvät ja ehjä paneeli osui omalle kohdalle, mutta eipä siitä iloa ollut, kun näyttö oli käyttökelvoton itselle vaikka kirkkauden olisi asettanut minimiin.

Acerilta tulee varmasti paljon skeidaa ulos, mutta samoin osa onkin sitten erinomaisia ja kohtuullisesti hinnoiteltuja ja tuosta tarjous Acerista ei ainakaan itsellä ole muuta huonoa sanottavaa kuin tuo korkeussäädön puuttuminen. Sen saa korjattua muutamalla kympillä.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 905
Jäsenet
73 258
Uusin jäsen
lu1kero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom